search
menu

هتل Ozcagkan Villa BELEK ANTALYA

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ÖZÇAĞKAN VİLLA BELEK ANTALYA
امکانات عمومی هتل ویلایی اوزچاکان بلک آنتالیا
ویلاها امکانات ویلاهای اقامتی هتل
فاصله هتل ویلایی اوزچاکان بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل ÖZÇAĞKAN VİLLA BELEK ANTALYA


هتل ویلایی اوزچاکان از هتل‌های مشهور ویلایی و دو ستاره در منطقه بلک ترکیه است. این هتل بیشتر برای سفرهای دسته‌جمعی و زوج‌های جوان پیشنهاد می‌شود تا لحظات خوشی را تجربه کنند. با توجه به اینکه این هتل حدوداً ۱.۶ کیلومتر تا پارک سرزمین افسانه‌ای فاصله دارد، بدین‌جهت موردتوجه توریست‌ها و مسافران قرار می‌گیرد و در هنگام خرید بلیط هواپیما با رزرو این هتل خودشان را برای سفری رویایی آماده می‌کنند. باغ تالرنس نیز با کمتر از یک کیلومتر فاصله جزو جاذبه‌های دیدنی مشهور در این منطقه به شمار می‌رود که موردپسند اکثر مسافران قرار می‌گیرد.
فرودگاه آنتالیا نیز با ۲۰ کیلومتر فاصله از هتل ÖZÇAĞKAN VİLLA BELEK ANTALYA از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. همچنین برای دسترسی به شهر آنتالیا و بازدید از جاذبه‌های دیدنی این شهر مانند آکواریوم آنتالیا، پارک‌های آبی، مراکز خرید و موزه‌های قدیمی می‌توانید از ترانسفر گشت‌وگذار بهره‌مند شوید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل ویلایی می‌توان به استخر شنا، پارکینگ رایگان، اتاق ضد سیگاری، تراس و باغ اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ویلایی اوزچاکان بلک آنتالیا


پارکینگ اختصاصی رایگان در این هتل ویلایی دایر گردیده است و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. توجه داشته باشید که در این هتل ویلایی دسترسی به اینترنت امکان‌پذیر نیست، بنابراین باید از اینترنت سیم‌کارتتان بهره‌مند شوید. همچنین حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. توجه داشته باشید که دسترسی به طبقات بالایی هتل ÖZÇAĞKAN VİLLA BELEK ANTALYA فقط از طریق پله امکان‌پذیر است، بدین‌جهت مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند بهتر است از ویلاهای طبقات پایین رزرو کنند. در فضای بیرونی این هتل نیز مبلمان زیبایی چیده شده تا هم فضایی برای غذاخوری باشد و هم فضایی برای ریلکس کردن. همچنین استخرهای اختصاصی نیز برای هر یک از ویلاها تعبیه‌شده است و در کنار استخرها نیز صندلی و چتر آفتاب‌گیری قرار داده‌شده است تا لحظات خوشی را در این قسمت تجربه کنید. از سایر امکانات می‌توان به باربیکیو اشاره کرد که با هزینه اضافی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

ویلاها امکانات ویلاهای اقامتی هتل


داخل ویلاهای این هتل می‌توانید به آشپزخانه مجهز دسترسی داشته باشید، این آشپزخانه‌ها شامل یخچال، کتری برقی، چای‌ساز و قهوه ساز، اجاق‌گاز، ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباسشویی، ماکروویو، میز غذاخوری، صندلی مخصوص کودکان هستند. در همه ویلاها بالکن تعبیه‌شده است که از این بالکن می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از محوطه اطراف را تماشا کنید، همچنین در میان امکانات ارائه‌شده در ویلاها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد. در داخل همه ویلاها چهار اتاق‌خواب وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق اول شامل یک تختخواب دونفره بزرگ، اتاق دوم یک تختخواب تک‌نفره، اتاق سوم یک تختخواب دونفره و اتاق چهارم نیز یک تخت خواب ‌دونفره هستند. با این اوصاف، همه ویلاها دارای ظرفیت ۸ نفر بوده و برای سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی مناسب هستند. و حمام‌های اختصاصی هستند که این حمام‌ها موجود شامل دوش، وان، حوله، سشوار و دمپایی هستند. از تراس‌های موجود در داخل ویلاهای هتل ÖZÇAĞKAN VİLLA BELEK ANTALYA می‌توانید چشم‌انداز زیبایی رو به باغ، استخر، کوه، شهر و حیاط داخلی را تماشا کنید. سایر امکانات ارائه‌شده عبارت‌اند از کمد لباس، امکانات اتوکشی، استخر اختصاصی، مبلمان در فضای باز. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های اتاق‌های این هتل اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. استعمال سیگار در داخل واحدهای اقامتی این هتل ممنوع بوده و افراد سیگاری باید به محوطه دور از اتاق‌ها و ویلاها مراجعه کنند.

فاصله هتل ویلایی اوزچاکان بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلوب گلف کاریا: ۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل کادریه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پلاژ عمومی بلک: ۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است