search
menu

هتل Prima Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Prima Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل پریما آنتالیا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پریما آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Prima Antalya


هتل پریما یکی از هتل‌های مجلل و راحت در شهر آنتالیا، شهر ساحلی و تماشایی کشور ترکیه است. هتل پریما آنتالیا برای اقامت مسافرانی که می‌خواهند تعطیلاتی خوش، رویایی و به‌یادماندنی را در منطقه‌ای خوش آب و هوا در شهری که مقصد محبوب گردشگران است، سپری کنند، کاملا ایده‌آل است. Prima Hotel آنتالیا در کنار ساحل قرار دارد و به بسیاری از جاهای دیدنی مشهور و مراکز خرید آنتالیا نزدیک است. برای رسیدن به هتل پریما آنتالیا، یکی از راه‌ها رزرو بلیط هواپیما ارزان است که سپس باید از فرودگاه آنتالیا تا هتل پریما را که مسافتی حدود ۹ کیلومتر است را با ماشین طی کنید. در برنامه‌ سفری که برای بازدید از شهر زیبای آنتالیا تنظیم کرده‌اید، حتما از پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا هم بازدید کنید تا سفری فراموش‌نشدنی را داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل پریما آنتالیا


هتل پریما با دارا بودن امکانات و خدماتی با کیفیت بالا، برای اقامتی ماندگار در خاطرات، اقتصادی و در عین حال آسوده طراحی شده‌است. هتل Prima آنتالیا تجهیزات و امکاناتی دارد از جمله: لابی، آسانسور، رستوران، ساحل اختصاصی، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، استخر سرپوشیده، استخر روباز، اسپا، ماساژ، سونا، حمام، فکس، فتوکپی و سالن جلسات و کنفرانس. خدماتی که هتل پریما آنتالیا ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات اتاق، امکان اجاره خودرو، تحویل سفارشات از سوپر مارکت، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز و خدمات شاتل است. قابل ذکر است که باید از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل پریما آنتالیا مطمئن باشید و با خیالی راحت بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کنید. کارکنان مجرب و مهمان‌نواز هتل پریما علاوه بر زبان ترکی، قادر به صحبت کردن زبان‌های انگلیسی، روسی و آلمانی هم هستند.

اتاق های هتل


تعداد ۸۶ اتاق در هتل پریما آنتالیا وجود دارد که با چیدمانی چشم‌گیر و زیبا برای اقامتی همراه با آسودگی خیال و آرامش تعبیه شده‌اند و در انواع مختلفی هستند از جمله اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل و اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل Prima Antalya به وسایل زیاد و کاربردی دسترسی دارید تا اقامتی شیرین و بدون کمبود برای شما فراهم باشد. امکانات داخل اتاق‌های هتل پریما آنتالیا شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، مبلمان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، سشوار، حمام با دوش، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، دمپایی، سیستم اطفا حریق هستند. باید توجه داشته باشید که امکان سیگار کشیدن در اتاق‌های هتل پریما وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


اگر می‌خواهید اقامتی دلنشین و خاطره‌انگیز را تجربه کنید؛ حتما به استخر روباز و یا استخر سرپوشیده هتل پریما آنتالیا که برای تمامی سنین مناسب است، بروید و یا در بخش اسپا، ماساژ و حمام ترکی هتل طراوت و شادابی را به پوست خود هدیه دهید و احساس آرامش و سلامتی کنید. همچنین Prima Hotel آنتالیا ساحل اختصاصی دارد که می‌توانید ساعاتی را در دریای آبی و ساحلی آرامش‌بخش، استراحت کنید، از آفتاب لذت ببرید و شنا و تفریح کنید.

رستوران هتل


هتل Prima Antalya دارای رستورانی دنج و باصفا است که با داشتن چشم‌اندازی خیره‌کننده و چشم‌نواز از دریا و منظره سبز اطراف، برای گذراندن ساعاتی خوش در کنار همسفران و میل کردن خوراک‌هایی لذیذ و متنوع به سبک آشپزی ترکی و مدیترانه‌ای بسیار عالی است. همچنین در تراس و باغ سرسبز و روح‌بخش هتل پریما میان‌وعده‌ای خوشمزه و یا خوراک‌های کبابی میل کنید، با خانواده و یا دوستان خود گپ بزنید، به منظره دیدنی دریا خیره شوید و از هوای مطلوب نهایت استفاده را ببرید.

فاصله هتل پریما آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید لائورا: ۸ دقیقه پیاده روی
فاصله تا مرکز خرید ترا سیتی: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا دروازه هادریانوس آنتالیا: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۱۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است