search
menu

هتل Leslion Luxury Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Leslion Luxury Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل لسلیون لاکچری آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لسلیون لاکچری آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Leslion Luxury Hotel Antalya


هتل لسلیون لاکچری از هتل‌های ۴ ستاره در شهر آنتالیا است، همان‌گونه که از اسمش پیداست یکی از هتل‌های بی‌نظیر و شیک بوده و اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران خود خلق می‌کند. این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری عالی خود دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آسان است. این هتل در فاصله کمتر از یک کیلومتری از ساحل مرمرلی واقع‌شده است. ازجمله جاذبه‌های دیدنی مشهور و نزدیک به این هتل می‌توان به دروازه هادریانوس، برج ساعت آنتالیا و شهر قدیمی مارینا اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز با ۹ کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده است که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Leslion Luxury Hotel Antalya می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها، بار و پذیرش آنلاین اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل لسلیون لاکچری آنتالیا


بخش پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات است و اینکه مسافران می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنند. در لابی این هتل می‌توانید از خدماتی مانند روم سرویس و تبدیل ارز بهره‌مند شوید. همچنین در لابی هتل می‌توانید از اتاق چمدان با هزینه مجزا، میز تور و گردشگری برای آشنایی با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و تهیه بلیط ورودی جاذبه‌های تاریخی، صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. همچنین خشک‌شویی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرد. در رابطه با برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان می‌توانید به بخش بیزینس این هتل مراجعه کنید و با پرداخت هزینه مربوطه از خدمات این بخش بهره‌مند شوید. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی اتاق‌ها و جاذبه‌های دیدنی قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی نیز در محلی نزدیک به هتل Leslion Luxury Hotel Antalya واقع‌شده ولی استفاده از آن شامل هزینه روزانه است. برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و گشت‌وگذار در منطقه آنتالیا می‌توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید. آسانسور برای رفت‌وآمد در میان طبقات هتل تعبیه‌شده است. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی بوده و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت اتومبیل راحت باشد.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده می‌توان به تورهای گردشگری و آشنایی با جاذبه‌های فرهنگی و محلی اشاره کرد و اینکه تورهای دوچرخه‌سواری با هزینه مجزا در این هتل دایر هستند. ازجمله خدمات مربوط به سلامتی می‌توان به انواع ماساژ اشاره کرد که بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه می‌توانید خودتان را به یک ماساژ بی‌نظیر مهمان کنید و اینکه در بخش اسپا نیز می‌توانید از اتاق بخار، حمام عمومی و سونا بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که در هتل Leslion Luxury Hotel Antalya برای بهره‌مندی از هر یک از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در هتل لسلیون لاکچری می‌توانید از انواع خدمات مربوط به سلامتی بهره‌مند شوید که این خدمات عبارت‌اند از حمام ترکی و سونا. بی‌شک این قسمت از هتل طرفداران زیادی داشته و مسافران برای بهره‌مندی از این خدمات علاقه‌مند به رزرو این هتل هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دلوکس با یک تخت خواب تک‌نفره و یک تخت خواب دونفره، اتاق دلوکس با یک تخت خواب دونفره و سوئیت دلوکس با یک اتاق‌خواب با یک تخت خواب دونفره و یک کاناپه تخت شو و در پذیرایی نیز دارای کاناپه تخت شو است. در داخل اتاق‌های این هتل می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، کمد لباس، کتری برقی، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. هر یک از اتاق‌ها شامل تختخواب‌های استاندارد همراه با ملافه و بالش‌های تمیز هستند. همچنین اتاق‌های هتل Leslion Luxury Hotel Antalya شامل چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سوکت نزدیک تخت خواب و مینی بار هستند. همچنین همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای خوشمزه بین‌المللی و محلی را سرو می‌کند. در این رستوران می‌توانید صبحانه سلف‌سرویس و منویی را نوش جان کنید و اینکه وعده‌های غذایی صبحانه و شام انواع غذاهای اروپایی را ارائه می‌دهند.

فاصله هتل لسلیون لاکچری آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریان: ۳۰۰ متر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۴۰۰ متر
فاصله تا آسانسور کالجی: ۸۰۰ متر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند آنتالیا: ۴۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است