search
menu

هتل Mai Inci Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mai İnci Hotel Antalya
امکانات هتل مای اینجی آنتالیا
خدمات هتل مای اینجی آنتالیا
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای هتل
فاصله مای اینجی آنتالیا تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Mai İnci Hotel Antalya


هتل مای اینجی آنتالیا یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر آنتالیا است که با امکانات رفاهی عالی، خدمات متنوع و فضای آرام و جذابی که دارد توانسته نظر بسیاری از گردشگران شهر آنتالیا را به خود جلب کند. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که مکانی کاملا امن دارد و خیال مهمانان را از هر جهت برای حضور در این هتل آسوده می‌سازد. واحدهای اقامتی موجود در هتل نیز محیطی بزرگ و کاملا تمیز دارند که دکوراسیون زیبای آن‌ها احساس خوبی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کند. آنتالیا یکی از جذاب‌ترین و توریستی‌ترین شهر‌های کشور ترکیه است که مناظر طبیعی و سواحل بسیار زیبایی دارد.
شهر آنتالیا را در واقع می‌توان ترکیب شگفت‌انگیزی از زیبایی‌های طبیعی و جذابیت‌های ساخت دست بشر نامید که مجموعه‌ای فوق العاده ایده آل را برای تفریح و گشت و گذار مهمانان فراهم می‌کنند. این شهر جاذبه‌های گوناگونی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آکواریوم آنتالیا، دروازه هادریانوس، موزه‌های آنتالیا و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای آنتالیا در Mai İnci Hotel Antalya اقامت داشته باشید و با سکونت در این هتل لحظات زیبایی را از سفر برای خود به یادگار بگذارید.

امکانات هتل مای اینجی آنتالیا


امکانات متنوعی در هتل مای اینجی آنتالیا در اختیار مسافران قرار می‌گیرند که هر کدام از آن‌ها دوست داشتنی و جذاب هستند و در مجموع اقامت ایده آلی را به مهمانان این هتل هدیه می‌کنند. فضای داخلی هتل به صورت کاملا لوکس طراحی شده و همین محیط مدرن و جذاب، لذت اقامت در هتل را برای مسافران بیشتر می‌کند. در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ترکی را پیدا کنید و طعم لذیذ غذاهای آن به گونه‌ای است که از تجربه صرف غذا در هتل پشیمان نخواهید شد. هتل دارای حمام ترکی و مرکز آب گرم است که مسافران می‌توانند پس از گذراندن یک روز شلوغ و پر رفت و آمد از این امکانات جهت بازگرداندن نیرو و انرژی خود بهره‌مند شوند. یک باغ بزرگ و سرسبز نیز در Mai İnci Hotel Antalya وجود دارد که مهمانان می‌توانند ساعت‌ها در آن قدم بزنند و از گذراندن اوقات فراغت خود در هتل لذت ببرند.

خدمات هتل مای اینجی آنتالیا


هتل مای اینجی آنتالیا دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در هر ساعتی از شبانه روز که به شهر آنتالیا وارد شوید از شما استقبال می‌کند. پرسنل این هتل بسیار صمیمی و کارآمد هستند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مهمانان از اقامت در این هتل راضی باشند. هتل دارای خدمات خانه داری است و تمام واحدهای اقامتی آن به صورت روزانه سرویس و نظافت می‌شوند. در این هتل خدمات کرایه خودرو به مهمانان ارائه می‌شود و مسافران می‌توانند به وسیله یک خودرو شخصی در سرتاسر شهر آنتالیا تفریح کنند و از سفر لذت ببرند. خدمات تور گردی هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و مسافران را برای تجربه سفری جذاب‌تر راهنمایی می‌کند. تورهای پیاده روی، تورهای دوچرخه سواری و برگزاری کلاس‌های فرهنگی از جمله خدمات محبوب در این هتل هستند که مسافران می‌توانند به عنوان سرگرمی‌هایی لذت بخش و مفید از آن‌ها بهره‌مند شوند. Mai İnci Hotel Antalya دارای خدمات متنوع دیگری نیز است که از جمله آن‌ها می‌توان به ماساژ کامل بدن، صندوق امانات، فتوکوپی، فکس و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای هتل


هتل مای اینجی آنتالیا واحدهای اقامتی متنوعی را برای اقامت در اختیار مسافران قرار می‌دهد که براساس فضا و امکانات ارائه شده متفاوت هستند و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا براساس بودجه و سلیقه خود یکی از این واحدها را برای اقامت در هتل انتخاب کنند. اتاق اقتصادی دونفره، اتاق اقتصادی تک نفره، اتاق استاندارد دونفره، اتاق دونفره و اتاق سوپریور از انواع واحدهای اقامتی این هتل هستند. امکانات متنوعی نیز در این واحدهای اقامتی به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام خصوصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، وسایل اتوکشی، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای و… اشاره کرد.

فاصله مای اینجی آنتالیا تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله هتل تا آسانسور پانورامیک کالسی: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تئاتر روباز آنتالیا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا آکوالند آنتالیا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: ۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است