search
menu

هتل Nox Suite Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nox Suite Antalya
امکانات هتل آپارتمان ناکس سوئیت آنتالیا
خدمات هتل آپارتمان ناکس سوئیت آنتالیا
واحدهای اقامتی هتل آپارتمان ناکس سوئیت آنتالیا
فاصله هتل آپارتمان ناکس سوئیت آنتالیا تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Nox Suite Antalya


هتل آپارتمان ناکس سوئیت آنتالیا در شهر آنتالیا ترکیه قرار گرقته است و یکی از هتل‌های چهار ستاره این شهر به شمار می‌رود. امکانات و خدمات رفاهی موجود در این هتل سبب می‌شوند که شما از اقامت در آن راضی باشید و اوقات فراغت خوشی را در زمان استراحت در این هتل برای خود رقم بزنید. در نزدیکی این هتل مراکز خرید جذاب و گوناگونی وجود دارند و مهمانان می‌توانند در زمان اقامت در هتل از گشت و گذار و خرید در این مراکز نیز بهره‌مند شوند. در این هتل صبحانه حلال برای مهمانان سرو می‌شود که این مسئله برای بسیاری از مسافران و علی الخصوص مهمانان ایرانی ساکن در هتل اهمیت فراوانی دارد.
شهر آنتالیا شهری پر از شگفتی و جاذبه‌های گوناگون است که هر گوشه‌ای از آن دیدنی‌های فراوانی دارند علاوه بر طبیعت جذاب و سواحل بی‌نظیر، اماکن تماشایی فراوانی نیز در این شهر قرار گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به دروازه هادریانوس، موزه‌های آنتالیا، پارک ‌های آبی آنتالیا و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا در هتل آپارتمان Nox Suite Antalya اقامت داشته باشید و با سکونت در این هتل سفری زیبا و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل آپارتمان ناکس سوئیت آنتالیا


در این هتل یک باغ زیبا و سرسبز وجود دارد که محیط بسیار جذابی را برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت مهمانان فراهم می‌کند. هتل تا ساحل بلانچ تنها ۱.۶ کیلومتر فاصله دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌سازد تا در هر زمان که تمایل داشته باشند به این ساحل دسترسی داشته باشند و از تماشای مناظر جذاب ساحلی و تفریح در آن لذت ببرند. تمام واحدهای اقامتی این مجموعه دارای آشپزخانه هستند و در صورت تمایل می‌توانید آشپزی را در سفر نیز تجربه کنید.
علاوه بر آن هتل آپارتمان ناکس سوئیت آنتالیا دارای یک رستوران شیک و بزرگ نیز است که انواع غذاهای ترکی را با کیفیت بالا و طعم‌های شگفت‌انگیز به مهمانان ارائه می‌دهد. یک استخر روباز بزرگ در محوطه قرار دارد که مسافران می‌توانند شنا کردن در آن را تجربه کنند. صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی نیز در اطراف این استخر وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای استراحت از آن‌ها استفاده کنند. از دیگر امکانات موجود در هتل آپارتمان Nox Suite Antalya می‌توان به اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، منطقه مخصوص سیگار کشیدن و… اشاره کرد.

خدمات هتل آپارتمان ناکس سوئیت آنتالیا


نظرسنجی از افرادی که قبلا در این هتل اقامت داشته‌اند نشان می‌دهد که آن‌ها از خدمات و رفتار پرسنل هتل آپارتمان ناکس سوئیت آنتالیتا راضی بوده‌اند و سکونت در این هتل را به دیگر گردشگران نیز توصیه می‌کنند. رفتار پرسنل این هتل بسیار دوستانه و صمیمانه است و حضور در این هتل احساس حضور در خانه را به شما منتقل می‌کند. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. خدمات خشکشویی و سرویس اتو هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و خیال آن‌ها را از بابت شست و شو و نگهداری از لباس‌هایشان راحت می‌کند. هتل دارای خدمات نظافت روزانه است و تمام واحدهای اقامتی موجود در آن به صورت روزانه نظافت می‌شوند. علاوه بر آن این هتل دارای خدمات تور نیز است که مهمانان را برای تجربه سفری لذت بخش‌تر و زیبا‌تر راهنمایی می‌کند. از دیگر خدمات موجود در هتل آپارتمان Nox Suite Antalya می‌توان به صندوق امانات، کرایه اتومبیل، محل نگهداری چمدان، اینترنت رایگان و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان ناکس سوئیت آنتالیا


هتل آپارتمان ناکس سوئیت آنتالیا دارای سوئیت‌های گوناگونی است که هر کدام از آن‌ها فضا و امکانات متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. سوئیت اجرایی، سوئیت بزرگ، سوئیت با نمای استخر و سوئیت با نمای باغ از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه هستند. امکانات متنوعی در این واحدها به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، یخچال، اجاق گاز، لوازم آشپزی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، منطقه نشیمن، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان ناکس سوئیت آنتالیا تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله هتل تا موزه اسباب بازی: ۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا آسانسور پانورامیک کالیسی: ۶.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۸.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر روباز آنتالیا: ۹.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی آکوالند آنتالیا: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است