search
menu

هتل 39 KALAMIŞ MARINA HOTEL ISTANBUL

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل 39 KALAMIŞ MARINA HOTEL ISTANBUL
امکانات عمومی هتل ۳۹ کالامیش مارینا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ۳۹ کالامیش مارینا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل 39 KALAMIŞ MARINA HOTEL ISTANBUL


هتل ۳۹ کالامیش مارینا از هتل‌های معروف و دوستاره در شهر استانبول است که در محله فنرباغچه واقع‌شده است. این هتل زیبا دارای موقعیت جغرافیایی بسیار عالی بوده و به اکثر نقاط شهر دسترسی آسانی دارد. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو می‌توانید به‌تمامی اکثر نقاط شهر رفته و از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت، مسجد آبی و چندین جای دیگر بازدید کنید.
با توجه به اینکه این هتل از ساحل جاده بستان حدود ۱.۲ کیلومتر فاصله دارد، بدین‌جهت در میان توریست‌ها و گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است، تا حدی که این افراد در هنگام رزرو بلیط هواپیما نسبت به رزرو هتل 39 KALAMIŞ MARINA HOTEL ISTANBUL نیز اقدام می‌کنند. ازجمله جاذبه‌های دیدنی مشهور استانبول می‌توان به برج دختر با ۹ کیلومتر و آب‌انبار باسیلیکا با ۱۱ کیلومتر فاصله تا این هتل اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه صبیحه گوکچن بوده و با ۲۴ کیلومتر فاصله از هتل ۳۹ کالامیش مارینا از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق ضد سیگاری، رستوران، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل ۳۹ کالامیش مارینا استانبول


ازجمله امکانات ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به رستوران، پارکینگ اختصاصی، باغ و بار اشاره کرد. همچنین در میان امکانات مشهور این هتل نیز پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعت دایر بوده و خدمات مانند روم سرویس نیز در اختیار مسافران قرار داده می‌شود و انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را می‌توانید در اتاقتان میل کنید. در کنار این‌ها اینترنت وای فای نیز در سراسر این هتل قابل‌دسترس است و در فضای بیرونی هتل نیز باغ زیبایی وجود دارد که مبلمان در محوطه چیده شده و در هنگام عصر یا شب می‌توانید از این محوطه لذت ببرید.
همچنین امکانات باربیکیو نیز در محوطه هتل 39 KALAMIŞ MARINA HOTEL ISTANBUL فراهم گردیده است که با هزینه مجزا می‌توانید استفاده کنید. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. در لابی نیز خدمات مربوط به باربری دایره گردیده است. علاوه بر این ها، در صورت نیاز به خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوکشی می‌توانید به لابی مراجعه کرده و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید یا اینکه می‌توانید در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان را برگزار کنید. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی نیز باید به لابی هتل مراجعه کنید. توجه داشته باشید که پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق دوبل دلوکس، اتاق دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل با بالکن و چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل با تراس، اتاق دوبل دلوکس با بالکن و اتاق دوبل دلوکس با چشم‌انداز ساحل دریا، سوئیت کینگ دلوکس و سوئیت کوئین با چشم‌انداز دریا. در میان این اتاق‌ها نیز اتاق خانواده از اهمیت خاصی برخوردار است و برای کسانی که به‌صورت خانوادگی و دسته‌جمعی سفر می‌کنند، انتخاب این اتاق برایشان مناسب خواهد بود.
همه اتاق‌های موجود در داخل هتل 39 KALAMIŞ MARINA HOTEL ISTANBUL شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، مینی بار، کتری برقی، حمام‌های اختصاصی و میز کار هستند. همچنین در داخل اتاق‌ها می‌توانید از تختخواب‌های استاندارد با ملافه و بالش‌های تمیز بهره‌مند شوید. اتاق‌های موجود در داخل این هتل چشم‌انداز بسیار بی‌نظیری روبه دریا دارند و از امکانات دیگر در داخل اتاق‌ها می‌توان به گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه، میز کار، فضای نشیمن، مبلمان در تراس و امکانات رفاهی برای افراد ویلچری. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های موجود در داخل اتاق‌های این هتل اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید که طبقات بالایی این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت برای مسافرانی که مشکلات جسمانی داشته باشند، اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهند کرد.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت حلال و منویی همه‌روزه در رستوران هتل ارائه می‌شود. در رستوران این هتل می‌توانید غذاهای بین‌المللی و ترکی محلی را به‌صورت منویی در هر یک از وعده‌های غذایی سفارش دهید.

فاصله هتل ۳۹ کالامیش مارینا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است