search
menu

هتل The Corner Park Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Corner Park Hotel Antalya
امکانات هتل کرنر پارک آنتالیا
خدمات هتل کرنر پارک آنتالیا
واحدهای اقامتی هتل کرنر پارک آنتالیا
فاصله هتل کرنر پارک آنتالیا تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل The Corner Park Hotel Antalya


هتل کرنر پارک آنتالیا یکی از هتل‌های چهار ستاره شهر آنتالیا است که در نزدیکی دریا قرار گرفته و با ساحل دریای مدیترانه تنها ۵۰ متر فاصله دارد. در واقع این هتل یک محل آرام و دنج را برای اقامت افرادی که گشت و گذار و تفریح در سواحل آنتالیا را دارد فراهم می‌سازند. تراس این هتل منظره بسیار زیبایی را از دریای مدیترانه به مهمانان ارائه می‌دهد که مسافران می‌توانند ساعت‌ها در آن بنشینند و از تماشای مناظر موجود لذت ببرند. در فاصله یک کیلومتری از این هتل یک مرکز خرید سرپوشیده بزرگ وجود دارد و اگر قصد خرید در شهر آنتالیا را دارید با اقامت در این هتل می‌توانید به این مرکز خرید نیز دسترسی داشته باشید.
شهر آنتالیا سرشار از زیبایی‌های طبیعی و اماکن تماشایی جذاب است که از جمله آن‌ها می‌توان به دروازه هادریانوس، موزه‌های آنتالیا، پارک‌های آبی آنتالیا و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به این شهر زیبا در The Corner Park Hotel Antalya اقامت داشته باشید و سفری دلپذیر و لذت بخش را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل کرنر پارک آنتالیا


نزدیکی این هتل به ساحل دریای مدیترانه این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که مایل باشند در این سواحل جذاب قدم بزنند و تفریحات متنوع موجود در آن‌ها را امتحان کنند. در این هتل یه استخر بزرگ روباز وجود دارد که دور تا دور آن به صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی و چتر‌های آفتابی پوشیده شده است و مهمانان می‌توانند برای تفریح و استراحت از آن‌ها استفاده کنند. هتل کرنر پارک آنتالیا دارای رستورانی بزرگ و زیبا است که انواع غذاهای لذیذ ترکی را با تنوع و کیفیت بالا به مهمانان ارائه می‌دهد. استفاده از پارکینگ اختصاصی هتل برای تمام ساکنان رایگان است و مهمانان می‌توانند در صورت کرایه اتومبیل در شهر آنتالیا از امکانات پارکینگ هتل نیز استفاده کنند.
این هتل دارای سالن برگزاری کنفرانس است و امکان برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان فراهم می‌سازد. علاوه بر آن هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن نیز است که اقامت را برای افرادی که به دود سیگار حساس هستند راحت‌تر می‌کند. از دیگر امکانات موجود در The Corner Park Hotel Antalya می‌توان به اتاق‌های خانوادگی، قهوه خانه در محل، سوئیت عروس، شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان و… اشاره کرد.

خدمات هتل کرنر پارک آنتالیا


خدماتی که در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند سبب می‌شوند که مسافران در زمان اقامت احساس راحتی را تجربه کنند و از سکونت در هتل لذت ببرند. کارکنان این هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و این مسئله برقرای ارتباط با پرسنل را برای مسافران راحت‌تر می‌کند. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در هر ساعتی از شبانه روز که به شهر آنتالیا وارد شوید از شما استقبال می‌کند. سرویس اتاق‌ها به طور دائم فعال هستند و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا در هر زمان که تمایل داشته باشند غذا یا خوراکی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. هتل دارای خدمات نظافتی روزانه است و تمام واحدهای اقامتی موجود در آن به صورت روزانه نظافت می‌شوند. در این هتل خدمات تبدیل ارز نیز وجود دارد و ارز مورد نیاز مهمانان را بدون نیاز به رفت و آمدهای اضافه و خسته کننده برای آن‌ها تامین می‌کند. خدمات متنوع دیگری نیز در The Corner Park Hotel Antalya وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به صندوق امانات، میز تور، محل نگهداری چمدان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل کرنر پارک آنتالیا


واحدهای اقامتی متنوعی در هتل کرنر پارک آنتالیا به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق دوقلو استاندارد با منظره دریا، اتاق سه تخته استاندارد، سوئیت دوبلکس بامنظره دریا، اتاق استاندارد با منظره شهر و… اشاره کرد. امکاناتی که در این واحدهای اقامتی در اختیار مسافران قرار می‌گیرند متفاوت هستند و شرایط لازم برای یک اقامت راحت و به یادماندنی را برای مهمانان فراهم می‌کنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله هتل کرنر پارک آنتالیا تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا پارک آبی آکوالند آنتالیا: ۸۰۰ متر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامیک کالیسی: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است