search
menu

هتل Paradise Town Villa Camilla Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Paradise Town Villa Camilla
امکانات و خدمات عمومی هتل پارادایس تاون ویلا کامیلا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل پارادایس تاون ویلا کامیلا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Paradise Town Villa Camilla


ویلا چهار ستاره و شیک کامیلا، از ویلاهای زیر مجموعه هتل پارادایس تاون است که در منطقه بلک در شهر آنتالیای کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل Paradise Town Villa Camilla در نزدیکی دریای مدیترانه قرار دارد و فرصتی مناسب به شما می‌دهد تا در مدت زمانی کوتاه به کنار دریا و ساحل بروید و ساعاتی خوش و دلپذیر را سپری کنید. فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل پارادایس تاون کامیلا حدود ۲۱ کیلومتر است و اگر بلیط هواپیما آنتالیا رزرو کنید؛ به آسانی می‌توانید از فرودگاه به ویلا پارادایس تاون کامیلا برسید. سالانه گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا به شهر ساحلی آنتالیا سفر می‌کنند و بسیاری از آنها با خانواده و یا دوستان خود به دنبال اقامت در هتل‌هایی هستند که راحتی و آسایش داشته باشند و در کنار هم بتوانند آشپزی کنند و خوش بگذرانند؛ به همین علت هتل پاردایس تاون ویلا کامیلا انتخابی بسیار خوب برای اقامت است. در طول مدت زمان اقامت خود در هتل پارادایس تاون ویلا کامیلا بلک، حتما از پارک‌ های آبی آنتالیا و مراکز خرید آنتالیا بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل پارادایس تاون ویلا کامیلا


در ویلا کامیلا هتل پارادایس تاون انواع امکانات و تسهیلات مناسب و کافی برای اقامتی خوش و بدون کمبود فراهم است که شامل مواردی هستند از جمله: استخر روباز، پارکینگ رایگان، فضای سبز و باغچه و اینترنت رایگان. هتل پارادایس تاون ویلا کامیلا خدماتی را هم به مسافران ارائه می‌دهد تا با آسودگی خاطر اقامتی به‌یادماندنی و شیرین را تجربه کنند؛ خدماتی مانند تبدیل ارز، امنیت ۲۴ ساعته، خدمات شاتل و پذیرش سریع و اختصاصی. همچنین در صورتی که بلیط هواپیما لحظه‌ آخری رزرو کرده‌اید؛ از ترانسفر فرودگاهی هتل Paradise Town Villa Camilla استفاده کنید تا به راحتی تردد کنید. اگر علاقه‌مند هستید که در شهر خودتان رانندگی کنید، می‌توانید از امکان اجاره خودرو هتل پارادایس تاون ویلا کامیلا استفاده کنید. کارکنانی مجربی که در هتل پاردایس تاون بلک مشغول هستند؛ قادر به صحبت کردن زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی هستند.

اتاق های هتل


هتل پارادایس تاون کامیلا یک ویلای مجلل با مساحت ۲۷۰ متر مربع است که دارای ۴ اتاق خواب، اتاق نشیمن و تراس است. در سه اتاق‌ ویلای پارادایس تاون کامیلا، تخت‌های دابل و در اتاق دیگر دو تخت سینگل قرار دارد.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های هتل پارادایس تاون ویلا کامیلا با دکوراسیونی جذاب و گیرا، مجهز به وسایل و امکانات عالی هستند که راحتی و آسودگی را به شما هدیه می‌کند. در اتاق‌های ویلا کامیلا هتل پارادایس تاون بلک به تجهیزاتی از جمله تلویزیون، جارو برقی، اتو، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام، مبلمان، دمپایی، آیینه، کمد لباس، میز و تلفن دسترسی دارید. در آشپزخانه هتل Paradise Town Villa Camilla می‌توانید با آرامش آشپزی کنید زیرا دارای یخچال، گاز، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، توستر و میز غذاخوری است. همچنین در هتل پارادایس تاون ویلا کامیلا ماشین لباسشویی، کتری برقی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، طناب لباس و صندلی کودک هم موجود است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل پارادایس تاون ویلا کامیلا می‌توانید در باغچه و فضای سبزی تماشایی، چشم‌نواز و دنج پیک‌نیک کنید، قدم بزنید و ساعاتی مفرح را سپری کنید و یا در تراس بنشینید، غذا میل کنید و گپ بزنید. در استخر فصلی روباز که در میان حیاط هتل Paradise Town Villa Camilla قرار دارد و برای تمامی سنین مناسب است، شنا کنید و یا در کنار استخر بر روی صندلی استراحت کنید و از آفتاب و هوای مطلوب لذت ببرید. اگر بخواهید فعالیت‌های سرگرمی بیشتری را انجام دهید در نزدیکی هتل پارادایس تاون ویلا کامیلا ساحل، زمین تنیس، پارک آبی و امکان ماهی‌گیری، قایق سواری و اسب سواری نیز وجود دارد.

فاصله هتل پارادایس تاون ویلا کامیلا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ ادیان آنتالیا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی لند آف لجندز: ۲ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف آنتالیا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل کادریه: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی سریک بلک: ۵ کیلومتر
فاصه تا مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم: ۱۳ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است