search
menu

هتل Olbia Residence Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Olbia Residence Hotel Antalya
امکانات کلی هتل اولبیا رزیدنس آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اولبیا رزیدنس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Olbia Residence Hotel Antalya


هتل ۳ ستاره اولبیا رزیدنس آنتالیا تنها در چند قدمی ساحل کنیالتی واقع شده است و مکانی بی نظیر برای گشت و گذار به شمار می‌آید. این هتل در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد. مرکز شهر آنتالیا حدود ۶.۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد. وقتی در این هتل اقامت دارید تا ساحل کنیالتی و پارک ساحلی کنیالتی ۵ دقیقه با ماشین فاصله دارید. علاقمندان به خرید می‌توانند از بازار قدیمی دیدن کنند. پارک آکتور و مینیسیتی از جمله جاهایی هستند که ارزش دیدن دارند. پارک آبی آکوالند، موزه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، برج ساعت و دروازه هادریانوس از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند. ترمینال اتوبوس آنتالیا در ۵ کیلومتری هتل واقع شده است. خدمات شاتل به فرودگاه آنتالیا که در فاصله ۲۰ کیلومتری هتل قرار دارد، در صورت درخواست و با هزینه اضافی انجام می‌شود. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر توریستی آنتالیا، هتل Olbia Residence Hotel Antalya مکانی ایده آل و جذاب برای افرادی است که به دنبال آسایش و راحتی‌اند.

امکانات کلی هتل اولبیا رزیدنس آنتالیا


این هتل آپارتمان برای آسایش و راحتی میهمانان خود امکاناتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق جلسات، آسانسور و محل نگهداری از چمدان را ارائه می‌دهد. هتل اولبیا رزیدنس شامل یک باغ، زمین بازی کودکان و یک استخر روباز با تراس آفتابگیر است. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. کسانی که قصد بازدید از جاهای دیدنی را دارند، می‌توانند بلیط ورودی آن‌ها را از میز تور هتل تهیه کرده و وقت گرانبهای خود را در صف‌های طولانی تلف نکنند. همچنین برای گشت و گذار در شهر امکان کرایه خودرو فراهم شده است. افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل اولبیا رزیدنس به صورت رایگان استفاده کنند. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند.
دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی امکان پذیر است. برای افرادی که از لحاظ جسمانی کم توان یا ناتوان هستند امکاناتی از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای امنیت بیشتر صندوق امانات در هتل وجود دارد که به هنگام تفریح و گردش می‌توانید اشیای قیمتی خود را به آن تحویل دهید. هتل Olbia Residence Hotel Antalya دارای محیطی بسیار تمیز است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Olbia Residence Hotel Antalya عبارتند از: اتاق‌های خانوادگی، آپارتمان یک خوابه با تخت دبل، آپارتمان یک خوابه با دو تخت سینگل و آپارتمان یک خوابه با دو تخت دبل. تمامی واحدهای هتل اولبیا رزیدنس دارای تهویه مطبوع، فضای نشیمن، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، تلفن، آشپزخانه کوچک با یخچال، کتری برقی و ناهارخوری هستند. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد. وای فای رایگان در اتاق‌ها وجود دارد. حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله، لوازم بهداشتی و سشوار است. بالکن با منظره دریا و کوه نیز موجود است. سرویس اتاق به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌گیرد.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای رایگان با مفهومی در سطح جهانی و کیفیت بین المللی همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ صبح سرو می‌شود. انواع غذاهای خوشمزه نیز در رستوران هتل اولبیا رزیدنس آنتالیا سرو می‌شود. همچنین می‌توانید در بار هتل با انواع نوشیدنی‌ها از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل اولبیا رزیدنس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۷۰۰ متر
فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۸۰۰ متر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل موویدا: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است