search
menu

هتل Zeynep hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Zeynep hotel Belek
امکانات هتل زینب بلک
خدمات هتل زینب بلک
واحدهای اقامتی هتل زینب بلک
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل زینب بلک

درباره Zeynep hotel Belek


هتل زینب بلک یک هتل فوق العاده بی‌نظیر و شگفت‌انگیز در شهر بلک استان آنتالیا است که بدون شک می‌توان آن را در گروه لوکس‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌های کشور ترکیه طبقه‌بندی کرد. طراحی داخلی و خارجی هتل کاملا لوکس و مدرن است و اقامت در آن احساس بسیار خوبی را به مهمانان منتقل می‌کند. در تمام محوطه بیرونی هتل فضای سبز وجود دارد که این مسئله اقامت در هتل را برای مسافران جذاب‌تر می‌کند. هتل در نزدیکی دریای مدیترانه واقع شده و دارای ساحل خصوصی ماسه‌ای است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا ضمن لذت بردن از اقامت در هتل، تفریحات ساحلی و حمام آفتاب در سواحل شنی و ماسه‌ای را نیز تجربه کنند.
بلک شهری زیبا با طبیعت فوق العاده جذاب در کشور ترکیه است که با مرکز استان آنتالیا فاصله چندانی ندارد و مسافران می‌توانند علاوه بر گشت و گذار در شهر بلک، از تماشای اماکن دیدنی شهر آنتالیا مانند آکواریوم آنتالیا، موزه‌ های آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا و… نیز بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر جذاب بلک در Zeynep hotel Belek اقامت داشته باشید و سفری فوق العاده هیجان‌انگیز را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل زینب بلک


هرآنچیزی را که شما از یک هتل پنج ستاره توقع داشته باشید می‌توانید در هتل زینب بلک پیدا کنید. این هتل دارای دو استخر سرپوشیده و سرباز و یک استخر مخصوص کودکان است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرند و مهمانان می‌توانند از امکانات آن‌ها در جهت تفریح و استراحت در هتل بهره‌مند شوند. در این هتل ۴ رستوران بزرگ و شیک با غذاهای متنوع وجود دارند که صرف غذا در هرکدام از آن‌ها برای شما تجربه‌ای متفاوت و دوست داشتنی خواهد بود. در رستوران اصلی هتل غذا به صورت سلف سرویس سرو می‌شود و در سه رستوران دیگر می‌توانید انواع غذاهای چینی، ایتالیایی و مدیترانه‌ای را تجربه کنید. هتل دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز و یک زمین تنیس بزرگ است که اقامت را برای علاقه مندان به ورزش جذاب‌تر می‌کند. امکانات بسیار متنوع دیگری نیز در Zeynep hotel Belek به مهمانان ارائه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به پارکینگ خصوصی رایگان، اینترنت رایگان، سونا، حمام ترکی، سالن برگزاری کنفرانس، صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی و… اشاره کرد.

خدمات هتل زینب بلک


پذیرش ۲۴ساعته هتل زینب بلک در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. هتل دارای امکانات ویژه معلولین است و هیچ مشکلی برای اقامت مسافرانی که دچار معلولیت هستند در این هتل وجود نخواهد داشت. خدمات خشکشویی و لباسشویی هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و خیال مسافران را از بابت نگهداری از لباس‌هایشان در طول سفر آسوده می‌سازند. خدمات روم سرویس هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و به مهمانان خدمت‌رسانی می‌کند. سرگرمی‌های متنوعی در Zeynep hotel Belek به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق بازی، دارت، تنیس روی میز، مهمانی‌های شبانه و… اشاره کرد. یک مرکز اسپا مجهز نیز در این هتل وجود دارد که انواع خدمات ماساژ‌های تخصصی را در جهت آرامش و رفاه کامل مهمانان به آن‌ها ارائه می‌دهد.

واحدهای اقامتی هتل زینب بلک


واحدهای اقامتی که در هتل زینب بلک به مهمانان ارائه می‌شوند بسیار متنوع و متفاوت هستند و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کنند تا براساس میزان بودجه، سلیقه و نیاز خود یکی از این واحدها را به دلخواه انتخاب کنند. وجه مشترک تمامی واحدها، فضای لوکس و جذابی است که در اختیار مهمانان قرار می‌دهند و شما هر کدام از این واحدهای اقامتی را برای سکونت انتخاب کنید از حضور در آن پشیمان نخواهید شد. انواع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌های توئین، اتاق‌های دبل، سوئیت و ویلا هستند که هر کدام از آن‌ها فضا و امکانات رفاهی متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. تمامی واحدها دارای منظره رو به استخر یا باغ هستند و از امکانات مشترک موجود در همه آن‌ها می‌توان به مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل زینب بلک


فاصله هتل تا باغ تالرانس: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل کادریه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا باشگاه گلف آنتالیا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک موضوعی لند آو لیجند: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل عمومی سریک بلک: ۶.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است