search
menu

هتل Laren Sea Side Hotel Spa Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Laren Sea Side Hotel Spa Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل لارن سی ساید اسپا آنتالیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لارن سی ساید اسپا آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Laren Sea Side Hotel Spa Antalya


هتل لارن سی ساید اسپا آنتالیا، هتل ۴ ستاره زیبا در شهر ساحلی آنتالیا است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی و خدمات عالی و گوناگون سعی در تآمین اقامت خاطره انگیز و بی‌نظیر برای مهمانان دارد. اقامت در هتل لارن سی ساید اسپا آنتالیا تجربه بسیار خوبی از اقامت دلنشین همراه هیجان و نشاط برای مهمانان تابستانی آنتالیا خواهد بود. هتل به لحاظ موقعیت مکانی به بسیاری از جاذبه‌های زیبا و مهم شهر ازجمله آبشار دودن، دروازه هادریانوس آنتالیا، ساحل بلانچ و ... نزدیک است. مهمانان می‌توانند ضمن لذت بردن از خدمات هتل، زیبایی‌های شهر را نیز کشف کنند. این هتل با داشتن ساحل اختصاصی امکانات مهیج متعددی برای مهمانان در نظر گرفته است. امکانات هتل تمام آن چه از یک سفر رویایی و فراموش نشدنی انتظار دارید، برایتان برآورده می‌کنند. وجود ساحل اختصاصی هم که جزو امتیازات مثبت هتل محسوب می‌شود؛ چرا که اکثر گردشگران برای لذت از دریا و ساحل آفتابی، آنتالیا را به عنوان مقصد سفر تابستانی‌شان انتخاب می‌کنند. کارکنان Laren Sea Side Hotel Spa Antalya بسیار کاردان، خوش برخورد و مجرب هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا اقامت به یاد ماندنی برای مهمانان رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل لارن سی ساید اسپا آنتالیا


در هتل لارن سی ساید اسپا آنتالیا امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرها به جای خرید بلیط هواپیما آنتالیا با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. مهمانان در سراسر هتل می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه وندینگ نوشیدنی، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تبدیل ارز، خدمات کودک و کودکیاری، شاتل فرودگاهی، خدمات فکس، فتوکپی، اتو، خشکشویی، لباسشویی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل نیز فضای سبز، تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز و ... وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و متناسب هر سلیقه و نیاز در هتل لارن سی ساید اسپا آنتالیا وجود دارند. این اتاق‌ها شامل اتاق‌های خانواده، وی آی پی (VIP)، دلوکس، سوئیت دارای اسپا و جکوزی و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از دریا، ساحل، فضای سبز، استخر، کوهستان و ... تشکیل می‌دهد. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و با مبلمان مخصوص فضای باز چیدمان یافته‌اند. مهمانان برای استراحت، تماشای طلوع و غروب خورشید و یا برای نوشیدن یک فنجان قهوه مقابل منظره دل نواز در بالکن بسی لذت می‌برند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و دلنشین بوده و با اسباب و اثاثیه زیبا و باکیفیت طراحی شده است. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روازنه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تحویل اتاق‌ها در هتل لارن سی ساید اسپا آنتالیا ساعت ۱۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۰ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل لارن سی ساید اسپا آنتالیا امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، قهوه/ چای ساز، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان علاوه بر اقامت فوق‌العاده راحت و دلنشین در این هتل، می‌توانند با انجام فعالیت‌های سرگرم کننده اوقات خوش و خاطره انگیزی سپری کنند. در این هتل یک استخر روباز وجود دارد که مناسب استفاده برای هر سنی بوده و در تمام سال باز است. در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب، حوله، بار نوشیدنی‌جات و ... وجود دارند. علاوه بر این، تجربه یک روز پر از آرامش در مرکز اسپای هتل امکان پذیر است. در این مرکز انواع خدمات مراقبتی و ریلکسیشن نظیر انواع ماساژها، حمام، سونا، اتاق بخار و ... ارائه می‌گردند. برای مهمانان ورزشکار نیز یک سالن بدنسازی مجهز در نظر گرفته شده تا بتوانند در طول سفر هم سلامت و تناسب اندامشان را حفظ کنند. علوه بر این، کلاس‌های فیتنس نیز در این باشگاه برگزار می‌شوند. از دیگر فعالیت‌های نشاط و سرگرم کننده هتل که بسیار پرطرفدار و محبوب هستند، می‌توان به تماشای زنده رویدادهای ورزشی، دارت و ... اشاره کرد. برای کودکان نیز در انواع بازی‌ها و برنامه‌های مفرح در نظر گرفته شده تا حوصله‌شان سر نرود. در ساحل اختصاصی هتل نیز تخت و چتر آفتاب، کلبه، بار نوشیدنی‌جات و ... وجود دارند و شرایط لازم و عالی را برای گرفتن حمام آفتاب جانانه و لذت از آب تنی ایجاد می‌کنند. مهمانان اهل مطالعه نیز می‌توانند از کتاب خواندن در فضای دنج و آرام کتابخانه لذت ببرند.

رستوران هتل


در رستوران هتل لارن سی ساید اسپا آنتالیا انواع غذاهای لذیذ بین المللی و محلی در تمام وعده‌ها به صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. بارهای نوشیدنی جات نیز در لابی، کنار استخر و در ساحل انواع نوشیدنی‌های تازه و خوش طعم گرم و سرد را همراه میان وعده‌ها برای مهمانان آماده و سرو می‌کنند.

فاصله هتل لارن سی ساید اسپا آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک



فاصله تا پلاژ لارا هالک: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل بلانچ: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه اسباب بازی آنتالیا: ۷٫۷ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیم یا کالیچی آنتالیا: ۷٫۷
فاصله تا تئاتر آنتالیا: ۸٫۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۹٫۴ کیلومتر
فاصله تا موزه روباز آنتالیا: ۱۰٫۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است