search
menu

هتل Nar Hotel Kemer Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nar Hotel Kemer
امکانات و خدمات عمومی هتل نار کمر آنتالیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نار کمر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Nar Hotel Kemer


هتل نار کمر آنتالیا، هتل ۳ ستاره زیبا در منطقه کمر آنتالیا است و امکانات رفاهی و خدمات مناسب و گوناگون برای مهمانان فراهم کرده است. اگر دوست دارید در سفر به آنتالیا، اقامت بسیار راحت، دلچسب و مطلوب تجربه کنید، هتل نار کمر آنتالیا گزینه مناسبی برایتان به حساب می آید. فاصله هتل تا ساحل مارینای کمر به اندازه ۱۰ دقیقه پیاده روی است. مهمانان با اقامت در این هتل علاوه بر برخورداری از امکانات مناسب، به بسیاری از جاهای دیدنی آنتالیا ازجمله بندر باستانی فازلیس، سواحل آنتالیا شامل ساحل آی ایشغی، جام یووا و ... دسترسی آسان خواهند داشت. مهمانانی که در فصل‌های غیر از تابستان به آنتالیا سفر می‌کنند، می‌توانند از جاذبه‌های چون آکواریوم آنتالیا، موزه‌ های آنتالیا، شهر قدیم یا کالیچی آنتالیا و ... بازدید کنند. اگر عاشق ورزش‌های زمستانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم در زمستان به پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا مراجعه کنید. کارکنان Nar Hotel Kemer بسیار خوش برخورد و کاردان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان را راضی و خرسند نگاه دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل نار کمر آنتالیا


در هتل نار کمر آنتالیا امکانات و خدمات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرها به جای خرید بلیط هواپیما با خودروی شخصی‌شان به آنتالیا سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه وندینگ نوشیدنی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، تبدیل ارز، لباسشویی، فکس، فتوکپی و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. درمحوطه بیرونی هتل نیز فضای سبز و تراس وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع در هتل نار کمر آنتالیا قابل رزرو هستند. اتاق‌های هتل شامل واحدهای تک خوابه، دو خوابه و سه خوابه هستند. اکثر اتاق‌ها از چشم اندازهای فوق العاده جذاب کوهستان، فضای سبز و استخر هتل برخوردار هستند. برخی اتاق‌ها بالکن دارند که دارای میز و صندلی بوده و برای استراحت بسیار مناسب‌اند. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار دلباز، شیک و مدرن است. چیدمان اتاق‌ها نیز باسلیقه و مرتب صورت گرفته و ترکیب رنگ‌های سرد و گرم فضای دنج و دلنشین به وجود آورده است. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. دیوار تمام اتاق‌ها عایق صدا بوده و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تحویل اتاق‌ها در هتل نار کمر آنتالیا ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل نار کمر آنتالیا امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، مینی بار، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان علاوه بر اقامت راحت در این هتل، می‌توانند با انجام فعالیت‌های سرگرم کننده هتل اوقات خوش و خاطره انگیزی سپری کنند. در این هتل یک استخر روباز وجود دارد که برای تمام مهمانان به طور رایگان قابل استفاده است و به طور فصلی فعالیت می‌کند. در روزهای گرم آفتابی تابستان شنا کردن و گرفتن حمام آفتاب جزو بایدها به حساب می‌آیند. همچنین، خدمات سونا، ماساژو حمام در این هتل ارائه می‌گردند. مهمانان برای تجربه یک روز سرشار از آرامش می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. بازی دارت نیز بازی هیجان انگیزی است که از طرف بزرگسالان و نوجوانان مورد استقبال قرار می‌گیرد. برای کودکان زمین بازی در نظر گرفته شده تا به راحتی به بازی مشغول شوند. مهمانان اهل مطالعه می‌توانند کتابشان را در فضای آرام و دنج کتابخانه هتل مطالعه نمایند.

رستوران هتل


همه روزه در رستوران هتل نار کمر آنتالیا وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو گشته و شامل غذاها و نوشیدنی‌های متنوع و خوشمزه است. دیگر وعده‌ها نیز به صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند و مهمانان را با لذت بی‌نظیر غذاهای ترک، باربکیو و ... آشنا می‌کنند. بار نوشیدنی‌جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها را برای مهمانان آماده می‌کند.

فاصله هتل نار کمر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی مرکز باتی: ۳۵۰ متر
فاصله تا ساحل کمر: ۶۵۰ متر
فاصله تا ساحل عایشیقی: ۹۵۰ متر
فاصله تا بندر باستانی فازلیس: ۸٫۱ کیلومتر
فاصله تا دینوپارک آنتالیا: ۸٫۲ کیلومتر
فاصله تا تاهتالی: ۹٫۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است