search
menu

هتل LOFT85 Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل LOFT85 Antalya
امکانات عمومی هتل لوفت۸۵ آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لوفت۸۵ تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل LOFT85 Antalya


هتل لوفت ۸۵ آنتالیا یک هتل خوب و سه ستاره در آنتالیا است که شما می‌توانید اقامت راحتی را در آن تجربه کنید. تمام واحدهای آن دارای امکانات و مبلمان بسیار راحت و مناسبی برای اقامت شما هستند. دکوراسیون داخلی هتل بصورت امروزی و مدرن طراحی شده‌است. شما با یک اقامت راحت در یک هتل بسیار مناسب می‌توانید از جاهای دیدنی آنتالیا مانند: آکواریوم آنتالیا، آکوالند آنتالیا، موزه‌های آنتالیا، دروازه هادریانوس و ... دیدن کنید تا بتوانید سفری به یادماندنی را تجربه کنید. برای سفر به آنتالیا می‌توانید از طریق تورهای گردشگری و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما، بلیط تهیه کنید تا سفر بسیار راحتی را تجربه کنید. با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی از امکانات هتل را در اختیار شما قرار دهیم.

امکانات عمومی هتل لوفت۸۵ آنتالیا


هتل بسیار راحت LOFT85 Antalya امکانات متعددی دارد که در این متن می‌توانید با این امکانات آشنا شوید. بالکن و یک محوطه جالب و زیبا در بیرون از هتل می‌تواند شما را در استراحت هر چه بهتر در این هتل ترغیب کند. از محوطه بیرون هتل شما می‌توانید هم فضای سبز زیبایی را ببینید و هم دریای زیبای این شهر را ببینید. اگر در این سفر خودرو شخصی به همراه دارید با خیال راحت می‌توانید آن را در پارکینگ بسیار مطمئن هتل پارک کنید. اگر با رزرو آنلاین بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده‌اید، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی در اختیار شما است تا بدون هیچ نگرانی از فرودگاه به هتل و بالعکس جابجا شوید. تبدیل پول مسافران به پول رایج کشور ترکیه خدمت دیگری است که در صرافی داخل هتل برای مسافران انجام می شود. ۲۴ ساعته می‌توانید با هتل در ارتباط باشید و مسائل و مشکلات خود را با پذیرش درمیان بگذارید. نظافت خوبی در هتل حاکم است و نظم و تمیزی موجود شما را بیشتر برای اقامت در این هتل مجذوب خواهد کرد.
اگر نیاز به فکس و فتوکپی دارید نگران نباشید زیرا هتل این امکان را برای شما به وجود آورده‌است که از این خدمات در خود هتل بهره‌مند شوید. معلولان نگران نباشند زیرا در هتل امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته‌ شده‌است تا به راحتی بتوانند به طبقات بالا بروند. تهویه مطبوع نیز در هتل بخوبی انجام می‌شود. قابلیت دسترسی به اینترنت در همه بخش‌های هتل وجود دارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار دنج و راحت هستند. تخت‌ها و مبل‌های اتاق‌ها بسیار شیک هستند و سعی شده‌است تا تمام لوازم درجه یک و با کیفیت انتخاب باشند. در داخل واحدها امکانات بهداشتی فراوانی وجود دارد و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی بسیار تمیز از جمله این امکانات بهداشتی هستند. شما می‌توانید داخل اتاق‌ها از تلویزیونی که به شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه کودک متصل هستند استفاده کنید. داخل اتاق‌ها تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی در حد بسیار خوبی وجود دارد که اقامت شما با توجه به این امکانات می‌تواند بسیار آرام‌تر شود. برای اتو و خشک کردن لباس‌هایتان امکانات خاصی در اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل LOFT85 Antalya که می‌توانید برای اقامت خود انتخاب کنید، شامل:
• اتاق استودیو با بالکن شامل یک اتاق که دارای یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو و یک اتاق نشیمن با یک مبل تخت شو
• اتاق استودیو با چشم انداز باغ و شامل یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق استودیو کینگ با یک اتاق شامل یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو و یک اتاق نشیمن با یک مبل تخت شو

رستوران هتل


رستوران در هتل LOFT85 Antalya وجود ندارد ولی می‌توانید با استفاده از مواد موجود در آشپزخانه واحدها وعده غذایی خوشمزه‌ای را برای خود تهیه کنید.

فاصله هتل لوفت۸۵ تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی مارینا: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریان: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است