search
menu

هتل Swandor Resorts Topkapi Palace Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Swandor Resorts Topkapi Palace Antalya
امکانات کلی هتل سواندور توپکاپی پالاس لارا آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سواندور توپکاپی پالاس لارا آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Swandor Resorts Topkapi Palace Antalya


هتل سواندور توپکاپی پالاس در ساحل لارا، منطقه کوندو شهر ساحلی آنتالیا واقع شده و یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا به حساب می آید. در این هتل امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی جهت فراهم کردن اقامتی راحت و دلنشین برای مهمانان در نظر گرفته شده اند. تاکنون تمام مهمانانی که تجربه اقامت در هتل Swandor Resorts Topkapi Palace Antalya را داشته اند، از خدمات ارائه شده رضایت و خوشنودی کامل داشته اند. این هتل ساحل اختصاصی دارد و به بسیاری از جاذبه های دیدنی و مراکز خرید آنتالیا دسترسی سریع دارد. هتل در ماه آوریل ۲۰۱۹ مورد بازسازی و تغییرات جدید قرار گرفت و خود را به روز رسانی کرد. بسیاری از گردشگرانی که در فصل تابستان بلیط هواپیما آنتالیا می خرند، برای لذت بردن از امکانات تفریحی و ساحل اختصاصی این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند.

امکانات کلی هتل سواندور توپکاپی پالاس لارا آنتالیا


در هتل سواندور توپکاپی پالاس لارا آنتالیا امکانات و خدمات ارائه شده در حد عالی و یک هتل ۵ ستاره هستند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به سفر می آیند می توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل امکان پذیر است و سرعت بالایی دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل به طور شبانه روز آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به نیازها و سوال های مهمانان است.
مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی اعم از لباسشویی، خشکشویی، اتو، مراقبت از کودک، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، پرینت، برگزاری جلسات و میتینگ ها، خدمات کانسرج، خدمات برای افراد کم توان و یا ناتوان و غیره با پذیرش تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه کنند. در لابی هتل نیز امکاناتی چون آسانسور، اتاق چمدان، دستگاه خودپرداز، مبلمان و تلویزیون، ایستگاه روزنامه، فروشگاه و فضای مخصوص استعمال سیگار برای رفاه هرچه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده اند.
در فضای بیرونی هتل سواندور توپکاپی پالاس لارا آنتالیا نیز علاوه بر ساحل اختصاصی مبلمان، تراس آفتاب، فضای سبز و باغ و امکانات باربکیو فراهم شده اند تا مهمانان در ساعات فراغتشان از آن ها استفاده کرده و لذت ببرند. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، ترکی، روسی و آلمانی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان بسیار صبورانه و با حوصله عمل می کنند. مهمانانی که قصد دارند همراه حیوان خانگی شان در این هتل اقامت گزینند، لازم است بدانند که پذیرش حیوانات خانگی در این هتل انجام نمی شود.

