search
menu

هتل IC Hotels Green Palace - Kids Concept Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل IC Hotels Green Palace - Kids Concept Antalya
امکانات رفاهی هتل آی سی گرین پالاس
فعالیت های تفریحی هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آی سی گرین پالاس

درباره هتل IC Hotels Green Palace - Kids Concept Antalya


هتل آی سی گرین پالاس کید کانسپت آنتالیا از گزینه های اقامتی لوکس و ۵ ستاره شهر تماشایی و پرگردشگر آنتالیای ترکیه است که پکیج جامعی از امکانات رفاهی مختلفی نظیر ساحل خصوصی، باشگاه کودکان، کتابخانه، مینی گلف، سالن آرایش و زیبایی و تعداد ۷ استخر مختلف را در فضای وسیع و مجلل خود جای داده است. وجود کارکنانی مجرب و متعهد، طرح های اقامتی متنوع، امکانات رفاهی متعدد و خدماتی رضایت بخش موجب شده که هتل IC Hotels Green Palace - Kids Concept Antalya در راس فهرست برترین هتل های ممتاز آتالیا جایگاه دائمی را برای خود محفوظ کند.

امکانات رفاهی هتل آی سی گرین پالاس


هرآنچه برای اقامت در هتلی ممتاز در تصور شما گنجد، در هتل آی سی گرین پالاس به شما ارائه خواهد شد. در واقع امکانات رفاهی این هتل آنقدر زیادند که نیاز هر گردشگری را به محیط خارج از هتل کاملا برطرف کرده است. از ساحل خصوصی و فضای سبز گرفته تا پارک آبی و گیم نت، هرآنچه برای اقامتی آسوده و لذت بخش بدان نیاز دارید، در هتل آی سی گرین پالاس کید کانسپت آنتالیا در اختیار شما قرار خواهد گرفت. کافی شاپ، اتاق بخار، حمام عمومی، محوطه بازی کودکان، سالن گردهمایی و برگزاری اجلاس، اتاق خانواده، انبار چمدان، مینی مارکت، صندوق امانات، محوطه استعمال دخانیات، فروشگاه، کادوسرا، حمام، سونا، سالن آرایش و زیبایی و... در این هتل گنجانده شده اند تا تجربه ای کم نظیر از رفاه و آسایش را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت به ارمغان آورند. وجود ۴ استخر روباز و ۳ استخر سرپوشیده (به همراه پارک آبی و استخر کودکان) موجب شده که این هتل به بهشتی برای عاشقان شنا و تفریحات آبی مبدل گردد. ناگفته نماند که باشگاه تناسب اندام مجهزی نیز در این هتل تعبیه شده تا آسایش و رفاه گردشگران ورزشکاری که دوست دارند در محل اقامت خود نیز به تجهیزات تناسب اندام و بدنسازی دسترسی داشته باشند، فراهم آید.

فعالیت های تفریحی هتل


اگر هنوز به خرید بلیط هواپیما آنتالیا و رزرو اتاقی در هتل آی سی گرین پالاس مجاب نشدید، بد نیست بدانید که این هتل فعالیت های تفریحی فراوانی را نیز برای میهمانان خود در نظر گرفته است: اروبیک، تیراندازی با کمان، اجرای موسیقی زنده، تفریحات عصرگاهی، کلوب شبانه و دیجی، بولینگ، مینی گلف، قایق سواری، دارت، موج سواری، تنیس روی میز، کارائوکه، بیلیارد، تنیس و بازی های کامپیوتری از جمله فعالیت های سرگرم کننده و مفرحی است که این هتل به کلیه میهمانان خود ارائه خواهد کرد.

خدمات هتل


هیچ هتلی بدون کارکنانی خوش برخورد و کارآزموده، هتل کاملی نیست و مدیریت هتل آی سی گرین پالاس با آگاهی از این حقیقت، کارکنانی کارآزموده و خوش برخورد را در این هتل بکارگیری کرده تا با گردشگرانی که هتل آی سی گرین پالاس را برای اقامت انتخاب می کنند، به شکلی بسیار شایسته و همانند شخصیت های مهم رفتار شود. کارکنان این هتل قادرند انواع و اقسام خدمات رفاهی از قبیل: خانه داری، نظافت، پذیرش شبانه روزی، پرستاری از کودکان، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، رفت و برگشت فرودگاهی، باربری و ماساژ را با بالاترین کیفیت ممکن به میهمانان هتل عرضه کنند.

واحدهای اقامتی هتل


امتیاز بالای هتل آی سی گرین پالاس در سایت های معتبر صرفا بدلیل امکانات رفاهی و خدمات رضایت بخش آن نیست، بلکه بعلت محیط دلباز و فضای بسیار دلپسند واحدهای اقامتی این هتل است. طراحی شگفت انگیز و مدرن واحدهای اقامتی این هتل موجب شده که اقامت در آن حتی در طولانی مدت نیز لذت بخش باشد. گفتنی است کلیه تجهیزات اقامتی اعم از تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، تخت خواب، میز و صندلی، دراور، کمد لباس، چای ساز، قهوه جوش و غیره در تک تک واحدهای هتل گنجانده شده تا هیچ کمبودی در طول اقامت در هتل آی سی گرین پالاس احساس نگردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آی سی گرین پالاس


فاصله هتل تا باشگاه گلف آنتالیا: ۸ کیلومتر
فاصله هتل تا شهربازی سرزمین افسانه ها: ۸.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک طبیعت و آبشار کورسونلو: ۱۷.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا دروازه هادریان: ۱۷.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعت آنتالیا: ۱۸.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است