search
menu

هتل Sirene Belek Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sirene Belek Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل سیرن بلک آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیرن بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sirene Belek Hotel Antalya


هتل سیرن بلک آنتالیا هتلی ۵ ستاره با امکانات و خدماتی بسیار عالی است. این هتل برای مسافران اقامتی به‌یادماندنی فراهم کرده و به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی خود در طول سال از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. مسافران این هتل از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط هواپیما عازم منطقه آنتالیا می‌شوند و یکی از خاطره‌انگیزترین و رویایی‌ترین سفرهای عمرشان را در هتل Sirene Belek Hotel Antalya تجربه می‌کنند، همچنین با رفتن به شهر آنتالیا می‌توانند از چندین جاذبه دیدنی و تاریخی بازدید کنند که این جاذبه‌ها عبارت‌اند از موزه‌های آنتالیا، پارک‌های آبی آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، دروازه هادریانوس و غیره. هتل سیرن به شکل ریزورت بوده و از خدمات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ۲ استخر شنا، اتاق‌های خانواده، اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان و ساحل اختصاصی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سیرن بلک آنتالیا


در فضای بیرونی این هتل مبلمان زیبایی چیده شده که با تماشای چشم‌انداز روبه‌رویی‌تان مانند باغ، استخر و دریا مدهوش خواهید شد و لحظات نابی را تجربه خواهید کرد. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ رایگان به‌صورت عمومی در محلی نزدیک به این هتل واقع‌شده است که نیاز به رزرو قبلی ندارد. در لابی می‌توانید با کرایه اتومبیل به گشت‌وگذار بپردازید یا اینکه از خدماتی مانند باربری، تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل Sirene Belek Hotel Antalya آسانسور تعبیه‌شده است، بدین‌جهت مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، اقامتی همراه با آسایش را تجربه خواهند کرد و در لابی نیز سالن زیبایی و آرایشی دایر گردیده است و انواع خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی ارائه می‌دهند. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش نیز با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. کارکنان در این مجموعه با خوش‌رویی به استقبال مسافران می‌روند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. همه کارکنان به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی موجود در داخل هتل سیرن بلک عبارت‌اند از سوئیت لاله شامل دو اتاق‌خواب، اتاق خانواده سوپرییر، سوئیت جونیور با چشم‌انداز باغ، سوئيت گاردن شامل دو اتاق‌خواب، سوئیت پاشا شامل ۳ اتاق‌خواب، ویلا میرا شامل ۴ اتاق‌خواب، سوئیت تراس با چشم‌انداز دریا، سوئيت خانواده دلوکس شامل دو اتاق‌خواب، اتاق زیرزمین، سوئیت جونیور، سوئیت استاندارد با چشم‌انداز دریا و ساحل. توجه داشته باشید که واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل برای سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی مناسب هستند، درواقع اکثر مسافرانی که این هتل را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند، به‌صورت دسته‌جمعی عازم منطقه آنتالیا می‌شوند، مطمئناً اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. ازجمله امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل زیبای Sirene Belek Hotel Antalya می‌توان به بالکن اختصاصی اشاره کرد که چشم‌انداز بی‌نظیری رو به دریا، استخر و محیط اطراف دارد. اتاق‌ها همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و با وسایل مدرن چیده شده‌اند. در داخل همه اتاق‌ها نیز تلویزیون، مینی بار و میز کار قرار داده‌شده است. برخی از اتاق‌ها دارای بخش پذیرایی به‌صورت جداگانه هستند و سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل عبارت‌اند از کمد لباس، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فضای نشیمن و بالکن. همچنین حمام‌های اختصاصی نیز در داخل همه اتاق‌ها تعبیه‌شده است. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل واحدهای اقامتی ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات مربوط به تفریح و سرگرمی می‌توان به استخرهای روباز و سرپوشیده و زمین تنیس اشاره کرد. هر دو استخر در این هتل به‌صورت فصلی دایر بوده و استفاده از آن‌ها به‌صورت رایگان است. علاوه بر این‌ها، چندین نوع ورزش آبی در این هتل دایر گردیده است که می‌توان به اسکی روی آب، جت اسکی، موج‌سواری و قایق‌سواری اشاره کرد. استفاده از ساحل اختصاصی نیز شامل هزینه جداگانه بوده و برای سرگرمی کودکان نیز کلوپ‌های بازی همراه با استخر کودکان دایر گردیده‌ که این استخر شامل دو سرسره کوچک است. میهمانان می‌توانند بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه خودشان را به یک ماساژ مهمان کنند، همچنین در بخش اسپای هتل Sirene Belek Hotel Antalya بخش‌هایی تحت عنوان سونا، حمام ترکی، خدمات مربوط به ورزش ایروبیک و باشگاه بدن‌سازی دایر کرده‌اند. سایر امکانات سرگرم‌کننده عبارت‌اند از ایروبیک، اجرای موسیقی زنده، بدمینتون، پارک آبی، سرگرمی‌های عصرانه، ورزش‌های آبی، کلوپ‌های شبانه، دارت، بیلیارد، زمین‌بازی کودکان، اتاق بازی. همچنین در بخش مربوط به سلامتی و اسپا نیز می‌توانید به سالن بدن‌سازی رفته و با مربی خصوصی ورزش کنید یا اینکه برای آرامش یافتن در کلاس‌های یوگا شرکت کنید. از خدمات دیگر مربوط به اسپا می‌توان به اتاق بخار، حمام عمومی، انواع ماساژ و چترها و صندلی‌های آفتاب‌گیری در کنار استخر اشاره کرد.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید در رستوران‌های موجود انواع غذاهای آمریکای جنوبی، مدیترانه‌ای و ترکی محلی را سفارش داده و نوش جان کنید. این هتل بی‌نظیر شامل چهار رستوران بوده که به‌صورت منویی و سلف‌سرویس در حال ارائه خدمات هستند و اینکه ۶ بار و کافی‌شاپ نیز در این هتل دایر کرده‌اند. رستوران Limone غذاهای ایتالیایی به‌صورت منویی، رستوران Mermaid غذاهای دریایی به‌صورت منویی، رستوران Sini غذاهای مدیترانه‌ای به‌صورت منویی و رستوران Kybeleبه‌صورت سلف‌سرویس در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل سیرن بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ تالرنس: ۱.۷ کیلومتر
فاصله پارک سرزمین افسانه‌ای: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل کادریه: ۱.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است