search
menu

هتل White City Resort Hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل White City Resort Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل وایت سیتی ریزورت آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وایت سیتی ریزورت آنتالیا با جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل White City Resort Hotel Antalya


هتل وایت سیتی ریزورت از هتل‌های بسیار زیبا و مشهور در منطقه آوسالار در آنتالیای ترکیه است. این هتل بی‌نظیر ۵ ستاره بوده و با دارا بودن ساحل اختصاصی در میان گردشگران و توریست‌ها از شهرت خاصی برخوردار است، مخصوصاً برای سفرهای دونفره و ماه‌عسل یکی از انتخاب‌های بسیار عالی خواهد بود. این هتل در موقعیت جغرافیایی خوبی قرارگرفته است، تا حدی که از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند و لحظات خوش و به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند، حتی خیلی از توریست‌ها بعد از اتمام این سفر برای سفرهای بعدی‌شان نیز مشتاق‌تر شده و در شهر یا کشور خود به تبلیغ هتل White City Resort Hotel Antalya می‌پردازند.
در هنگام سفر به این منطقه امکانات هتل بیشتر از جاذبه‌های دیدنی دارای اهمیت خاصی است، زیرا زمان زیادی را در این هتل سپری خواهید کرد، بنابراین در انتخاب خود دقت کرده و یکی از هتل‌های بی‌نظیر در این منطقه از هتل وایت سیتی ریزورت است. این هتل در منطقه پولا واقع‌شده است و دسترسی به موزه‌های آنتالیا، پارک‌های آبی و مراکز خرید آسان است. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه نیز به این هتل فرودگاه آنتالیا است که با ۱۰۵ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. در رابطه با خدمات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سه استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، ساحل اختصاصی، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل وایت سیتی ریزورت آنتالیا


پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل در بخش پذیرش و سایر بخش‌ها به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند و از میهمانان در هر ساعتی از شبانه‌روز استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی خوش تلاش می‌کنند. همه پرسنل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ رایگان نیز به‌صورت عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل White City Resort Hotel Antalya واقع‌شده است، توجه داشته باشید که استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد و با خیال راحت می‌توانید اتومبیلتان را به این قسمت بسپارید ولی اگر با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می‌شوید باید توجه کنید که برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی در این منطقه می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کرده و با رانندگی خودتان به گشت‌وگذار بپردازید. همچنین در داخل این هتل مغازه‌های سوغاتی فروشی دایر گردیده است که می‌توانید انواع خریدها را برای خود و دوستانتان انجام دهید.
برای افرادی که دارای مشکلات جسمانی هستند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است. برای اطلاع از اخبار روز دنیا نیز روزنامه به‌طور روزانه با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. ازجمله خدمات ارائه‌شده در مرکز بیزینس این هتل می‌توان به امکانات مربوط به برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها اشاره کرد که می‌توانید خدماتی مانند فکس و کپی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. اگر همراه خودتان کودک خردسال داشته باشید، محلی برای نگهداری این کودکان در نظر گرفته‌شده است تا بزرگ‌سالان با خیال راحت به گشت‌وگذار و تفریح بپردازند. در لابی هتل White City Resort Hotel Antalya نیز می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز و میز تور و گردشگری بهره‌مند شوید و اینکه برای کودکان نیز محل بازی سرپوشیده و روباز فراهم گردیده است. بی‌شک برای کودکان نیز اقامت در این هتل جذاب خواهد بود. توجه داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز و استخر شنای سرپوشیده و مرکز اسپا اشاره کرد. همچنین ساحل اختصاصی جزو اصلی‌ترین امکانات تفریحی این هتل به شمار می‌رود که در اطراف این ساحل می‌توانید از صندلی‌های آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید و اینکه می‌توانید از پاراسل بهره‌مند شوید. مرکز اسپای موجود در این هتل شامل سونا و خدمات مربوط به ماساژ است. باشگاه بدن‌سازی مجهزی در این هتل فراهم گردیده است تا کسانی که ورزش می‌کنند، از فعالیت‌های روزانه خود عقب نمانند و با مجهزترین دستگاه‌های روز دنیا ورزش کنند.
از امکانات تفریحی ارائه‌شده در محوطه هتل White City Resort Hotel Antalya می‌توان به باربیکیو اشاره کرد که با هزینه مجزا انجام می‌گیرند و در کنار ساحل اختصاصی نیز صندلی‌های آفتاب‌گیری قرار داده‌شده است. استخر موجود در داخل این هتل بدین گونه هستند که استخر اول به‌صورت سرپوشیده در طول سال دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. استخر دوم روباز و فصلی است و همراه با صندلی‌های آفتاب‌گیری در اختیارتان قرار داده می‌شود و استخر سوم نیز روباز بوده و به‌صورت فصلی فقط مخصوص بزرگ‌سالان است. توجه داشته باشید که استفاده از هر سه استخر موجود در این هتل رایگان و بدون هزینه هستند. در بخش اسپای این هتل می‌توانید انواع ماساژها را دریافت کنید و پکیج‌های سلامتی شامل اتاق بخار، خدمات مربوط به پوست و مو، پدیکور و مانیکور، انواع خدمات آرایشی، انواع درمان‌های پوستی و زیبایی هستند. سرسره‌های آبی نیز در این هتل از طرفداران خاصی برخوردار هستند و حمام‌های ترکی نیز موردتوجه توریست‌ها قرار می‌گیرد. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل عبارت‌اند از بینگو، ایروبیک، ورزش‌های زنده، موسیقی‌های زنده، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، پارک آبی، سرگرمی‌های عصرانه، کلاب‌های کودکانه، انواع ورزش‌های آبی با هزینه مجزا، کلوپ‌های شبانه، کتابخانه، دارت، میز تنیس و اتاق بازی و زمین‌بازی کودکان.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق استاندارد دوبل با چشم‌اندازه محوطه، اتاق استاندارد سینگل با چشم‌انداز دریا، اتاق استاندارد دوبل با چشم‌انداز دریا، اتاق استاندارد با چشم‌انداز دریا، اتاق استاندارد سینگل با چشم‌انداز ساحل، اتاق سوپرییر بزرگ مخصوص ۳ نفر، اتاق سوپرییر کوادروپل با چشم‌انداز دریا و مخصوص چهار نفر، اتاق خانواده برای سفرهای دسته‌جمعی و بیش از ۴ نفر. در ادامه معرفی اتاق‌ها می‌توان به اتاق خانواده مخصوص بیش از ۵ نفر، اتاق دلوکس مخصوص ۳ نفر، اتاق پریمیوم با چشم‌انداز ساحل، سوئیت پریمیوم با چشم‌انداز ساحل شامل یک پذیرایی و یک اتاق‌خواب، سوئیت دوبلکس پریمیوم شامل یک اتاق‌خواب و یک پذیرایی، اتاق دوبل استاندارد مخصوص دو بزرگ‌سال و دو کودک و یک کاناپه تخت شو، اتاق بزرگ پریمیوم با چشم‌انداز ساحل فقط مخصوص بزرگ‌سالان. توجه داشته باشید که تنوع اتاق و امکانات ارائه‌شده در هتل White City Resort Hotel Antalya به‌قدری زیاد است که بهتر است قبل از اقدام به خرید بلیط هواپیما با امکانات و انواع اتاق‌های موجود در این هتل آشنا شوید، سپس بر اساس تعداد نفرات، سلیقه و بودجه‌تان اتاق موردنظر را انتخاب و رزرو کنید، مطمئناً از این انتخابتان پشیمان نخواهید شد و سفری رویایی در انتظار شما و خانواده‌تان خواهد بود.
در ادامه به معرفی امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌پردازیم که عبارت‌اند از کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، کتری برقی، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن، بالکن همراه با مبلمان و دیوارها و پنجره‌های عایق صدا. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. همچنین اتاق‌های موجود در این هتل همگی مدرن بوده و دارای دکوراسیون بسیار شیک و بی‌نظیر هستند. همه اتاق‌ها شامل تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، اینترنت وای فای رایگان و بالکن اختصاصی هستند. برخی از اتاق‌ها نیز چشم‌انداز بی‌نظیری رو به ‌دریا دارند، بنابراین در حین انتخاب و رزرو اتاق به این موارد دقت داشته باشید.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به‌صورت سلف‌سرویس در رستوران این هتل ارائه می‌شود و برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به‌صورت منویی و سلف‌سرویس از انواع غذاهای خوشمزه بین‌المللی و ترکیه محلی بهره‌مند شوید. همچنین در طول روز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های تازه را از بار موجود در داخل این هتل سفارش دهید. چهار رستوران در این هتل دایر گردیده است که رستوران The White غذاهای ایتالیایی، مکزیکی، ترکی، محلی، گریل و باربیکیو را در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد. رستوران The White World مخصوص غذاهای بین‌المللی فقط در وعده شام و به‌صورت منویی است. رستوران The White Grill فقط غذاهای گریل و باربیکیو را در وعده شام به‌صورت منویی ارائه می‌دهد و رستوران Terrace Taverna نیز انواع غذاهای دریایی را در وعده شام به‌صورت منویی سرو می‌کنند. شما نیز در هنگام اقامت در این هتل بر اساس سلیقه و ذائقه‌تان می‌توانید غذای دلخواهتان را انتخاب کرده و به رستوران موردنظر مراجعه کنید.

فاصله هتل وایت سیتی ریزورت آنتالیا با جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک پیک‌نیک: ۴۵۰ متر
فاصله تا پارک کودک: ۶۰۰ متر
فاصله تا پلاژ عمومی آوسالار: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل آدین: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است