search
menu

هتل Olympias Court A Belek Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Olympias Court A Belek Antalya
امکانات عمومی هتل اولیمپیاس کورت ای آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل‌آپارتمان اولیمپیاس کورت ای بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Olympias Court A Belek Antalya


هتل اولیمپیاس کورت ای از هتل‌آپارتمان‌های سه ستاره در منطقه بلک ترکیه است. این هتل‌آپارتمان برای سفرهای دونفره گزینه مناسبی بوده و در میان مسافران از شهرت خاصی برخوردار است، همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. این هتل در فاصله ۲.۵ کیلومتری از ساحل عمومی سریک بلک واقع‌شده است و در عرض چند دقیقه به این ساحل دسترسی خواهید داشت و از امکانات این ساحل لذت برده و لحظات خوشی را تجربه کنید و اینکه این هتل‌آپارتمان تا پارک سرزمین افسانه‌ای حدود ۸ کیلومتر فاصله دارد و جزو محبوب‌ترین جاذبه‌های دیدنی در این منطقه به شمار می‌رود. علاوه بر این‌ها، باغ تالرنس نیز ۵ کیلومتر تا هتل Olympias Court A Belek Antalya فاصله داشته و فرودگاه آنتالیا به‌عنوان نزدیک‌ترین فرودگاه با ۲۴ کیلومتر فاصله به‌آسانی قابل‌دسترس است.
همچنین با رفتن به شهر آنتالیا می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی زیادی در این شهر بازدید کنید و لحظات خوشی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید، برخی از جاذبه‌های مشهور این شهر عبارت‌اند از آکواریوم آنتالیا، دروازه هادریانوس، موزه‌های آنتالیا، پارک‌های آبی آنتالیا و مراکز خرید آنتالیا. ازجمله امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل‌آپارتمان می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان و تراس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اولیمپیاس کورت ای آنتالیا


ازجمله امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل‌آپارتمان می‌توان به اینترنت وای فای اشاره کرد که در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس بوده و به‌صورت رایگان قابل‌استفاده است. پارکینگ عمومی رایگان در نزدیکی این هتل واقع‌شده است که استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد و با خیال راحت می‌توانید اتومبیلتان را در پارکینگ قرار دهید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. پرسنل هتل Olympias Court A Belek Antalya به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و همگی با خوش‌رویی برای فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر برای مسافران در حال تلاش هستند.

امکانات تفریحی هتل


استخر روباز در این هتل به‌صورت فصلی فعالیت دارد و استفاده از این استخر رایگان بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. همچنین اطراف ساختمان را باغ زیبایی فراگرفته است که از تماشای این محوطه لذت خواهید بود. ازجمله تفریحات و سرگرمی‌های موجود در این هتل‌آپارتمان می‌توان به زمین گلف اشاره کرد که استفاده از این امکانات شامل هزینه جداگانه است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل‌آپارتمان شامل واحدهای اقامتی به‌صورت آپارتمان است که هر یک از این واحدها دارای دو اتاق‌خواب بوده و هر یک از اتاق‌ها نیز شامل یک تخت خواب دونفره است، بدین‌جهت ظرفیت آپارتمان‌ها ۴ نفر است و اقامتی خوش و خاطر انگیز برایتان رقم میزند. همچنین همه واحدهای اقامتی هتل Olympias Court A Belek Antalya شامل آشپزخانه مجهز هستند که در داخل آشپزخانه‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر ماکروویو، اجاق‌گاز، یخچال، ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباسشویی، چای‌ساز و قهوه ساز، توستر، میز غذاخوری، کتری برقی و مینی بار بهره‌مند شوید.
در داخل واحدهای اقامتی می‌توانید از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای نشیمن، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه تخت شو و فضای نشیمن بالکن با مبلمان استفاده کنید. و اینکه همه واحدها شامل دو حمام اختصاصی هستند که این حمام‌ها نیز خود دارای دوش وان پلاس ۶ با لوازم بهداشتی و دمپایی هستند همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل دارای تراس بوده و می‌توانید از این تراس‌ها در هر ساعت شبانه‌روز محوطه اطراف را تماشا کرده و لذت ببرید. همچنین همه واحدهای اقامتی در این هتل‌آپارتمان به‌صورت اختصاصی هستند و استعمال سیگار در داخل واحدها ممنوع بوده و افراد سیگاری باید به محوطه اطراف بروند.

فاصله هتل‌آپارتمان اولیمپیاس کورت ای بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلوب نیروانا بلک: ۲ کیلومتر
فاصله تا باغ تالرنس: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک سرزمین افسانه‌ای: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است