search
menu

هتل Olimpos Beach Hotel by RRH&R Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Olimpos Beach Hotel by RRH&R
امکانات و خدمات عمومی هتل الیمپوس بیچ بای آر آر اچ اند آر
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الیمپوس بیچ بای آر آر اچ اند آر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Olimpos Beach Hotel by RRH&R


هتل الیمپوس بیچ بای آر آر اچ اند آر یک هتل مجلل در منطقه کمر در شهر آنتالیای کشور ترکیه است. هتل Olimpos Beach Hotel by RRH&R ریزورت هتلی با امکاناتی خوب در کنار دریا است که مناسب اقامتی خانوادگی و به‌یادماندنی است. در هتل الیمپوس بیچ کمر می‌توانید اوقاتی مفرح و لذت‌بخش را درست در کنار ساحلی تماشایی سپری کنید و خاطراتی خوش را برای خود رقم بزنید. در صورتی که می‌خواهید بلیط هواپیما آنتالیا رزرو کنید؛ خوب است بدانید که فاصله هتل الیمپوس بیچ بای آر آر اچ اند آر تا فرودگاه آنتالیا حدود ۵۰ کیلومتر است. در طول مدت زمانی که در هتل الیمپوس بیچ کمر اقامت دارید؛ حتما از مراکز خرید آنتالیا بازدید کنید. همچنین اگر علاقه‌مند به تاریخ و فرهنگ هستید؛ موزه های آنتالیا هم جاذبه مناسبی برای گشت‌و‌گذار است.

امکانات و خدمات عمومی هتل الیمپوس بیچ بای آر آر اچ اند آر


هتل Olimpos Beach Hotel by RRH&R دارای لابی لوکس و شیک، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ در محوطه و فضای باز، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، سالن زیبایی، اسپا، ماساژ، سونا، حمام، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، فکس، فتوکپی و سالن جلسات و کنفرانس برای اقامت هرچه راحت‌تر مهمانان وجود دارد. خدمات خوب هتل الیمپوس بیچ کمر شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، خدمات دربانی و خدمات شاتل است. همچنین اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید؛ برای تردد آسان از هتل الیمپوس بیچ بای آر آر اچ اند آر کمر درخواست تاکسی کنید. کارکنان مجرب و مهمان‌نواز هتل الیمپوس بیچ علاوه بر زبان ترکی، قادر به صحبت کردن به چند زبان دیگر مانند زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی و فرانسوی هم هستند.

اتاق های هتل


به طور کلی تعداد ۹۴ اتاق در هتل الیمپوس بیچ کمر قرار دارد که با طراحی و چیدمانی راحت و چشم‌نواز، برای اقامتی شیرین و آسوده تعبیه شده‌اند. اتاق‌های هتل الیمپوس بیچ بای آرآر‌اچ‌اندآر بدین شرح هستند: اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو نفره با تخت تویین، اتاق‌های دو نفره با تخت دابل، اتاق‌های سه نفره و اتاق‌های خانوادگی.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های مجلل و راحت هتل Olimpos Beach Hotel by RRH&R وسایل کاربردی وجود دارد تا امکان اقامتی با آسودگی خیال و بدون کمبود برای شما فراهم باشد. تجهیزات و امکانات داخل اتاق‌های هتل الیمپوس بیچ کمر شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، سشوار، تلفن، دمپایی و سیستم اطفا حریق هستند. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل الیمپوس بیچ بای آر آر اچ آر امکان سیگار کشیدن ندارید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل الیمپوس بیچ دارای ساحل اختصاصی دیدنی است که برای سپری کردن ساعاتی مفرح، فراموش‌نشدنی و استراحت کردن و در عین حال شنا کردن در دریایی نیلگون بسیار ایده‌آل است. در هتل Olimpos Beach Hotel by RRH&R امکان برگزاری موسیقی زنده وجود دارد که محیطی بسیار دل‌نواز را می‌سازد. اگر از خستگی و تنش‌های زندگی روزمره خود خسته شده‌اید حتما سری به بخش اسپا هتل الیمپوس بیچ بای آرآراچ‌ اند آر بزنید و از حمام، سونا و ماساژ نهایت استفاده را ببرید و طراوت و سرخوشی را به خود هدیه دهید.

رستوران هتل


رستوران دنج و شیک هتل الیمپوس بیچ با فضایی دلپذیر پذیرای مسافران است تا خوراک‌هایی خوش‌رنگ و متنوع را با کیفیتی عالی و طعمی لذیذ میل کنند. در فضای باز و در کنار ساحل هم کافی‌شاپ وجود دارد که می‌توانید انواع خوراکی‌ها و میان‌وعده‌های خوشمزه را سفارش دهید و میل کنید.

فاصله هتل الیمپوس بیچ بای آر آر اچ اند آر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کمر: ۶۰۰ متر
فاصله تا کمر مارینا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک مونلایت: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی فاسلیس: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا کانیون گوینوک: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا: ۱۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی بلدیبی: ۱۴.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است