search
menu

هتل Ahmet Efendi Konagi Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ahmet Efendi Konağı Istanbul
امکانات کلی هتل احمد افندی کوناگی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل احمد افندی کوناگی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ahmet Efendi Konağı Istanbul


هتل احمد افندی کوناگی استانبول یکی از مجلل ترین واحدهای اقامتی ۵ ستاره در منطقه کومکاپی است که انواع مختلفی از اتاق ها را ارائه می دهد و متناسب با تمام نیازهای سفر شما طراحی شده است. تنوع در استانبول واقعاً بازدیدکنندگان را مجذوب خود می کند. موزه ها، کلیساها، کاخ ها، مساجد، بازارها و زیبایی های طبیعی تفاوت های بی پایان را ارائه می دهد. منطقه کومکاپی، جایی که هتل Ahmet Efendi Konağı Istanbul در آن واقع شده است، به دلیل رستوران های ماهی زیادی که دارد مشهور است. بنابراین، گردشگران داخلی و خارجی زیادی را در طول سال جذب می کند. همچنین بازار بزرگ، آب انبار باسیلیکا، مسجد سلیمانیه، برج گالاتا و برج دختر استانبول در نزدیکی هتل قرار گرفته اند به همین دلیل این هتل هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. در تپه ای مشرف به دریای مرمره و بسفر، کاخ توپکاپی، که ۴۰۰ سال محل اقامت و مرکز سیاسی سلاطین عثمانی بوده قرار گرفته و تنها ۳.۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد. این هتل در امتداد خیابانی با مغازه ها و غذاخوری های متنوع فقط ۱۵ دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای استانبول و سفر به این شهر بی نظیر را داشته باشید، هتل احمد افندی کوناگی با داشتن امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات کلی هتل احمد افندی کوناگی استانبول


هتل احمد افندی کوناگی ۲۴ اقامتگاه مدرن، اقتصادی و تازه طراحی شده را برای اقامتی دنج و راحت در قلب استانبول به شما ارائه می دهد. هتل دارای تراس آفتابی و چشم انداز شهر است. در این هتل می توانید از پذیرش ۲۴ ساعته استفاده کنید. میز تور، انبار چمدان، صرافی و صندوق امانات از دیگر خدمات رفاهی این هتل به شمار می آیند. قبل از رزرو هتل حتما توجه داشته باشید که نمی توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. همچنین استعمال دخانیات در مکان های عمومی ممنوع است به همین دلیل فضاهایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. با پرداخت هزینه اضافی می توانید از شاتل فرودگاهی بهره مند شده و نگرانی در مورد پرواز خود نداشته باشید. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. افرادی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند از امکانات پارکینگ هتل با پرداخت هزینه اضافی استفاده کرده و در طول اقامت نگران وسیله نقلیه خود نباشند.
پرسنل کارآزموده و مجرب هتل Ahmet Efendi Konağı Istanbul با تسلط به زبان های یونانی، روسی، انگلیسی و ترکی استانبولی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی هستند. مسلط بودن کارکنان به زبان انگلیسی و قرار گرفتن در موقعیت مکانی مناسب از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در استانبول به شمار می آیند. اقامت کودکان زیر ۵ سال در این هتل رایگان است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل احمد افندی کوناگی عبارتند از: اتاق های خانوادگی استاندارد، اتاق تویین اقتصادی، اتاق دبل لوکس با منظره دریا، اتاق دبل لوکس، اتاق سه نفره لوکس با منظره دریا، اتاق سه نفره سوپریور، اتاق دبل اقتصادی، اتاق تویین سوپریور، اتاق یک نفره سوپریور و اتاق سه نفره اقتصادی. در اتاق ها کتری برقی، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، تهویه مطبوع، گاوصندوق، یخچال های کوچک و تلویزیون صفحه تخت وجود دارد. اتاق ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. برای راحتی بیشتر دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان، حوله و سشوار را در اتاق ها خواهید یافت. برخی از اتاق های ارتقا یافته دارای بالکن نیز هستند.

رستوران هتل


روز خود را می توانید با یک صبحانه غنی در کافه هتل احمد افندی کوناگی شروع کنید. در رستوران هتل Ahmet Efendi Konağı Istanbul انواع مختلفی از غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی سرو می شود.

فاصله هتل احمد افندی کوناگی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است