search
menu

هتل Paloma Grida Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Paloma Grida Belek Antalya
امکانات عمومی هتل پالوما گریدا بلک آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پالوما گریدا بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Paloma Grida Belek Antalya


هتل پالوما گریدا یکی از هتل‌های پنج ستاره بسیار شیک در منطقه بلک آنتالیا است. این هتل با ساحل اختصاصی خود جزو دسته‌بندی ریزورت به شمار می‌رود و کارکنان این مجموعه در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی در حال تلاش هستند. نحوه قرارگیری این هتل به‌گونه‌ای است که دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، مراکز خرید را در این منطقه را آسان می‌کند، همچنین با دسترسی به شهر آنتالیا می‌توانید از چندین جای دیدنی بازدید کنید که برخی از جاهای دیدنی مشهور در شهر آنتالیا عبارت‌اند از آکواریوم آنتالیا، دروازه هادریانوس، موزه‌های آنتالیا و پارک‌های آبی آنتالیا و غیره.
این هتل باشکوه که در قسمت ساحلی دریای مدیترانه واقع‌شده است، علاوه بر این‌ها، فرودگاه بین‌المللی آنتالیا حدوداً ۳۵ کیلومتر تا هتل Paloma Grida Belek Antalya فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. از امکانات مشهور در این هتل می‌توان به استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پالوما گریدا بلک آنتالیا


در محوطه هتل پالوما گریدا باغ وجود دارد و اینکه ساحل اختصاصی بی‌نظیری در محوطه هتل فراهم کرده‌اند. در قسمت پذیرش در لابی هتل به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از میهمانان با خوش‌رویی استقبال می‌کنند، همچنین در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی بی‌وقفه در حال تلاش هستند. در لابی هتل Paloma Grida Belek Antalya می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان بهره‌مند شوید. همچنین با مراجعه به صرافی موجود در این هتل نسبت تبدیل ارز اقدام کنید. در صورت نیاز به خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی می‌توانید به بخش مربوطه در لابی مراجعه کنید و با پرداخت هزینه از این خدمات بهره‌مند شوید.
ممکن است سفرتان به شهر آنتالیا کاری باشد، بدین‌جهت با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های خود را قسمت بیزینس برگزار کنید. خدماتی نظیر اینترنت وای فای در تمامی قسمت‌های هتل به‌صورت رایگان قابل‌استفاده است. پارکینگ عمومی نیز در اختیار مسافران قرار داده می‌شود که استفاده از آن رایگان است و نیازی به رزرو قبلی ندارد. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل آسانسور تعبیه‌شده است. در لابی می‌توانید از مغازه سوغاتی فروشی انواع سوغاتی‌ها را برای خود و دوستانتان تهیه کنید. در سالن آرایشی و زیبایی می‌توانید از انواع خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی بهره‌مند شوید. برای مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. پرسنل مجرب در این هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


این هتل بی‌نظیر دارای دو استخر است که استخر اول سرپوشیده بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است، این استخر به‌صورت فصلی دایر می‌شود و استفاده از آن رایگان است، همچنین در کنار این استخر نیز استخر گرم تعبیه‌شده است. استخر دوم به‌صورت روباز و رایگان است، این استخر به‌صورت فصلی فعالیت می‌کند و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. همچنین در کنار این استخر می‌توانید از صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید و این‌که در کنار استخر قسمتی به‌عنوان بار تشکیل‌شده است تا انواع نوشیدنی را تهیه کنید و این‌که اسباب‌بازی‌های شنا و سرسره آبی بر روی این استخر تعبیه‌شده‌اند، بی‌شک یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات سفرتان را در این قسمت تجربه خواهید کرد.
در قسمت اسپای هتل Paloma Grida Belek Antalya می‌توانید از سالن زیبایی، حمام ترکی، سونا و انواع ماساژها بهره‌مند شوید. سایر امکانات سرگرم‌کننده در این هتل عبارت‌اند از قایق‌های پدالی، موج‌سواری، والیبال ساحلی. برای ریلکس کردن در ریزورت پالوما گریدا اسپای هارمونیا ریبیرث دایر گردیده است که شامل خدمات درمانی مانند نیپ تراپی، حمام متابولیسم، حمام کلوپاترا و تای چی چوآن. همچنین سرگرمی‌های دیگر مانند انیمیشن و اجراهای زنده در هنگام روز و شب که باعث سرگرمی مسافران هتل می‌شوند. ازجمله امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به پارک آبی، سرگرمی‌های گروهی، ورزش‌های آبی، مینی گلف، زمین‌بازی برای کودکان، اتاق‌های بازی اشاره کرد. همچنین در بخش سلامتی نیز باشگاه بدن‌سازی مجهزی دایر گردیده است و در بخش اسپا می‌توانید از اتاق بخار، حمام سنتی و سونا بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل پالوما گریدا بلک آنتالیا انواع گوناگونی اتاق دارد که در اختیار مسافران قرار می‌دهند، این اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق استاندارد، اتاق سوپرییر، اتاق کانکشن خانواده، اتاق آگورا مخصوص بزرگ‌سالان و اتاق دوبلکس خانواده و درنهایت واحد اقامتی به شکل ویلا در این هتل دایر کرده‌اند که ویلای لیک (دریاچه) نام دارد و شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی است. اتاق‌های موجود در داخل هتل پالوما گریدا دارای بالکن اختصاصی هستند که چشم‌انداز بی‌نظیری رو به باغ سرسبز یا دریا دارند. هر یک از اتاق‌ها در هتل Paloma Grida Belek Antalya دارای مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق، کاناپه تخت شو، میز کار، فضای نشیمن، تلفن و بالکن هستند. به یاد داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام را به‌صورت سلف‌سرویس یا منویی در رستوران اصلی نوش جان کنید. همچنین انواع غذاهای بین‌المللی، ترکی، ژاپنی، چینی، دریایی و استیک در رستوران‌های این هتل قابل‌ارائه هستند که در ادامه به معرفی رستوران‌ها می‌پردازیم: رستوران Paloma به‌صورت بوفه‌ای، رستوران Ada غذاهای دریایی به‌صورت منویی، رستوران Safran انواع غذاهای ترکی به‌صورت منویی، رستورانSeasons غذاهای بین‌المللی به‌صورت منویی، رستوران Steak House انواع غذاهای استیک و رستوران Lotus غذاهای چینی و رستوران Lake House غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند. در قسمت کافی‌شاپ نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود.

فاصله هتل پالوما گریدا بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی سرلیک بلک: ۲ کیلومتر
فاصله تا باغ تالرنس: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل کادریه: ۵ کیلومتر
فاصله تا پارک سرزمین افسانه‌ای: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا آمفی‌تئاتر تاریخی اسپندوس: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است