search
menu

هتل Pegasus Apartment Antalya

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pegasus Apartment
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان پگاسوس بلک آنتالیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل آپارتمان پگاسوس بلک آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Pegasus Apartment


هتل آپارتمان پگاسوس بلک آنتالیا، در منطقه بلک آنتالیا و نزدیکی ساحل واقع شده و امکانات رفاهی و خدمات مناسب برای مهمانان فراهم کرده است. چنانچه قصد سفر به آنتالیا همراه خانواده‌تان، دارید و دوست دارید در مدت زمان اقامتتان خود را همچون در خانه خودتان راحت و آسوده احساس کنید، هتل آپارتمان پگاسوس بلک آنتالیا گزینه مناسبی برایتان به حساب می آید. با اقامت در این هتل علاوه بر برخورداری از امکانات مطلوب، به بسیاری از جاهای دیدنی آنتالیا ازجمله پارک آبی لند آف لجندز، پارک موضوعی و ... دسترسی آسان خواهید داشت. از آن جایی که اکثر گردشگران بلیط هواپیما آنتالیا را برای لذت بردن از آب و هوای ساحلی و گرم در فصل تابستان خریداری می‌کنند، سواحل آنتالیا و پارک‌ های آبی آنتالیا بسیار پرطرفدار و محبوب هستند. گردشگران اکثر اوقاتشان را در این مکان‌ها سپری می‌کنند. کارکنان Pegasus Apartment بسیار خوش برخورد و محترم هستند و برای جلب رضایت مهمانان تمام تلاششان را می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان پگاسوس بلک آنتالیا


در هتل آپارتمان پگاسوس بلک آنتالیا امکانات و خدمات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع و ... است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی و ... از طریق پذیرش هماهنگی به عمل آورند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع در هتل آپارتمان پگاسوس بلک آنتالیا قابل رزرو هستند. اتاق‌های هتل شامل واحدهای تک خوابه، دو خوابه و سه خوابه هستند. اکثر اتاق‌ها از چشم اندازهای فوق العاده جذاب کوهستان، فضای سبز و استخر هتل برخوردار هستند. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار دلباز، شیک و مدرن است. چیدمان اتاق‌ها نیز باسلیقه و مرتب صورت گرفته و فضای دلنشین و دنجی ایجاد کرده است. کف اتاق‌ها با سرامیک‌های رنگ روشن پوشش یافته است. همچنین، از رنگ‌های روشن در طراحی و چیدمان اتاق‌ها استفاده شده و اتاق‌ها را از آن چه که هستند، زیباتر جلوه داده است. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و برای استراحت و تماشای منظره مقابل بسیار مناسب‌اند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تحویل و تخلیه اتاق‌ها در هتل آپارتمان پگاسوس بلک آنتالیا در صورت هماهنگی قبلی با پذیرش، در هر ساعتی از شبانه روز امکان‌پذیر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل آپارتمان پگاسوس بلک آنتالیا امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق ناهارخوری، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار،ماشین لباسشویی، آشپزخانه و ... وجود دارند. در آشپزخانه اتاق‌ها تمام تجهیزات پخت و پز و پذیرایی نظیر سینک ظرفشویی، اجاق گاز، فر، قهوه/ چای ساز، ماشین ظرفشویی و ... مهیا گشته‌اند. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت خودشان در آشپزخانه‌هایشان دست به کار شده و غذاهای لذیذ بپزند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان علاوه بر اقامت راحت در این هتل، می‌توانند با انجام فعالیت‌های سرگرم کننده هتل اوقات خوش و خاطره انگیزی سپری کنند. در این هتل یک استخر روباز وجود دارد که برای تمام مهمانان به طور رایگان قابل استفاده است. در روزهای گرم آفتابی تابستان شنا کردن و گرفتن حمام آفتاب جزو بایدها به حساب می‌آیند. همچنین، وجود سرسره‌های آبی نشاط و هیجان آب بازی را چند برابر می‌کند. کودکان و بزرگ‌سالان همه از سر خوردن در آب بسی لذت می‌برند. علاوه بر این، تفریحاتی چون اسب سواری و گلف بازی می‌توانند تجربه متفاوت و فراموش نشدنی باشند.

فاصله هتل آپارتمان پگاسوس بلک آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا زمین گلف کرنلیا آنتالیا: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی بلک: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل بغازکنت: ۴ کیلومتر
فاصله تا باغ تولرانس آنتالیا: ۵٫۱ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل کادریه: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است