search
menu

هتل Ulusoy Kemer Holiday Club - Kids Concept Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Ulusoy Kemer Holiday Club - Kids Concept
امکانات هتل آلسوی کمر هالیدی کلاب کیدز کانسپت
خدمات هتل آلسوی کمر هالیدی کلاب کیدز کانسپت
واحدهای اقامتی هتل آلسوی کمر هالیدی کلاب کیدز کانسپت
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آلسوی کمر هالیدی کلاب کیدز کانسپت

درباره Ulusoy Kemer Holiday Club - Kids Concept


اگر قصد سفر به منطقه کمر در آنتالیا و تجربه اقامتی رویایی و شگفت‌انگیز را دارید بدون شک هتل آلسوی کمر هالیدی کلاب کیدز کانسپت یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. مزیت‌ها و جذابیت‌های این هتل به قدری فراوان و متنوع هستند که بدون شک مهمانان را برای بازگشت مجدد به این هتل ترغیب می‌کنند. همه چیز در هتل آلسوی کمر عالی و بی‌نقص است و مسافران از حضور و سکونت در آن پشیمان نخواهند شد. محوطه این هتل فضای سرسبز و بسیار جذابی دارد که دارد می‌تواند لذت اقامت را برای مسافران چندین برابر کند.
این هتل دارای ساحل خصوصی است و ساحل آن علاوه بر تمیز بودن، با شن و ماسه‌های کوچک نیز پوشیده شده است که این مسئله احساس بسیار خوبی را در زمان استراحت در سواحل به مهمانان منتقل می‌کند. یک اسکله بسیار جذاب نیز در ساحل این هتل قرار گرفته که می‌توانید غروب‌های بسیار جذابی را بر روی آن تجربه کنید و سفری شگفت‌انگیز را برای خود رقم بزنید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به منطقه کمر در هتل Ulusoy Kemer Holiday Club - Kids Concept سکونت داشته باشید و اقامتی فوق العاده را با حضور در این هتل تجربه کنید. ضمنا، بازدید از موزه های آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا و ... را از دست ندهید.

امکانات هتل آلسوی کمر هالیدی کلاب کیدز کانسپت


علاوه بر فضای فوق العاده و بسیار جذابی که در این هتل حاکم است، هتل آلسوی کمر هالیدی کلاب کیدز کانسپت امکانات رفاهی متنوعی را نیز در خود جای داده است که مسافران می‌توانند در طول اقامت از آن‌ها بهره‌مند شوند. استخر‌های روباز در این هتل به صورت فصلی در دسترس هستند و امکانات متنوعی از جمله حوله‌های استخر و صندلی‌های آفتابگیر ساحلی را نیز در خود جای داده اند. رستوران این هتل محیطی بسیار شیک و دلباز دارد و طعم لذیذ غذاهای آن هرگز از یاد شما بیرون نخواهند رفت. تنوع غذاها و نوشیدنی‌هایی که در این رستوران به مهمانان ارائه می‌شوند بسیار زیاد است و هر شخصی با هر سلیقه‌ای می‌تواند غذای مورد علاقه خود را پیدا کند. هتل دارای مرکزتناسب اندام است که مسافران می‌توانند از تجهیزات آن برای ورزش کردن در سفر استفاده کنند. امکانات بسیار گسترده دیگری نیز در هتل Ulusoy Kemer Holiday Club - Kids Concept وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به کتابخانه، فروشگاه، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، پارک آبی و… اشاره کرد.

خدمات هتل آلسوی کمر هالیدی کلاب کیدز کانسپت


کارکنان هتل آلسوی کمر هالیدی کلاب کیدز کانسپت فوق العاده مهربان و مسئولیت‌پذیر هستند و برای هر کمکی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. میانوعده‌های متنوعی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به میوه ها، نوشیدنی‌ها و انواع کیک و شکلات‌های متفاوت اشاره کرد. هتل دارای خدمات نگهداری از کودکان است و مسافران می‌توانند با خیال راحت فرزندان خردسال خود را به مرکز نگهداری از کودکان بسپارند و از گشت و گذار و خرید در سفر لذت ببرند. امکان کرایه اتومبیل در این هتل برای مهمانان فراهم شده و مسافران از آن استقبال زیادی می‌کنند. فعالیت‌ها و سرگرمی‌های متنوعی در این هتل وجود دارند که اجرای موسیقی زنده، دوچرخه سواری، موج سواری و قایق سواری از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها در این هتل به شمار می‌روند. خدمات متنوع دیگری نیز در هتل Ulusoy Kemer Holiday Club - Kids Concept به مسافران ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به میز تور، محل نگهداری چمدان، کلاس‌های یوگا، کلاس‌های تناسب اندام، میز پذیرش۲۴ساعته و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل آلسوی کمر هالیدی کلاب کیدز کانسپت


واحدهای اقامتی موجود در Ulusoy Kemer Holiday Club - Kids Concept کاملا راحت و آرامش بخش هستند و فضای فوق العاده‌ای را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. انواع مختلفی از واحدهای اقامتی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق دوقلو استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، اتاق خانوادگی و اتاق یک نفره استاندارد اشاره کرد. امکانات رفاهی موجود در این واحدها نیز کامل هستند و تمام نیاز‌های مسافران را در زمان اقامت برطرف می‌کنند. حمام به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و… از جمله امکاناتی هستند که در واحدهای اقامتی هتل آلسوی کمر هالیدی کلاب کیدز کانسپت در اختیار مسافران قرار می‌گیرند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آلسوی کمر هالیدی کلاب کیدز کانسپت


فاصله هتل تا داینوپارک آنتالیا: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا ساحل بلدیبی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل کمر: ۴.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ساحلی بلدیبی: ۷.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک مهتاب: ۷.۹ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است