امکانات تفریحی هتل


در هتل سواندور توپکاپی پالاس امکانات تفریحی متنوع و هیجان انگیز زیادی برای مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانان می توانند در فعالیت هایی از قبیل بینگو، ایروبیک، ورزش های پخش زنده، موسیقی و نمایش های زنده، وعده های شام موضوعی، ساحل، تنیس در زمین مخصوص تنیس، سرگرمی های عصرانه، ورزش های آبی، کلاب شبانه، بولینگ، غواصی، دارت، موج سواری، کارائوکه، تنیس روی میز، اتاق گیم و ... شرکت کنند و تجربه های جدیدی به دست آورند. کودکان نیز می توانند در کلاب کودک و زمین های بازی به انجام بازی ها و سرگرمی های متنوع و هیجان انگیز بپردازند و ساعاتی سرشار از نشاط و فراغت سپری کنند. در این فضاها انواع بازی ها، سی دی های آموزشی، کتاب ها و پازل ها برای کودکان فراهم شده اند.
یکی از بهترین تفریحاتی که در روزهای گرم و آفتابی آنتالیا می توان انجام داد شنا و گرفتن حمام آفتاب است. در این هتل ۵ استخر وجود دارند که ۴ تای آن ها روباز و یکی از آن ها در فضای بسته است. ۳ تا استخرهای روباز برای بزرگسالان و یکی برای کودکان است و به طور فصلی فعالیت می کنند. در اطراف استخر تخت و چترهای آفتاب تعبیه شده اند و بار نوشیدنی جات برای مهمانان نوشیدنی های خوش طعم و خنک سرو می کند. در ساحل اختصاصی نیز تمام امکانات لازم برای لذت بردن از تفریحات آبی و حمام آفتاب در نظر گرفته شده اند. وجود سرسره های آبی در استخرها هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده است و لذت آب بازی را چندین برابر می کند.
کسانی که دوست دارند یک روزشان را به استراحت و ریلکسیشن اختصاص دهند، بهتر است به مرکز اسپا و سلامت هتل مراجعه کرده و از خدماتی چون ماساژ فول بادی، ماساژ سر و صورت، ماساژ گردن، ماساژ دست و پا، بادی اسکراب، سونا، اتاق بخار و حمام ترکی استفاده کنند. برای کسانی که در طول سفر به تناسب و سلامت اندامشان اهمیت می دهند، یک باشگاه بدنسازی مجهز در نظر گرفته شده تا بتوانند تمرینات ورزشی شان را به صورت روزانه و حرفه ای انجام دهند. مهمانانی هم که به ورزش یوگا علاقه مند هستند، می توانند در کلاس های یوگای برگزار شده در هتل سواندور توپکاپی پالاس لارا آنتالیا شرکت کنند. خانم ها و آقایانی که دوست دارند در طول سفر مرتب و زیبا به نظر بیایند، می توانند از خدمات زیبایی و مراقبتی سالن آرایش و زیبایی هتل از قبیل مانیکور، پدیکور، کوپ و اصلاح موی سر، میکاپ، مراقبت پوست و موی سر و خدمات فیشیال استفاده کنند.

رستوران هتل


در هتل سواندور توپکاپی پالاس لارا آنتالیا یک رستوران وجود دارد که در سه وعده اصلی برای مهمانان انواع غذاهای خوشمزه و متنوع آماده و سرو می کند. در رستوران هونکار هتل غذاهای آمریکایی، محلی، ترکی، اروپایی، کباب و باربکیو به صورت سلف سرویس سرو می شوند. برای کودکان و افراد با رژیم غذایی مخصوص نیز منوی ویژه در نظر گرفته شده و در صورت درخواست ارائه می گردد. انواع غذاهای قاره ای، وگان، حلال و بدون گلوتن در منوی رستوران موجود هستند.

اتاق های هتل


در هتل سواندور توپکاپی پالاس لارا آنتالیا انواع اتاق های خانواده، وی آی پی، دلوکس تک خوابه، دلوکس سه خوابه، دلوکس خانواده، دلوکس سوپریور، دلوکس دوبلکس، دلوکس خانواده گاردن و سوئیت با استخر خصوصی قابل رزرو هستند. مهمانان می توانند باتوجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظر خود را رزرو کنند. تمام اتاق های دارای دکوراسیون شیک و مدرن بوده و عایق صدا هستند.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل سواندور توپکاپی پالاس لارا آنتالیا امکاناتی چون مبلمان و تخت، میز، کمد، مینی بار، قهوه/ چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار و حوله وجود دارند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد و نظافت اتاق ها بسیار رضایت بخش است. تمام پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی فضاهای داخلی و سطوح در اتاق ها و فضاهای عمومی به خوبی رعایت می شوند.

فاصله هتل سواندور توپکاپی پالاس لارا آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا باشگاه ملی گلف: ۸ کیلومتر
فاصله تا آبشار دودن پایین: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه آنتالیا: ۱۷.۱کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریان: ۲۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۲۱.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است