search
menu

هتل The Sophia Butik Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره The Sophia Butik Hotel Kemer
امکانات هتل سوفیا بوتیک کمر
خدمات هتل سوفیا بوتیک کمر
واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل سوفیا بوتیک کمر

درباره The Sophia Butik Hotel Kemer


هتل سوفیا بوتیک کمر یک هتل ۳ ستاره اقتصادی با امکانات و خدمات رفاهی قابل توجه است که در منطقه کمر استان آنتالیا قرار گرفته است. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که طبیعت بکر و بی‌نظیر اطراف آن می‌تواند آرامش حیرت‌انگیزی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل کند. هتل به ساحل دریا نزدیک است و امکان گشت و گذار در سواحل آنتالیا را نیز برای مهمانان فراهم می‌سازد. در نزدیکی این هتل مسیرهای دوچرخه سواری معروفی وجود دارند که برای فرار از زندگی روزمره و طبیعت گردی موقعیت بسیار خوبی دارند. پارک مهتاب که یکی از پارک‌های معروف منطقه کمر به شمار می‌رود در نزدیکی همین هتل قرار گرفته و مسافران می‌توانند از طبیعت زیبا و جذاب آن نیز در زمان اقامت بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به منطقه جذاب کمر در The Sophia Butik Hotel Kemer اقامت داشته باشید و ضمن سکونت در این هتل سفری آرام و دوست داشتنی را تجربه کنید. در این سفر بازدید از موزه های آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا و ... را از دست ندهید.

امکانات هتل سوفیا بوتیک کمر


این هتل ساختمانی کوچک اما بسیار دلنشین و جذابی دارد که با فضای آرامش بخش خود به راحتی می‌تواند نظر مسافران را جلب کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل سوفیا بوتیک کمر ارائه امکانات و خدماتی است که نسبت به قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه هستند و سبب می‌شوند که مسافران با بودجه‌های پایین‌تر نیز بتوانند اقامت در بهشت استان آنتالیا یعنی منطقه کمر را تجربه کنند. هتل دارای یک استخر فصلی بزرگ در محوطه است که مهمانان می‌توانند در آن تفریح کنند و اوقات فراغت خوشی را در زمان سکونت برای خود رقم بزنند. فضای باز هتل شامل باغ و امکانات باربیکیو است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌سازد تا از تمام لحظات حضور خود در این هتل به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. هر روز صبح در این هتل صبحانه حلال سرو می‌شود که مهمانان و علی الخصوص مسافران ایرانی از آن استقبال زیادی می‌کنند.
یک رستوران بزرگ و زیبا نیز در این هتل وجود دارد که انواع غذاهای لذیذ ترکی را به مهمانان ارائه می‌دهد. از دیگر امکانات موجود در The Sophia Butik Hotel Kemer نیز می‌توان به مبلمان در فضای باز، ساحل خصوصی، تراس آفتابگیر، پارکینگ عمومی رایگان، سالن برگزاری کنفرانس و… اشاره کرد.

خدمات هتل سوفیا بوتیک کمر


خدماتی که در این مجموعه به مهمانان ارائه می‌شوند سبب می‌شوند که مسافران در زمان اقامت کمبودی را احساس نکنند و با خیال آسوده از اقامت خود در هتل لذت ببرند. میز پذیرش هتل سوفیا بوتیک کمر به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل این هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی، روسی و بلغاری نیز با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند که این مسئله کیفیت ارتباط بین مسافران و کارکنان هتل را افزایش می‌دهد. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و ارز مورد نیاز مهمانان را در محل برای آن‌ها تامین می‌کند. این هتل خدمات کرایه خودرو را به مهمانان ارائه می‌دهد و مسافران می‌توانند با کرایه یک خودرو شخصی در سرتاسر منطقه زیبای کمر به گشت و گذار بپردازند. دوچرخه سواری و سرگرمی‌های عصرانه نیز از فعالیت‌های محبوب در این هتل هستند که مهمانان می‌توانند در زمان اقامت از آن‌ها بهره‌مند شوند. خدمات متنوع دیگری نیز در The Sophia Butik Hotel Kemer وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به سرویس دربان، میز تور، خدمات بلیط، انبار چمدان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی متنوعی در The Sophia Butik Hotel Kemer به مهمانان ارائه می‌شوند که مسافران می‌توانند براساس سیلقه و نیاز خود یکی از این واحدها را به دلخواه انتخاب کنند. اتاق یک نفره اقتصادی، اتاق دونفره با منظره استخر، اتاق سه نفره با منظره باغ و اتاق دونفره اقتصادی از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه به شمار می‌روند. امکاناتی که در این واحدهای اقامتی به مهمانان ارائه می‌شوند متنوع و گوناگون هستند و در مجموع سبب می‌شوند که مسافران لحظات زیبایی را با اقامت در این هتل تجربه کنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی هتل سوفیا بوتیک کمر می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل سوفیا بوتیک کمر


فاصله هتل تا ساحل عمومی مرکز باتی: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک مهتاب: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا شهر قدیمی فازلیس: ۷.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا داینوپارک آنتالیا: ۸.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا کوه تاهتالی: ۹.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است