search
menu

هتل Acra Hotel - Special Category Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Acra Hotel - Special Category
امکانات و خدمات عمومی هتل آکرا هتل- اسپشیال کتگوری
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آکرا هتل- اسپشیال کتگوری از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Acra Hotel - Special Category


هتل آکرا هتل- اسپشیال کتگوری استانبول هتلی ۴ ستاره و باسابقه در دل بخش تاریخی شهر و جوار مسجد سلطان احمد و رو به تنگه بسفر است. این هتل به جاذبه های تاریخی استانبول دسترسی دارد و با چند دقیقه پیاده روی و گشت زنی در این منطقه می توانید از اکثر جاذبه های معروفش بازدید کنید. هتل آکرا استانبول در طی یک دهه فعالیتش توانسته محبوب گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل آکرا هتل- اسپشیال کتگوری


این بوتیک هتل بیش تر محبوبیتش را مدیون موقعیت مکانی فوق العاده اش است که نه تنها جاذبه های شهر بلکه ایستگاه های حمل و نقل و رستوران های متنوع نیز در فاصله چند قدمی آن واقع شده اند. هتل آکرا- اسپشیال کتگوری از سال ۲۰۰۹ فعالیتش را شروع کرده و با داشتن رستوران، خدمات ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده و اینترنت رایگان از مهمانان میزبانی می کند. بعد از رزرو این هتل، مدیریت به شما کروز سواری در بسفر را پیشنهاد خواهد داد که شروع فوق العاده ای برای تعطیلاتتان خواهد بود. دومین فاکتوری که مهمانان را در سفرهای بعدی نیز به این هتل می کشاند، پرسنل حرفه ای و خوش برخورد هتل است که هر لحظه از رضایتمندی مهمانان اطمینان حاصل می کنند. هر چقدر نکته سنج هم باشید، در نظافت و تمیزی هتل Acra Hotel ایرادی پیدا نخواهید کرد. این هتل خود را برای میزبانی فوق العاده از مهمانانش آماده کرده است.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


ساختمان هتل ۳ طبقه دارد و در این طبقات اتاق های سوپریور، تریپل، خانواده و اتاق های استاندارد ارائه می شوند که در مجموع تعداد آن ها به ۲۵ واحد می رسد. برخی از این اتاق ها دارای بالکن هستند و برخی آن ها به دریا دید دارند. اتاق های هتل آکرا دلباز و بزرگ هستند و کف تمامی اتاق ها پارکت است. دکوراسیون اتاق های هتل تلفیقی از سبک مدرن و عثمانی بوده و فضای دلنشینی به وجود آمده تا مهمانان آسایش و آرامش لازم را در حین اقامت داشته باشند. ضمن اینکه اتاق ها عایق صدا هستند و شب ها هیچ گونه صدای آزاردهنده ای به گوشتان نمی رسد. از امکانات اتاق های هتل آکرا می توان به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی مرکزی، چای ساز، صندوق امانت و اینترنت رایگان اشاره داشت. این اتاق ها بخش نشیمنی جدا و حمامی بزرگ و اختصاصی دارند که دارای حوله و سشوار است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


با اینکه هتل آکرا هتل- اسپشیال کتگوری هتلی ۴ ستاره است ولی امکانات متنوعی ندارد و در عوض خدماتی در سطح هتل های هم رده خود ارائه می کند. پرسنل هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته در این بخش حضور دارند و جزئیات اطلاعات مربوط به این خدمات را می توانید از آن ها پرس و جو کنید. این هتل دارای خدمات کرایه خودرو، خدمات تور و سرویس شاتل نیز است. چنانچه برای رفع خستگی و تجدید انرژی نیاز به سونا یا حمام ترکی داشته باشید، می توانید به ساختمان مجاور هتل مراجعه کنید. این هتل تورهای آشنای با فرهنگ محلی استانبول را هم برگزار می کند و برای شرکت در آن ها باید از قبل با پذیرش هماهنگ کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل Acra Hotel - Special Category در طبقه همکف آن واقع شده و در آن جا فقط صبحانه سرو می شود. این رستوران اشیای تاریخی از کاخ بزرگ قسطنطنیه را به نمایش گذاشته و قبل از صرف صبحانه می توان نگاهی به آن ها انداخت. صبحانه های هتل به سبک بوفه سرو می شوند و از تنوع و کیفیت خوبی برخوردارند و این در حالی است که رستوران هایی مثل رستوران ماهی Sebahattin، DUB و کوفته پزی سلطان احمد در مجاورت یا چند قدمی هتل هستند. ضمنا خدمات روم سرویس نیز در این هتل ارائه می شود.

فاصله هتل آکرا هتل- اسپشیال کتگوری از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا موزه موزاییک کاخ بزرگ: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است