search
menu

هتل Mevre Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mevre Hotel Antalya
امکانات کلی هتل موره آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل موره آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mevre Hotel Antalya


هتل ۳ ستاره موره آنتالیا در منطقه خرید و فرهنگی شهر آنتالیا قرار دارد و بهترین مکان را برای استراحت در روزهای شلوغ فراهم می‌کند. این هتل شهری از موقعیت عالی در آنتالیا برخوردار است و در فاصله کمی از شهر قدیمی واقع شده است. هتل موره در فاصله ۵۵۰ متری مرکز آنتالیا قرار دارد. بازدیدکنندگان از هتل می‌توانند از دیدن برترین جاذبه‌های شهر از جمله خانه‌های عثمانی، دروازه هادریانوس، آکوالند، موزه آنتالیا و آکواریوم آنتالیا لذت ببرند. این هتل دسترسی آسانی به مغازه‌ها، رستوران‌ها و همچنین ساحل عمومی کنیالتی دارد. شبکه حمل و نقل عمومی را می‌توان در همین نزدیکی یافت. فرودگاه آنتالیا در ۱۰ کیلومتری هتل واقع شده است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا، هتل Mevre Hotel Antalya برای مسافران تجاری و تفریحی بهترین انتخاب است.

امکانات کلی هتل موره آنتالیا


هتل Mevre Hotel Antalya امکانات زیادی را برای اقامت شما در آنتالیا ارائه می‌دهد. این هتل خدمات اتاق ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در همه اتاق‌ها و فضاهای عمومی، نگهبانی ۲۴ ساعته، فروشگاه رفاه و خانه داری روزانه را ارائه می‌دهد تا بیشترین آسایش را برای میهمانان خود فراهم کند. همچنین می‌توانید از خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، فکس، فتوکپی و دستگاه واکس کفش بهره مند شوید. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به داشتن رستوران، بار، شاتل فرودگاهی و سرویس اتاق اشاره کرد. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر و حمام‌های دارای سطوح شیبدار در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. بلیط ورودی جاذبه‌های گردشگری را می‌توانید از میز تور هتل موره تهیه کنید.
قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی می‌توانید اتومبیل کرایه کنید. کلوب شبانه و سرگرمی‌های عصرانه از جمله روش‌های سرگرمی در این هتل به شمار می‌آیند. برای فرزندان دلبند شما کانال‌های تلویزیونی کودکان در نظر گرفته شده است. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. خدمات زیبایی از جمله مانیکور و پدیکور نیز در هتل موره آنتالیا انجام می‌گیرد. کارکنان کارآزموده هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند. ورود به هتل موره از ساعت ۱۴ و خروج از هتل تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل عبارتند از: اتاق دبل یا توئین استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد و اتاق یک تخته. اتاق‌های هتل موره آنتالیا با رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند. هر اتاق دارای حمام خصوصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، دمپایی و سشوار است. یک مینی بار نیز به صورت استاندارد در اتاق‌ها موجود است. هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع بوده و دارای تلفن، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای رایگان و کفپوش چوبی کم رنگ است. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد.

رستوران هتل


صبحانه روزانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. همچنین می‌توانید از انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات که در بار سرو می‌شود لذت ببرید. رستوران هتل Mevre Hotel Antalya غذاهای بین المللی و همچنین غذاهای ترکی ارائه می‌دهد.

فاصله هتل موره آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آسانسور پانورامای کلیچی: ۱۰۰ متر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۴۰۰ متر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا منطقه آزاد تجاری آنتالیا: ۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است