search
menu

هتل Royal Holiday Palace Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Holiday Palace Antalya
واحدهای اقامتی هتل
امکانات رفاهی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

درباره هتل Royal Holiday Palace Antalya


هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا گزینه‌ای ایده آل برای اقامت در این شهر ساحلی است. وقتی هتلی با مساحت ۵۳ هزار متر مربع به استقبال خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت می‌رود، مشخص است که این هتل، حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد. اگر گردشگر خوش‌ذوقی باشید مسلما دوست دارید که با چنین هتلی آشنا شوید. پس چمدان سفر را ببندید و با سفر به شهر آنتالیا، مهمان هتل رویال هالیدی پالاس شوید. هتلی بسیار عظیم با ساحل اختصاصی و اتاق‌های بزرگ به همراه امکانات و خدمات لاکچری که اقامت شاهانه ای را برایتان رقم میزند.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های بی‌نظیر این هتل که از امکانات مختلفی همچون اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، مینی‌بار و چای و قهوه‌ساز بهره می‌گیرند، چنان فضای دنجی دارند که اکثر مهمانان بعد از ورود به آنها، خیال رفتن به نقاط مختلف شهر آنتالیا را از سر بیرون کرده و دلشان می‌خواهد که همانجا به استراحت بپردازند.

امکانات رفاهی هتل


برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل Royal Holiday Palace Antalya مانند دارت، بیلیارد، پینگ پونگ و زمین تنیس برای لذت بیشتر استفاده کنید. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، پاسخگویی ۲۴ ساعته، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
البته برای جلب رضایت مهمانان، فقط داشتن اتاق خوب و با کیفیت کافی نیست. به همین دلیل، هتل رویال هالیدی پالاس، رستوران بسیار شیک و لوکسی هم تدارک دیده تا با سرو انواع غذاهای ترکیه‌ای، ایتالیایی و مکزیکی، لحظاتی سرشار از نشاط و هیجان را برای مهمانانش به ارمغان بیاورد.
بدون تردید، فراهم آوردن بخش اسپا و امکانات مختلفی مثل سونا، سرسره آبی، استخرهای سرپوشیده و روباز و همچنین حمام ترکی در کنار باشگاه ورزشی مدرن هم بخش دیگری از خدمات بی‌نظیر هتل رویال هالیدی پالاس هستند که اقامت در این هتل را برای هر کسی خوشایند می‌کنند. فرودگاه آنتالیا در ۱۵ کیلومتری هتل Royal Holiday Palace قرار دارد که از طریق تاکسی در مدت ۳۰ کیلومتر به هتل می‌رسید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا


فاصله هتل تا مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا آبشار لوور دودن: ۹.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا شهربازی لند آف لجندز: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ تالرنس: ۱۰.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا دروازه هادریان: ۱۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است