search
menu

هتل Wise Hotel & Spa Antalya

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Wise Hotel & Spa Antalya
امکانات کلی وایز بوتیک هتل اند اسپا آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله وایز بوتیک هتل اند اسپا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Wise Hotel & Spa Antalya


وایز بوتیک هتل اند اسپا یکی از هتل‌های میان‌رده آنتالیا است که در منطقه اسکی لارا واقع شده و ۱۸ دقیقه پیاده تا مرکز خرید Terra City فاصله دارد. این هتل بسیار نزدیک به کوه‌های توروس واقع شده است. همچنین میهمانان می‌توانند از دروازه هادریانوس که ۱۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد دیدن کنند. از دیگر جاذبه‌های گرشگری نزدیک این هتل می‌توان به موزه آنتالیا، برج ساعت آنتالیا و آکواریوم آنتالیا اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که در ۱۵ کیلومتری هتل قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا را داشته باشید، می‌توانید با رزرو هتل Wise Hotel & Spa Antalya اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی وایز بوتیک هتل اند اسپا آنتالیا


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. این هتل راحت دارای موقعیت مکانی ویژه است و شامل یک استخر روباز فصلی، ساحل اختصاصی و همچنین کلاس‌های یوگا و باشگاه بدنسازی است. دسترسی به وای فای رایگان در سراسر هتل Wise Hotel & Spa Antalya امکان‌پذیر است. ماشین‌هایی برای اجاره در دسترس هستند. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان بهره‌مند شوند. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی نیز در دسترس است. مدیریت هتل خدمات ویژه‌ای را برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند در نظر گرفته تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را تجربه کنند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. اقامتی راحت در این هتل با یک منطقه سلامتی با اسکراب بدن، پدیکور و مانیکور در انتظار شماست.
سونا، جکوزی و حمام از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌آیند. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. برای تهیه بلیط جاذبه‌های دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور هتل درخواست کمک کنید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل و استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است. علاوه بر این‌ها خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کارآزموده وایز بوتیک هتل اند اسپا آنتالیا به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در فعالیت‌های مانند آیروبیک، دوچرخه‌سواری، غواصی، ماهیگیری و بیلیارد شرکت کنید. شرکت در کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی از دیگر گزینه‌های موجود برای سرگرمی در هتل Wise Hotel & Spa Antalya به شمار می‌آید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های وایز بوتیک هتل اند اسپا آنتالیا عبارتند از:
• سوئیت خانوادگی
• سوئیت جونیور
• سوئیت گرند
• سوئیت کینگ
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
هتل Wise Hotel & Spa Antalya دارای ۳۲ اتاق است. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، اینترنت بی‌سیم رایگان، یک بالکن و یک اتاق رختکن هستند. همه اتاق‌ها دارای پنجره‌های عایق صدا بوده و به زیبایی مبله شده‌اند. همچنین در هر یک از اتاق‌ها برای راحتی میهمانان یخچال مینی بار و تجهیزات تهیه قهوه و چای نیز تعبیه شده است. حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی نیز در هر یک از اتاق‌ها وجود دارد.

رستوران هتل


یک صبحانه قاره‌ای در هتل Wise Hotel & Spa Antalya ارائه می‌شود. این هتل همچنین دارای یک بار با میز بیلیارد و سالن استراحت است. میهمانان هتل می‌توانند از رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه لذت ببرند. منوهای رژیم غذایی نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله وایز بوتیک هتل اند اسپا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریانوس: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامیک کلیچی: ۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است