search
menu

هتل The Marmara Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Marmara Antalya
امکانات عمومی هتل مارمارا آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مارمارا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Marmara Antalya


هتل مارمارا هتلی ۵ ستاره با ساحل اختصاصی در منطقه آنتالیا ترکیه واقع‌شده است. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی داشته و در طول سال مملو از مسافر می‌شود، مسافرانی که از نقاط مختلف دنیا آوازه این هتل را شنیده‌اند و برای اقامت در این هتل لحظه‌شماری می‌کنند، بدین‌جهت با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل مارمارا اقامتی خوش و به‌یادماندنی را تجربه می‌کنند. این هتل در منطقه صخره‌ای مشهور فالز واقع‌شده و چشم‌انداز بی‌نظیری روبه‌دریای مدیترانه دارد. همچنین به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی موردپسند مسافران زیادی قرار می‌گیرد. علاوه بر ساختمان اصلی می‌توانید از ساختمان گردان بهره‌مند شوید که به‌صورت ۳۶۰ درجه در حال چرخش است، طوری که میهمانان می‌توانند تجربه بیدار شدن با صحنه استخر یا دریای مدیترانه را همه‌روزه در این هتل تجربه کنند و تا پایان شب از چندین منظره لذت ببرند، مطمئناً طرفداران این ساختمان به‌قدری زیاد است که در هنگام رزرو تأکید بر رزرو اتاق در این بخش دارند.
با اقامت در هتل The Marmara Antalya می‌توانید در عرض ۵ دقیقه رانندگی به مرکز شهر آنتالیا دسترسی داشته باشید و اینکه جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند آکواریوم آنتالیا، باغ‌وحش آنتالیا، دروازه هادریانوس و موزه آنتالیا را بازدید کنید. فرودگاه بین‌المللی آنتالیا نیز حدوداً ۷ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد ولی بااین‌حال از طریق شاتل فرودگاهی می‌توانید به فرودگاه دسترسی داشته باشید. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا و پذیرش آنلاین.

امکانات عمومی هتل مارمارا آنتالیا


در فضای بیرونی این هتل دسترسی به ساحل مارمارا را امکان‌پذیر است و اینکه در محوطه هتل نیز باغ زیبایی وجود دارد و امکانات باربیکیو در این قسمت تعبیه‌شده است. با توجه به قوانین رایج در این هتل ورود حیوانات خانگی آزاد است و برای این کار نیازی به پرداخت مجزا ندارید. در زمینه خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی می‌توانید به بخش مربوطه در لابی مراجعه کنید و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. در بخش بیزینس هتل The Marmara Antalya می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاریتان را برگزار کنید یا از فکس و فتوکپی در حین سفرتان بهره‌مند شوید.
در بخش تور و گردشگری پرسنل شما را با انواع جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر آنتالیا آشنا می‌کنند و حتی بلیط ورودی برخی از جاذبه‌ها را نیز می‌توانید از این قسمت تهیه کنید. برای گشت‌وگذار در منطقه آنتالیا می‌توانید از هتل مارمارا اتومبیل کرایه کنید. برای خرید سوغاتی می‌توانید از مغازه سوغاتی فروشی در لابی بهره‌مند شوید. اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ رایگان نیز به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. کارکنان در این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند، بدین‌جهت با تمامی مسافران به‌راحتی ارتباط برقرار می‌کنند. از خدمات مربوط به پذیرش نیز می‌توان به اتاق چمدان، خدمات باربری، تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل


دو استخر شنا در این هتل وجود دارند که هر دو روباز هستند، یک مورد مخصوص همه رده‌های سنی و یک مورد فقط مخصوص کودکان است. توجه داشته باشید که هر دو استخر در طول سال دایر بوده و در کنار آن‌ها صندلی و چترهای آفتاب‌گیری قرار داده‌شده است. دو استخر همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب دایر هستند. از خدمات مربوط به بخش سلامتی می‌توان به کلاس‌های یوگا، انواع ماساژ و در بخش اسپا خدماتی مانند اتاق بخار، خدمات مربوط به پوست، مو، زیبایی و ناخن، حمام ترکی، جکوزی داغ و سونا اشاره کرد. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل عبارت‌اند از ایروبیک، کتابخانه و میز تنیس. در باشگاه بدن‌سازی موجود در هتل The Marmara Antalya نیز می‌توانید همراه با مربی اختصاصی ورزش کنید و برنامه‌های ورزشی دریافت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل مارمارا دارای اتاق‌های گوناگونی است که مسافران می‌توانند بر اساس تعداد نفرات و سلیقه‌شان اتاق موردنظر را انتخاب کرده و اقامتی بی‌نظیر داشته باشند. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل با چشم‌انداز شهر، اتاق توئین یا دوبل با چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل دلوکس در ساختمان گردان، اتاق خانواده، اتاق تریپل با چشم‌انداز شهر، اتاق تریپل با چشم‌انداز دریا و اتاق تریپل در ساختمان گردان. اتاق‌های موجود در هتل مارمارا دکوراسیونی منحصربه‌فرد دارند که در دیوارها و وسایل بکار رفته از رنگ‌های شاد و دل‌باز استفاده‌شده است. همچنین همه اتاق‌ها روشن بوده و پنجره‌های بسیار بزرگ نیز رو به کوه‌های تاوروس و دریا باز می‌شوند.
دقت داشته باشید که در اتاق‌های هتل The Marmara Antalya می‌توانید از خدماتی مانند کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، کاناپه تخت شو، میز کار، تلویزیون، تلفن و بالکن بهره‌مند شوید. هر یک از اتاق‌ها در قسمت ورودی مسیری برای رفت‌وآمد ویلچر دارند و اینکه دسترسی به‌تمامی اتاق‌های این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع بوده ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از سایر مسافران تعبیه‌شده است. اتاق‌های موجود در ساختمان گردان به‌طور ۳۶۰ درجه در حال چرخش هست و این حرکت به‌قدری آرام است که متوجه نخواهید شد ولی از چشم‌اندازهای بی‌نظیری مانند دریای مدیترانه، کوه‌های اطراف و محوطه هتل لذت خواهید برد، یعنی در هنگام صبح با یک منظره بیدار می‌شوید و تا شب چندین منظره مقابل چشمانتان خواهد چرخید. همین مورد یکی از مزیت‌های اصلی هتل مارمارا به شمار می‌رود و در میان توریست‌ها و گردشگران طرفداران زیادی دارد.

رستوران هتل


در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی محلی را به سبک مارمارا نوش جان کنید و اینکه همه غذاها از مواد غذایی ارگانیک و محلی تهیه می‌شوند. در هنگام عصر نیز می‌توانید خودتان را به یک چای ترک مهمان کنید. در قسمت بار این هتل می‌توانید چای و قهوه و سایر نوشیدنی‌ها با تماشای باغ و دریا سفارش داده و میل کنید. رستوران این هتل TUTI نام داشته و انواع غذاهای ترکی محلی را در وعده‌های صبحانه و شام به‌صورت منویی و سلف‌سرویس ارائه می‌دهند.

فاصله هتل مارمارا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید لارا: ۷۰۰ متر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است