search
menu

هتل Green Beach Resort Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Green Beach Resort Bodrum
امکانات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
خدمات هتل
موقعیت مکانی هتل
امکان دیدنی نزدیک به هتل گرین بیچ ریزورت بودروم:

درباره هتل Green Beach Resort Bodrum


هتل گرین بیچ ریزورت بودروم به عنوان یک اقامتگاه ساحلی با امکانات متنوع خود و محیط سرسبزش، از بهترین اقامتگاه‌هایی است که می‌توان در بودروم یافت. شنا کردن در استخر روباز هتل Green Beach Resort Bodrum با درختان اطرافش، مانند شنا کردن در بهشتی کوچک میان درختان نخل و کاج و اکالیپتوس است.

امکانات رفاهی هتل


استخر سرپوشیده هتل گرین بیچ برای زمان‌هایی که هوا نسبتا سرد است و هوس شنا می‌کنید عالی است. اگر فکر شناکردن در دریا و یا انجام تفریحات آبی را در سر دارید، نیازی نیست که مسیری طولانی را برای رسیدن به ساحل طی کنید و یا در میان شلوغی جمعیت به دنبال جایی برای استراحت باشید، زیرا هتل گرین بیچ بودروم برای میهمانان خود ساحلی خصوصی درنظر گرفته تا میهمانان آرامش و راحتی بیشتری را حس کنند و فارغ از هر شلوغی و هیاهو بر شن‌های ساحل دراز کشیده و حمام آفتاب بگیرند و اگر به دنبال هیجان بیشتری بودند، می‌توانند از امکانات غواصی هتل گرین بیچ استفاده کنند.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های هتل گرین بیچ به حمام خصوصی مجهز هستند. میهمانان ورزشکار این اقامتگاه ساحلی می‌توانند در زمین‌های بازی هتل گرین بیچ به بازی تنیس و تنیس روی میز پرداخته و با دوستان خود رقابت کنند. پذیرش بیست و چهار ساعته این اقامتگاه ساحلی با آشنا بودن به زبان‌های ترکیه‌ای، انگلیسی و روسی ارتباط راحت‌تری را با میهمانان برقرار کرده و کمک‌شان می‌کنند.

خدمات هتل


خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت و گردشگرانی که با کودک نوزاد خود در این هتل اقامت می کنند می‌توانند از خدمات پرستاری بچه هتل استفاده کرده و با خیالی آسوده به سایر فعالیت‌های خود بپردازند. آرایشگاه و مغازه کادوفروشی در محوطه هتل گرین بیچ ریزورت بودروم برای میهمانانی که نیاز به این خدمات دارند، قرار گرفته است.
اگر میهمانان می‌خواهند تا خودشان رانندگی کرده و به گشت و گذار در شهر بپردازند، خدمات کرایه ماشین به آن‌ها ارائه می‌شود. اما اگر خودشان با ماشین شخصی سفر کرده باشند، نیازی نیست تا به دنبال پارکینگ در شهر بگردند، چرا که هتل گرین بیچ بودروم پارکینگ رایگان در اختیارشان می‌گذارد. درمورد حیوانات خانگی اما باید گفت گرین بیچ مانند بسیاری از اقامتگاه‌ها و هتل‌های دیگر ورود این موجودات دوست داشتنی را ممنوع کرده است.

موقعیت مکانی هتل


در فاصله نه چندان دور از هتل گرین بیچ ریزورت می‌توانید به ساحل زیبای Gundogan بروید، این ساحل بهترین مکان برای شنا و سایر ورزش های آبی است. همچنین می‌توانید بر روی شن‌های طلایی این ساحل قدم بزنید و مجموعه‌ای از صدف و سنگ‌های زیبا را جمع کنید یا به تماشای منظره‌ی زیبای غروب خورشید بنشینید.

امکان دیدنی نزدیک به هتل گرین بیچ ریزورت بودروم:


ساحل گندوگان تا هتل گرین بیچ ریزورت بودروم: ۱.۲ کیلومتر
مرکز خرید میدتاون تا هتل گرین بیچ ریزورت بودروم: ۹.۵ کیلومتر
شهرباستانی پداسا تا هتل گرین بیچ ریزورت بودروم: ۱۱.۱ کیلومتر
مرکز خرید اوسیس تا هتل گرین بیچ ریزورت بودروم: ۱۲.۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است