search
menu

هتل Litore Resort Hotel & SPA Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Litore Resort Hotel & SPA Antalya
معماری هتل
موقعیت مکانی هتل
امکانات رفاهی هتل
رستوران های هتل
اماکن نزدیک به هتل لیتور ریستور اند اسپا آنتالیا

درباره هتل Litore Resort Hotel & SPA Antalya


هتل لیتور ریستور اند اسپا آنتالیا یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا است که یک مجموعه فوقِ لوکس و خارق‌العاده است. شهر آنتالیا به تنهایی یکی از پرطرفدارترین و توریستی‌ترین شهرهای ترکیه است که با سواحل زیبا و اماکن گردشگری بی‌نظیری که دارد نظر عده بسیاری از خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت را به خودش جلب کرده است.
حالا تصور کنید یک هتل ۵ ستاره لوکس و بی‌نظیر مانند هتل لیتور ریستور اند اسپا (Litore Resort Hotel & SPA Antalya) در چنین شهر بی‌نظیری در انتظار شما بوده تا یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین سفرهای زندگی‌ خود را در آنجا تجربه کنید. این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار زیاد و متعددی است که ما به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

معماری هتل


نمای این هتل ۵ ستاره به قدری چشم‌نواز و خیره‌کننده است که حتم داریم به محض ورود به این هتل محو تماشای آن خواهید شد. طراحی بی‌نظیر معماری آن و سبک مدرنش یک مجموعه کاملا بی‌بدیلی در شهر زیبای آنتالیا به وجود آورده است. با اینکه ممکن است هتل‌های بسیاری ۵ ستاره بوده و امکانات رفاهی متعددی داشته باشند اما کمتر موردی پیش می‌آید که نظیر هتل لیتور ریستور اند اسپا آنتالیا خارق‌العاده باشد. شما چنین طراحی بی‌نظیری را تنها در این هتل خواهید یافت و بعید می‌دانیم نظیر چنین هتلی (حداقل در آنتالیا) ساخته شده باشد. با یک نگاه سطحی به کل هتل، متوجه بودجه عظیمی که برای ساختن این مجموعه اقامتی اختصاص داده شده خواهید شد. یکی از امکانات عالی این هتل شاتل فرودگاهی بوده که در میان گردشگران مورد استقبال بالایی قرار گرفته است. یعنی اگر از قبل هتل لیتور ریستور اند اسپا را رزرو کرده باشید، از طرف هتل به دنبال شما آمده و شما را به محل اقامتتان می‌برند و دیگر نیازی نخواهد بود نگران پیدا کردن هتل‌تان، تاکسی گرفتن و یا صحبت کردن به زبان ترکی با راننده و... باشید. با این امکان بی‌نظیر می‌توانید زمانی که به فرودگاه رسیدید راننده‌ای که به دنبال شما فرستاده‌اند را به راحتی پیدا کرده و بدون کوچک‌ترین نگرانی به محل اقامتتان منتقل شوید.

موقعیت مکانی هتل


هتل Litore Resort Hotel & SPA Antalya به خاطر موقعیت بسیار بی‌نظیرش یعنی قرار گرفتنش در کنار ساحل موجب شده کسانی که عاشق قدم زدن در ساحل و شنا در دریا هستند این هتل را در اولویت خود قرار داده و آن را رزرو کنند. چرا که با وجود ساحل خصوصی، این هتل در بخشی از ساحل صندلی‌های چوبی و سایبان‌های متعددی را چیده است که می‌توانید آنجا رفته و یک حمام آفتابی جانانه بگیرید و کمبود ویتامین D بدنتان را در آنجا جبران کنید. یکی از بهترین لذت‌هایی که می‌توانید کنار ساحل زیبای آنتالیا آن را تجربه کنید، تماشای غروب آفتاب و گوش دادن به موسیقی دلنواز پرندگان در حال پرواز است.

