search
menu

هتل Zel Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Zel Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل زل آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل زل آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Zel Hotel Antalya


هتل زل هتلی سه ستاره در بهترین منطقه آنتالیا ترکیه واقع‌شده است. این هتل در کنیا آلتی قرارگرفته و از محل‌های اقامت مناسب برای سفرهای دونفره به شمار می‌رود. این هتل بی‌نظیر کمتر از ۱۰۰ متر تا ساحل کنیا آلتی فاصله دارد، بدین‌جهت به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی در میان توریست‌ها و گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است. همچنین هتل زل حدوداً ۸ کیلومتر تا ایستگاه اتوبوس فاصله دارد و به‌راحتی می‌توانید از این طریق به جاذبه‌های دیدنی اطراف دسترسی داشته باشید و اینکه فرودگاه آنتالیا با ۱۵ کیلومتر فاصله از هتل Zel Hotel Antalya از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترسی است، توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. ازجمله امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران و اتاق‌های سیگاری اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل زل آنتالیا


پارکینگ اختصاصی در این هتل وجود دارد و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. در فضای بیرونی هتل نیز مبلمان چیده شده و اینکه می‌توانید از امکانات باربیکیو بهره‌مند شوید. این امکانات شامل هزینه جداگانه هستند. در رابطه با خدمات شستشو می‌توان به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد که این امکانات نیز شامل هزینه جداگانه هستند ولی واکس کفش رایگان بوده و می‌توانید در طی شبانه‌روز از این خدمات بهره‌مند شوید. ممکن است سفرتان به شهر آنتالیا به دلیل کار و تجارت باشد که در این صورت می‌توانید در هنگام خرید بلیط هواپیما با رزرو هتل Zel Hotel Antalya جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان را برگزار کنید. از امکانات ارائه‌شده دیگر در این هتل کرایه اتومبیل است که برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر مانند آکواریوم آنتالیا، باغ وحش آنتالیا، دروازه هادریانوس و غیره می‌توانید از این امکانات بهره‌مند شوید. برای دسترسی به طبقات مختلف نیز می‌توانید سوار آسانسور شوید. ممکن است برخی از مسافران دچار مشکل جسمانی باشند یا به‌وسیله ویلچر حرکت کنند که برایشان امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. در لابی نیز می‌توانید از سالن آرایشی و زیبایی بهره‌مند شوید و انواع خدمات مربوط به پوست، مو زیبایی در این مرکز ارائه می‌شود. در لابی بخشی به‌عنوان پذیرش با جوابگویی ۲۴ ساعته وجود دارد که آماده استقبال و پذیرایی از مسافران هستند، همچنین اتاق چمدان، میز تور و گردشگری و صرافی برای تبدیل ارز نیز در این هتل وجود دارد. پرسنل این مجموعه بسیار مجرب بوده و به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


دو استخر شنای موجود در داخل این هتل به‌صورت روباز بوده، به‌طوری‌که یک مورد برای کودکان و مورد دیگر برای بزرگ‌سالان مناسب است. در کنار استخرهای این هتل صندلی‌های آفتاب‌گیری تعبیه‌شده است که می‌توانید ریلکس کرده و از بار نیز انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و خنک را سفارش دهید. در بخش سرگرمی می‌توان به دوچرخه‌سواری یا کرایه دوچرخه و زمین‌بازی کودکان اشاره کرد، همین امر سبب می‌شود تا کودکان و نوجوانان ساعت‌ها در این کلاب سردرگم شوند و بزرگ‌سالان به تفریح بپردازند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


با توجه به اینکه اقامت در این هتل یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان خواهد بود. در این هتل می‌توانید از دو نوع اتاق بهره‌مند شوید: اتاق دوبل استاندارد با یک تخت خواب تک‌نفره و یک تخت خواب دونفره و اتاق تریپل استاندارد با سه تخت خواب تک‌نفره. شما نیز با توجه به سلیقه، بودجه و تعداد نفراتتان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کرده و اقامتی به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. در داخل اتاق‌های هتل Zel Hotel Antalya می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید. همچنین امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون ال سی دی با شبکه‌های ماهواره‌ای و بالکن اختصاصی. در داخل هر یک از اتاق‌ها مینی بار و حمام اختصاصی مجهز تعبیه‌شده است و کف همه اتاق‌ها چوبی بوده و به دلیل عایق صدا بودن پنجره‌ها و دیوارها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده مراجعه کنند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل به‌صورت باغ و تراس بوده که می‌توانید از این رستوران چشم‌انداز زیبایی از دریای مدیترانه را تماشا کرده و انواع غذاهای خوشمزه را نوش جان کنید. در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای سلف‌سرویس و منویی را سفارش داده و در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام میل کنید.

فاصله هتل زل آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کونیالتی: ۲۵۰ متر
فاصله تا منطقه آزاد تجاری آنتالیا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند آنتالیا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تئاتر روباز آنتالیا: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانوراما کالجی: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است