search
menu

هتل Madi hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Madi hotel Antalya
امکانات هتل مادی آنتالیا
خدمات هتل مادی آنتالیا
واحدهای اقامتی هتل مادی آنتالیا
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مادی آنتالیا

درباره Madi hotel Antalya


هتل مادی آنتالیا یکی از هتل‌های محبوب در شهر آنتالیا است که به دلیل خدمات و امکانات رفاهی مناسبی که در اختیار مهمانان قرار می‌دهد توانسته نظر بسیاری از مسافران این شهر را به خود جلب کند. پرسنل این هتل بسیار دوستانه، صمیمی و کارآمد هستند و همین مسئله اقامت در این هتل را برای مهمانان دوست داشتنی و جذاب می‌کند. برنامه هتل به گونه‌ای تنظیم شده است که اگر پس از رزرو اقامت در هتل بخواهید برنامه سفر خود را تغییر دهید در اکثر اتاق‌ها به صورت فوری و کاملا رایگان می‌توانید رزرو خود را لغو کنید. هتل در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه قرار دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که تمایل داشته باشند به سواحل زیبای آنتالیا دسترسی داشته باشند. اماکن معروف و تماشایی فراوانی در نزدیکی این هتل قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موزه آنتالیا، دروازه هادریانوس و مراکز خرید آنتالیا اشاره کرد. علاوه بر آن این هتل با فرودگاه آنتالیا نیز تنها ۱۰ کیلومتر فاصله دارد و بنابراین مهمانان برای رفت و برگشت بین فرودگاه و هتل مشکلی نخواهند داشت. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای آنتالیا در Madi hotel Antalya اقامت داشته باشید و با سکونت در این هتل لحظات زیبایی را در طول سفر برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل مادی آنتالیا


امکاناتی که در هتل مادی آنتالیا به مهمانان ارائه می‌شوند متنوع و با کیفیت هستند و در مجموع سبب می‌شوند که مسافران اقامتی آرام و دوست داشتی را در این هتل تجربه کنند. هتل دارای یک رستوران بزرگ و زیبا است که می‌توانید طعم لذیذ انواع غذاهای ترکی را در آن تجربه کنید. صبحانه هر روز به صورت بوفه سرو می‌شود و تنوع و کیفیت مواد غذایی موجود در وعده صبحانه بدون شک مورد تایید شما خواهد بود. یک استخر بزرگ و زیبا در پشت بام هتل قرار دارد که دارای منظره رو به دریا است و تفریح و آب تنی کردن در آن یکی از بهترین برنامه‌های گذراندن اوقات فراغت در این هتل به شمار می‌رود. هتل دارای صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی و چترهای آفتابی است که مهمانان می‌توانند در آن‌ها به استراحت بپردازند و از گرفتن حمام آفتاب لذت ببرند. در این هتل امکانات ویژه معلولین وجود دارند و افرادی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در هتل اقامت داشته باشند. هتل دارای تراس با منظره رو به شهر است که تماشای مناظر زیبای آن به ویژه در شب، برای مهمانان بسیار دوست داشتنی خواهد بود. امکانات متنوع دیگری نیز در Madi hotel Antalya وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به آرایشگاه، سالن برگزاری کنفرانس، منطقه مخصوص سیگار کشیدن و… اشاره کرد.

خدمات هتل مادی آنتالیا


مهم‌ترین ویژگی این هتل برای مهمانان ایرانی، تسلط پرسنل هتل به زبان فارسی است که بدون شک برای مسافران فارسی زبان نکته مهم و قابل توجهی به حساب می‌آید. پرسنل هتل فوق العاده کار آمد و مهمانواز هستند و برای هر کمک و راهنمایی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. در این هتل وعده‌های غذایی مخصوص کودکان و منو مخصوص رژِیم‌های غذایی به مهمانان ارائه می‌شوند که مسافران می‌توانند در صورت تمایل از آن‌ها بهره‌مند شوند. خدمات خشکشویی، لباسشویی و سرویس اتو هتل در اختیار مهمانان قرار دارند و مسافران برای شست و شوی لباس‌هایشان دغدغه‌ای نخواهند داشت. علاوه بر این‌ها Madi hotel Antalya دارای خدمات بسیار متنوع دیگری نیز است که از جمله آن‌ها می‌توان به میز تور، تبدیل ارز، محل نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، نظافت روزانه، نگهبانی ۲۴ساعته و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل مادی آنتالیا


واحدهای اقامتی موجود در Madi hotel Antalya شامل اتاق‌های استاندارد تک نفره، دونفره و سه نفره هستند که فضایی کوچک و ساده و در عین حال تمیز و پاکیزه را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از جمله امکانات رفاهی موجود در این واحدهای اقامتی می‌توان به حمام به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، جالباسی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل مادی آنتالیا


فاصله هتل تا آسانسور پانورامیک کالیسی: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر روباز آنتالیا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: ۴.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است