search
menu

هتل NG Phaselis Bay Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل NG Phaselis Bay Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل ان جی فازلیس بی آنتالیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ان جی فازلیس بی آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل NG Phaselis Bay Antalya


هتل ان جی فازلیس بی آنتالیا، هتل ۵ ستاره فوق العاده زیبا و لوکس در منطقه کمر آنتالیا است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی و خدمات عالی و گوناگون سعی در تآمین اقامت خاطره انگیز و بی‌نظیر برای مهمانان دارد. اقامت در هتل ان جی فازلیس بی آنتالیا تجربه بسیار خوبی از اقامت دلنشین همراه هیجان و نشاط بی‌پایان خواهد بود. این هتل با داشتن ساحل اختصاصی امکانات مهیج متعددی را برای مهمانان در نظر گرفته است. امکاناتی که در این هتل وجود دارند، تمام آن چه از سفر رویایی و فراموش نشدنی انتظار دارید، برایتان برآورده می‌کنند.
وجود ساحل اختصاصی هم که جزو امتیازات مثبت و برتر هتل به حساب می‌آید؛ چرا که اکثر گردشگران برای لذت از دریا و ساحل آنتالیا را به عنوان مقصد سفر تابستانی‌شان انتخاب می‌کنند. اقامت در این هتل به قدری برایتان لذت‌بخش و جذاب خواهد بود که حتی اگر تمام مدت زمان مسافرتتان از هتل بیرون نروید، هرگز برای لحظه‌ای حوصله‌تان سر نمی‌رود. با این حال پیشنهاد می‌شود در این سفر بازدید از جاهای دیدنی آنتالیا همچون باغ وحش آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا، دروازه هادریانوس آنتالیا و ... را از دست ندهید. کارکنان NG Phaselis Bay Antalya بسیار کاردان، خوش برخورد و مجرب هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان را با خاطره خوش بدرقه کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ان جی فازلیس بی آنتالیا


در هتل ان جی فازلیس بی آنتالیا امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرها به جای خرید بلیط هواپیما آنتالیا با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. مهمانان در سراسر هتل می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، روزنامه، گیفت شاپ و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است.
مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات کانسرج، تبدیل ارز، خدمات کودک و کودکیاری، فکس، فتوکپی، اتو، اتو پرس شلوار، خشکشویی، لباسشویی، برگزاری میتینگ‌ها و همایش‌ها، کرایه خودرو، روم سرویس، خدمات برای معلولین، و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل نیز فضای سبز، تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز و ... وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و متناسب هر سلیقه و نیاز در هتل ان جی فازلیس بی آنتالیا وجود دارند. این اتاق‌ها شامل اتاق‌های خانواده، وی آی پی (VIP)، سوپریور، دلوکس، کرنر سوئیت، کینگ و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از دریا، ساحل، فضای سبز، استخر، کوهستان و ... تشکیل می‌دهد. اتاق‌ها دارای بالکن هستند و با مبلمان مخصوص فضای باز چیدمان یافته‌اند. مهمانان برای استراحت، تماشای طلوع و غروب خورشید و یا برای نوشیدن یک فنجان قهوه مقابل منظره دل نواز در بالکن بسی لذت می‌برند. دکوراسیون اتاق‌ها فوق العاده شیک، مدرن و دلنشین بوده و با اسباب و اثاثیه جذاب، یونیک و باکیفیت طراحی شده است. کف اتاق‌ها با سرامیک‌های بزرگ، براق و خوش رنگ پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روازنه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش و آسایش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تحویل اتاق‌ها در هتل ان جی فازلیس بی آنتالیا ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل ان جی فازلیس بی آنتالیا امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، مینی بار، قهوه/ چای ساز، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان علاوه بر اقامت فوق‌العاده راحت و دلنشین در این هتل، می‌توانند با انجام فعالیت‌های سرگرم کننده اوقات خوش و خاطره انگیزی سپری کنند. در این هتل ۵ استخر روباز و سرپوشیده وجود دارند که مناسب استفاده برای هر سنی هستند. در این استخرها سرسره‌های آبی تعبیه شده‌اند که لذت و هیجان آب بازی را برای بزرگسالان و کودکان دوبرابر می‌کنند. استخرهای روباز به صورت فصلی فعالیت کرده و استخرهای سرپوشیده در هر زمان از سال قابل استفاده هستند. در اطراف استخرها تخت و چتر آفتاب، حوله و ... وجود دارند. گرفتن حمام آفتاب در چنین موقعیت و با چنین امکاناتی حس متفاوت و کم نظیری دارد. علاوه بر این، تجربه یک روز پر از آرامش در مرکز اسپای هتل امکان پذیر است. در این مرکز انواع خدمات مراقبتی و ریلکسیشن نظیر انواع ماساژها، حمام، لایت تراپی،سونا، اتاق بخار، بادی اسکراب و ... ارائه می‌گردند.
برای مهمانان ورزشکار نیز یک سالن بدنسازی مجهز در نظر گرفته شده تا بتوانند در طول سفر هم سلامت و تناسب اندامشان را حفظ کنند. همچنین، می‌توانند در صورت نیاز از مربی بدنسازی خصوصی در انجام تمریناتشان کمک بگیرند. از دیگر فعالیت‌های نشاط و سرگرم کننده هتل که بسیار پرطرفدار و محبوب هستند، می‌توان به ایروبیک، بولینگ، تماشای زنده رویدادهای ورزشی، نمایش‌ها و موسیقی‌های زنده، شرکت در تفریحات شبانه، شام‌های موضوعی، نایت کلاب، تنیس، تنیس روی میز، دارت، قایق سواری، غواصی، بیلیارد و ... اشاره کرد. برای کودکان نیز در هوای باز و سرپوشیده زمین‌های بازی طراحی شده تا حوصله‌شان سر نرود. برای نوجوانان هم یک اتاق گیم در نظر گرفته شده است. تفریحات آبی در ساحل اختصاصی هتل ارائه می‌گردند و برای اهل هیجان بسیار مناسب هستند. همچنین، در ساحل اختصاصی هتل تخت و چتر آفتاب، بار نوشیدنی‌جات و ... وجود دارند و شرایط لازم و عالی را برای گرفتن حمام آفتاب جانانه ایجاد می‌کنند. یک خبر خوب هم برای مهمانان همیشه مرتب و خوش ظاهر این است که در سالن زیبایی هتل انواع خدمات مراقبتی پوست و مو و خدمت متنوع زیبایی ارائه می‌شوند.

رستوران هتل


در هتل ان جی فازلیس بی آنتالیا شش رستوران با عناوین رستوران اصلی، کاپلا، فریجیا، شفز استیک، اسکالوپس و بیچ اسنک مشغول به فعالیت هستند و انواع غذاهای متنوع، باکیفیت و لذیذ بین المللی، مدیترانه‌ای، محلی، گریل، باربکیو و دریایی را در تمام وعده‌ها به صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته برای مهمانان تدارک می‌بینند. بارهای نوشیدنی جات نیز در لابی، کنار استخر و در ساحل انواع نوشیدنی‌های تازه و خوش طعم گرم و سرد را همراه میان وعده‌ها برای مهمانان آماده و سرو می‌کنند.

فاصله هتل ان جی فازلیس بی آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل گویوک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل کمر آنتالیا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا دینوپارک آنتالیا: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله تا بوتانیک بیچ پارک: ۴٫۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل عایشیقی: ۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است