search
menu

هتل Bodrum Bay Resort

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bodrum Bay Resort
امکانات رفاهی هتل
فعالیت های تفریحی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل بودروم بی ریزورت

درباره هتل Bodrum Bay Resort


هتل بودروم بی ریزورت از هتل‌های ۴ستاره و ساحلی بودروم ترکیه است که از یک ساحل اختصاصی نیز بهره می‌برد. Bodrum Bay Resort - All Inclusive از جمله اقامتگاه‌های ساحلی‌ای است که موقعیت عالی‌ آن توانسته رضایت گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت را کسب کند. این اقامتگاه ساحلی در محیطی آرام قرار دارد که چشم انداز زیبایی از دریا را به میهمانان هدیه می‌دهد.

امکانات رفاهی هتل


استخر روباز به همراه بار نوشیدنی در کنار آن، این اقامتگاه برای زمان‌هایی که از گرمای هوای تابستانی کلافه شده‌اید و هوس شنا کردن به سرتان زده بهترین انتخاب است. صندلی‌ها و چترهای آفتابی اقامتگاه، منتظر میهمانانی است که به فکر یک حمام آفتاب حسابی هستند. وای فای رایگان هم همانند اکثر هتل های ترکیه در محیط‌های عمومی با سرعتی بالا در دسترس میهمانان است تا تجربه سفر و اقامت خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
خورد و خوراک در هتل بودروم بی ریزورت بودروم نیز تجربه‌ای متفاوت است. خدمات آل اینکلوسیو شامل صبحانه بوفه، نهار، و شام است. میهمانان برای صرف غذا به تراس رستوران رفته و در فضایی باز، رو به منظره‌ای زیبا غذای خود را نوش جان می‌کنند. طیف گسترده‌ای از انواع نوشیدنی‌ها مانند نوشیدنی‌های غیرالکلی نیز بدون هزینه‌ای اضافه در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. برای مهمانانی که در مسافرت هم تناسب اندام خود را از یاد نمی‌برند، باشگاه ورزشی مجهزی وجود دارد. همچنین برای رفع خستگی از عضلات بدن و راحتی جسم، خدمات ماساژ و خدمات زیبایی در اختیار میهمانان قرار گرفته است.

فعالیت های تفریحی هتل


هتل بودروم بی ریزورت برای شادابی و تفریح میهمانان خود امکاناتی را نیز بوجود آورده است. میز بیلیارد، دارت، و تنیس روی میز از بازی‌ها و تفریحاتی هستند که میهمانان در بودروم بی انجام می‌دهند. همچنین حمام مشهور و پر طرفدار ترکی بعلاوه سونا، در اقامتگاه ایجاد شده تا میهمانان علاقه‌مند برای استفاده از اینگونه امکانات نیازی به خارج شدن از اقامتگاه ساحلی نداشته باشند. تمامی اتاق‌های اقامتگاه ساحلی بودروم بی، مجهز به تهویه مطبوع، مینی‌بار، و تلویزیون صفحه تخت هستند. در این اتاق‌ها حمام خصوصی نیز قرار گرفته که به دوش و سشوار مجهز شده‌اند.

موقعیت مکانی هتل


در فاصله نه چندان دور از هتل بودروم بی ریزورت می‌توانید به ساحل زیبای Gundogan بودروم بروید، این ساحل بهترین مکان برای شنا و سایر ورزش های آبی است. همچنین می‌توانید بر روی شن‌های این ساحل قدم بزنید و به تماشای منظره زیبای غروب خورشید بنشینید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل بودروم بی ریزورت


فاصله هتل تا آسیاب های بادی بودروم: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا قلعه بودروم: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا دروازه میندوس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید اوسیس: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر باستانی آگورا: ۱۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است