search
menu

هتل Start Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Start Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل استارت آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استارت آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Start Hotel Antalya


هتل استارت آنتالیا یک هتل سه ستاره در شهر توریستی و گردشگری آنتالیا است. این شهر یکی از شهرهای بزرگ و جذاب ترکیه است که هتل‌های بسیار خوبی را در خود جای داده‌است. در این هتل شما می‌توانید امکانات بسیار خوبی را را مشاهده کنید که تمامی خدمات با کیفیت بسیار خوبی ارائه می شود. هتل Start Hotel Antalya در سال ۲۰۱۶ مورد بازسازی قرار گرفته‌است و ساختمان آن برای اقامت بهتر و راحت‌تر مسافران بخوبی مورد نوسازی قرار گرفته‌است. شما می‌توانید با رزرو بلیط هواپیما به فرودگاه آنتالیا بروید و از آنجا به راحتی به هتل بروید. در کنار اقامت در این هتل راحت شما می‌توانید از جاهای دیدنی آنتالیا مانند: پارک‌های آبی آنتالیا، دلفین لند آنتالیا، باغ وحش آنتالیا، آکواریوم آنتالیا و ... دیدن کنید.

امکانات عمومی هتل استارت آنتالیا


هتل استارت آنتالیا از امکانات خوبی برخوردار است که می‌تواند اقامت شما را راحت‌تر سازد. در این هتل شما امکان دسترسی به انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه را خواهید داشت و می‌توانید از غذا خوردن در رستوران لذت ببرید. اینترنت وای فای رایگان برای همه مسافران و در همه بخش‌های هتل قابل دسترسی است. اگر در این سفر خودرو شخصی به همراه دارید بهتر است خیالتان راحت باشد، زیرا هتل برای خودروی مسافران پارکینگ اختصاصی و رایگانی را در نظر گرفته‌است. صرافی داخل هتل موجود است و کار مسافران را بسیار راحت کرده‌است تا نگران تبدیل پول خود نباشند. در پذیرش دستگاه کارت خوان و ‌ATM وجود دارد. پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران است و زبان ترکی، انگلیسی و آلمانی زبان‌هایی هستند که شما توسط آن می‌توانید با کارکنان هتل صحبت کنید. هتل از نظر بهداشتی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و نظافت روزانه و بسیار دقیقی در آن اجرا می‌شود. علاوه بر نظافت روزانه، امکانات بهداشتی دیگری از جمله اتو، خشکشویی و لاندری نیز برای مسافران ارائه می‌شود. در هتل یک فضای عمومی وجود دارد که آنجا بصورت گروهی می‌توانید تلویزیون تماشا کنید.
امکان اجاره خودرو نیز برای شما فراهم است. آسانسور در ساختمان هتل قرار داده شده‌است تا هم افراد پیر و معلول و هم سایر مسافران به آسانی به طبقات مختلف بروند. برای کسانیکه علاقه‌مند به خواندن روزنامه باشند با هزینه اضافی می‌توانید روزنامه در اختیار داشته‌باشید. تهویه مطبوع هتل نیز بخوبی صورت می‌گیرد و وسایل مورد نیاز برای گرمایش و سرمایش در هتل وجود دارد. صندوق امانات بسیار امن و مطمئنی در هتل وجود دارد تا بتوانید با اعتماد کامل وسایل خود را به آن بسپارید. ماساژ، حمام ترکی و سونا نیز در هتل وجود دارد تا اقامت راحت و آرامی را تجربه کنید. امکانات عمومی هتل Start Hotel Antalya بسیار کامل هستند و برای اقامت شما می‌توانند بسیار کارآمد باشند. در ادامه متن به امکانات اتاق‌ها نیز اشاره خواهد شد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌ها و واحدهایی که می‌توانید در هتل Start Hotel Antalya رزرو کنید، تقریبا تمام امکانات ضروری و اولیه را برای یک اقامت راحت را در خود دارد. از مهمترین مواردی که برای مسافران امروزه ضروری است، وجود و دسترسی به اینترنت رایگان و پرسرعت است که در این هتل در اتاق‌ها به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته‌باشید. تلویزیون در تمام واحدها وجود دارد و می‌تواند برای سرگرمی اقامت کنندگان مفید باشد. رنگ غالب اتاق‌ها رنگ‌های روشن هستند و همین مورد سبب ایجاد آرامش بیشتر در اتاق‌ها شده‌است. موارد بهداشتی به طور تمام و کمال در واحدها اجرا شده‌است و سرویس بهداشتی و حمام بطور اختصاصی برای هر واحد وجود دارد. انواع واحدهایی که می‌توانید در این هتل می‌توانید اجاره کنید شامل:
• اتاق استاندارد شامل یک تخت دو نفره
• اتاق سه نفره استاندارد با سه تخت تک نفره
• اتاق خانوادگی شامل یک تخت تک نفره و یک تخت دو نفره و همچنین یک مبل تخت شو
• اتاق اقتصادی بدون بالکن شامل یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل دارای یک رستوران بسیار خوبی است که هم تمیز است و هم غذاهای بسیار متنوع و خوشمزه‌ای دارد.

فاصله هتل استارت آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریانوس: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی مارینا: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است