search
menu

هتل Sibel Pension Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sibel Pension Antalya
امکانات عمومی هتل سیبل پنشن آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیبل پنشن آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sibel Pension Antalya


هتل سیبل پنشن آنتالیا هتلی با فضای صمیمی و محیطی بسیار دلنشین است که در آنتالیا واقع شده‌است. این هتل در واقع توانسته است معماری قدیمی و سنتی خود را حفظ کند و برای کسانی که علاقه‌مند به اسکان در یک هتل سنتی و قدیمی هستند انتخاب بسیار مناسبی است. در حیاط آن می‌توانید بنشینید و از دیدن گیاهان بیشماری که در حیاط آن وجود دارد لذت ببرید. این هتل با فرودگاه آنتالیا حدود ۱۴ کیلومتر فاصله دارد و شما می‌توانید در صورت تمایل از خدمات ترانسفر فرودگاهی که هتل در اختیار شما قرار می‌دهد، استفاده کنید. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری می‌تواند راه مناسبی برای سفر شما به آنتالیا باشد. طبق نظر سنجی هایی که صورت گرفته است هتل Sibel Pension Antalya از جمله هتل‌های محبوب نزد مسافران است. بازدید از جاهای دیدنی آنتالیا مانند: آکوالند آنتالیا، موزه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا و ... و داشتن اقامتی راحت در هتلی خوب می‌تواند سفر شما را بسیار خاطره انگیزتر کند.

امکانات عمومی هتل سیبل پنشن آنتالیا


هتل دارای امکاناتی است که می‌تواند اقامت راحت شما را تضمین کند. همانطور که گفته شد علاوه بر داخل هتل، بیرون از هتل نیز دارای یک حیاط بسیار جذاب با محیطی صمیمی است که در آن گل و گیاه فراوانی وجود دارد. در این بخش شاهد میز و صندلی‌های جالب و جذابی هستیم که می‌توانید در این محیط به همراه خانواده یا همراهانتان بنشینید و لحظات به یادماندنی را سپری کنید. اگر به اینترنت نیاز داشته باشید جای هیچ نگرانی نیست، زیرا در هتل Sibel Pension Antalya به راحتی می‌توانید در تمام بخش‌ها به اینترنت دسترسی داشته‌باشید، بدون اینکه هزینه اضافی را پرداخت کنید.
یک پارکینگ رایگان نیز برای مسافران در نظر گرفته شده‌است که در صورت داشتن خودرو شخصی به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. در لابی هتل یک مکان عمومی وجود دارد که شما در آن می‌توانید بصورت گروهی تلویزیون تماشا کنید. ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی برای شما در نظر گرفته شده‌است. خدمات بهداشتی مانند لاندری و خشکشویی با هزینه اضافی برای شما در نظر گرفته شده است تا با پرداخت هزینه هر کدام بتوانید برای تمیزی لباس‌هایتان از این خدمات استفاده کنید. پذیرش بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران است و زبان‌های آلمانی، ترکی، انگلیسی و فرانسه زبان‌هایی هستند که توسط آن‌ها می‌توانید با کارکنان هتل ارتباط برقرار کنید. هشدار دهنده‌های مختلفی نیز در این ساختمان نصب شده‌اند که هم برای جلوگیری از آتش سوزی و هم برای مسائل امنیتی می‌تواند ضروری باشد. تهویه مطبوع در هتل بخوبی انجام می‌شود و علاوه بر این در هتل برای افراد سیگاری نیز محیط مجزایی در نظر گرفته شده است که می‌توانند در این بخش به راحتی و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران سیگار بکشند. در ادامه اطلاعاتی در رابطه با واحدهای اقامتی هتل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل Sibel Pension Antalya بسیار دنج و راحت هستند و می‌توانید بدون‌شک راحتی بسیار زیادی را در آن تجربه کنید. اتاق‌ها دارای سقف چوبی هستند و دکوراسیون آن‌ها دارای رنگ‌های روشن هستند. اتاق‌ها دکوراسیون امروزی ندارند بلکه در عین حفظ دکوراسیون سنتی بسیار زیبا و راحت هستند و مطمئن باشید می‌توانید آسایش را در آن‌ها تجربه کنید. تلویزیون در تمام واحدها وجود دارد و مبل و تخت‌های راحتی در این واحدها وجود دارد. چای ساز و یخچال کوچکی در تمام واحدهای اقامتی وجود دارد. کف اتاق‌ها دارای کف پوش است و رنگ کف و سقف اتاق‌ها بسیار هماهنگ است و اغلب پنجره‌ها نیز چوبی هستند و تمامی این موارد در هماهنگی بسیار منظمی با هم هستند. انواع اتاق‌های این هتل برحسب تعداد افراد اقامت کننده در هتل شامل:
• اتاق استاندارد دابل یا تویین شامل دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره
• اتاق چهار نفره شامل دو تخت تک نفره و یک تخت دو نفره
• آپارتمان یک خوابه با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق سه نفره شامل یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
• اتاق اقتصادی دو نفره شامل دو تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل رستوران ندارد ولی کافه کوچکی دارد که می‌توانید نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه‌ای را در کافه هتل Sibel Pension Antalya میل کنید.

فاصله هتل سیبل پنشن آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریانوس: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است