search
menu

هتل Actuel Life Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ACTUEL LİFE HOTEL Istanbul
امکانات عمومی هتل اکچوال لایف استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اکچوال لایف استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ACTUEL LİFE HOTEL Istanbul


هتل اکچوال لایف از هتل‌های زیبای شهر استانبول است. این هتل در جاده دولاپ دره در منطقه شیشلی واقع‌شده است. منطقه شیشلی جزو مناطق بسیار مشهور در شهر استانبول به شمار می‌رود، به‌طوری‌که چندین جاذبه دیدنی و گردشگری و مراکز خرید و رستوران در این منطقه قرار دارند. با انتخاب این هتل در هنگام رزرو بلیط اینترنتی هواپیما اقامتی به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم خواهید زد، مطمئناً با اقامت در این منطقه سیر نخواهد شد و برای سفرهای بعدی و رزرو این هتل بی‌نظیر مشتاق خواهید شد. همچنین با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی نزدیک مانند میدان تکسیم و خیابان استقلال بازدید کنید که یکی از مشهورترین جاهای شهر استانبول است و در این منطقه می‌توانید از چندین مغازه و رستوران بازدید کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز به هتل ACTUEL LİFE HOTEL Istanbul فرودگاه بین‌المللی استانبول است که با ۳۱ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اکچوال لایف استانبول


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد که هر دو به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. بر اساس قوانین رایج در این هتل به حیوانات خانگی اجازه ورود داده می‌شود، برای این کار نیازی به پرداخت هزینه ندارید. میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی این هتل تعبیه‌شده است و مسافران را در رابطه با تمامی جاهای دیدنی شهر استانبول راهنمایی می‌کنند. همچنین اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهای مسافران در لابی دایر گردیده‌اند و با خیال راحت می‌توانید چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. برای تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل ACTUEL LİFE HOTEL Istanbul سر بزنید و به پول رایج ترکیه دسترسی داشته باشید. برای استفاده از خدماتی مانند خشک‌شویی لباسشویی و اتوکشی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به قسمت شستشوی این هتل سر بزنید. علاوه بر موارد ذکرشده، در لابی می‌توانید به مینی مارکت موجود سر بزنید و انواع خوراکی و نوشیدنی را سفارش داده و نوش جان کنید. خدمات خانه‌داری نیز در این هتل انجام می‌گیرد و اینکه برای بالا بردن وسایل و چمدان‌های مسافران خدمات باربری در نظر گرفته‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل اکچوال لایف استانبول عبارت‌اند از اتاق دوبل، اتاق سینگل و اتاق تریپل. همه‌روزه اتاق‌ها به‌طور مرتب نظافت می‌شوند. اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل بالکن بوده و در واحدهای اقامتی می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. یخچال و مینی بار نیز همراه با کتری برقی در داخل تمامی واحدها تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، اتو، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، میز کار، تلویزیون و تلفن. همچنین در همه اتاق‌ها می‌توانید از بالکن بهره‌مند شوید و چشم‌انداز بسیار زیبایی از منطقه را تماشا کنید. بر اساس قوانین رایج در هتل ACTUEL LİFE HOTEL Istanbul استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و مسافران سیگاری باید به محل مشخص‌شده بروند.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت حلال و سلف‌سرویس همه‌روزه در رستوران هتل اکچوال لایف استانبول سرو می‌شود و میهمانان می‌توانند با خیال راحت برای وعده‌های دیگر نیز به این رستوران سر بزنند.

فاصله هتل اکچوال لایف استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است