امکانات رفاهی هتل


اگر علاقه‌ای به آبتنی در دریا را نداشتید می‌توانید در استخر بزرگ هتل لیتور ریستور اند اسپا آنتالیا شنا کنید و از خدمات ویژه آن لذت ببرید. چرا که چند خدمه به‌طور ویژه در آنجا حضور دارند تا هر چیزی که خواستید برایتان بیاورند. اگر هوس آبمیوه کرده‌اید و یا هر چیزی که امکان سفارش دادن آن وجود داشته باشد می‌توانید بدون معطلی از آن‌ها بخواهید تا برایتان بیاورند. از طرفی دیگر استخر این هتل ۵ ستاره به قدری بزرگ است که هرگز احساس دلتنگی در آن را نخواهید کرد و می‌توانید آزادانه هرچقدر که خواستید و هر سمت که دوست داشتید شنا کنید. این استخر به قدری بزرگ است که به دو قسمت تقسیم می‌شود و از طریق یک پل کوچک چوبی نیز به یکدیگر راه دارد. یعنی اگر داخل استخر نبودید می‌توانید از این طریق از قسمتی به قسمت دیگر استخر بروید. از طرفی دیگر دو دروازه کوچک برای بازی واترپلو در آنجا گذاشته‌اند تا بتوانید در آنجا مشغول بازی واترپلو شوید. علاوه بر استخر بزرگ، یک استخر مخصوص کودکان وجود دارد که بسیار کم‌عمق و کاملا امن است و می‌توانید کودکان خود را آنجا برده تا آن‌ها در قسمت مخصوص خودشان آبتنی کنند. در همان‌جا یک پارک آبی کوچک نیز وجود دارد که نه تنها کودکان بلکه بزرگ‌سالان متعددی را در آنجا خواهید دید که از سرسره بزرگ این پارک آبی استفاده می‌کنند و همگی بسیار شاد و مفرح هستند. علاوه بر همه این‌ها، اگر به هر دلیلی آب‌تنی در فضای باز و استخر روباز را دوست نداشتید می‌توانید به استخر پوشید که داخل این هتل است مراجعه کنید که در طبقه پایین این هتل واقع شده است. در آنجا علاوه بر یک استخر نسبتا کوچک، جکوزی نیز وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کرده و به عضلاتتان کمی استراحت بدهید و خستگی در کنید. در این هتل یک مرکز اسپای بسیار حرفه‌ای نیز وجود دارد که می‌توانید آن را هم تجربه کنید و یکی از بهترین ماساژها و آب‌درمانی آنجا را امتحان کنید. در این مرکز همه‌چیز برای آرامش شما و احساس راحتی‌تان طراحی شده است، از این روی، خدمه بسیار حرفه‌ای مرکز اسپای هتل لیتور ریستور اند اسپا این تضمین را به شما می‌دهند که بعد از به اتمام رسیدن جلسه آب‌درمانی‌تان احساس تکرار نشدنی و خارق‌العاده‌ای کنید. چرا که در آنجا تمام دردهای عضلانی، مفصلی و خستگی‌هایتان را جا گذاشته و یک نسخه بسیار جدید و سرحال از خودتان را تحویل گرفته و راهی اتاقتان خواهید شد! این مجموعه اقامتی دارای یک باشگاه بدن‌سازی حرفه‌ای و کاملا مجهز است که می‌توانید هر زمان از روز که دوست داشتید از آن استفاده کنید. در چنین مواردی می‌توانید در طول اقامتتان فعالیت فیزیکی خود را ادامه داده و احساس شادابی و سرزندگی کنید. اما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر یک ورزشکار حرفه‌ای هستید حتما بعد از باشگاه و یک دوش مختصر به استخر رفته و از جکوزی استفاده کنید. جکوزی باعث می‌شود تا هم خستگی عضلاتتان رفع شده و هم تمام بدنتان ریکاوری شوند. هیچ‌چیز برای یک ورزشکار نمی‌تواند بهتر از تغذیه خوب، استراحت خوب، یک برنامه ورزشی منظم باشد که می‌توانید همه این‌ها را در طول سفرتان در هتل لیتور ریستور اند اسپا آنتالیا تجربه کنید.

رستوران های هتل


حالا که صحبت از تغذیه خوب شد، بهتر از در مورد رستوران خارق‌العاده این هتل ۵ ستاره هم صحبت کنیم. جایی که هم طراحی آن بسیار بی‌نظیر بوده و همانند سایر قسمت‌های هتل شما را به طور کلی شگفت‌زده خواهد کرد و از طرفی دیگر کیفیت غذاها به‌قدری عالی هستند که از امتحان کردن غذاهای مختلف آنجا نه خسته خواهید شد و نه سیر! منوی غذاها بسیار متنوع بوده و می‌توانید انواع غذاهای مدرن، دریایی و ترکیه‌ای را در آنجا امتحان کنید. نکته قابل توجه دیگر نیز این است که وعده صبحانه این رستوران کاملا رایگان بوده و طرفداران بسیاری زیادی دارد. چرا که طعم آن بسیار دلچسب و لذیذ است و تنوع زیادی دارد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به بازیگاه مخصوص کودکان و همچنین زمین گلف نیز اشاره کرد.

اماکن نزدیک به هتل لیتور ریستور اند اسپا آنتالیا


فاصله هتل لیتور ریستور اند اسپا آنتالیا تا بازار سرپوشیده اوکولجالار: ۲ کیلومتر
فاصله هتل لیتور ریستور اند اسپا آنتالیا تا آلارا گرند بازار: ۳ کیلومتر
فاصله هتل لیتور ریستور اند اسپا آنتالیا تا فرودگاه گازیپاسا: ۲۰ کیلومتر
فاصله هتل لیتور ریستور اند اسپا آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا: ۹۳ کیلومتر



می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است