search
menu

هتل Lemon Hotel Antalya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lemon Hotel Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل لمون آنتالیا
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لمون آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lemon Hotel Antalya


لمون آنتالیا هتل زیبایی در نزدیکی ساحل کنیالتی است. Lemon Hotel که در سال ۲۰۰۵ به بهره‌برداری رسیده است از هتل‌های محبوب آنتالیا به شمار می‌رود. با اقامت در هتل لمون در عین برخورداری از مزایای متعدد، سفری اقتصادی خواهید داشت. بزرگ‌ترین امتیاز اقامت در این هتل موقعیت مکانی جذاب آن است. برخی از مهم‌ترین جاهای دیدنی آنتالیا نظیر آکواریوم آنتالیا و موزه‌های آنتالیا فاصله کمی تا هتل دارند. فرقی نمی‌کند قصدتان از خرید بلیط هواپیما آنتالیا سفر تفریحی یا کاری است، در هر صورت هتل لمون آنتالیا گزینه خوبی برای اقامت شماست. با انتخاب این هتل اوقات جذابی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل لمون آنتالیا


در هتل لمون طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است تا ارتباط راحتی را تجربه کنید. پذیرش هتل لمون ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدمات چک‌این/اوت سریع، صرافی، اتاق چمدان و کمد به مهمانان ارائه می‌شود. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل بسیار خونگرم هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. با آشنایی به یکی از زبان‌های ترکی، انگلیسی یا روسی به راحتی می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. هتل لمون پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و طبق مقررات این هتل افراد بالای ۷ سال بزرگ‌سال محسوب می‌شوند. با استفاده از خدمات کرایه خودرو به راحتی می‌توانید در سراسر شهر گردش کرده و از تمام جاذبه‌های آنتالیا بازدید نمایید. از امکانات دیگر هتل لمون می‌توان به فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از سرویس لاندری برخورداری شوید. لازم به ذکر است فرودگاه آنتالیا در ۱۳ کیلومتری هتل قرار دارد و با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان تشریف ببرید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


۲۸ واحد اقامتی ساده و زیبا در هتل لمون وجود دارد. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق سینگل، اتاق تویین، اتاق دوبل، اتاق تریپل (با منظره استخر)، اتاق تریپل (با منظره شهر) و اتاق چهارخوابه است. از بالکن منظره زیبایی از استخر یا دریای مدیترانه دیده می‌شود. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. سیستم گرمایش، یخچال، مینی‌بار، تلویزیون صفحه‌تخت، میز، تلفن، کمد لباس و رخت‌آویز از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است برخی از اتاق‌ها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


باغ زیبای هتل مناسب برای گردش و بازی کودکان است. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز شنا کرده و یا در آفتاب‌گیرها استراحت کنید. برای کودکان عزیز استخر جداگانه‌ای اختصاص‌یافته است. نزدیکی به ساحل انجام بسیاری از تفریحات آبی را برای مهمانان هتل لمون تسهیل می‌نماید.

رستوران هتل


با اقامت در هتل لمون آنتالیا روزتان با صرف صبحانه‌ای کامل در باغ هتل آغاز خواهد شد. البته این هتل خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌کند و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. برای صرف ناهار و شام می‌توانید یکی از رستوران‌های نزدیک هتل را انتخاب کنید. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی هتل گزینه‌های متفاوتی پیش رویتان خواهد بود. رستوران‌های Socialpoint و Zumrut Restaran به ترتیب در ۳۰۰ و ۳۵۰ متری هتل قرار دارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند.

فاصله هتل لمون آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کنیالتی: ۳۵۰ متر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۶۵۰ متر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است