search
menu

هتل Hotel SU & Aqualand Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel SU & Aqualand Antalya
امکانات کلی هتل سو اند آکوالند آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سو اند آکوالند آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel SU & Aqualand Antalya


هتل ۵ ستاره لوکس و مجلل سو اند آکوالند آنتالیا در یک ساختمان سفید بی‌نظیر در ساحل کنیالتی واقع شده و طراحی مینیمالیستی مدرنی دارد. این هتل علاوه بر اینکه یک هتل شهری باشکوه است، با فضایی فوق العاده چشمگیر و راحت پذیرای میهمانان خود است و بهترین خدمات را به میهمانانی که می‌خواهند اقامتی رمانتیک را در آنتالیا تجربه کنند، ارائه می‌دهد. آکواریوم آنتالیا، آکوالند آنتالیا، برج ساعت آنتالیا، دروازه هادریانوس و شهر قدیمی آنتالیا از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل Hotel SU & Aqualand Antalya به شمار می‌آیند.
موزه بزرگ تاریخ آنتالیا کمتر از ۲.۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد. این هتل حدود ۱۰ دقیقه با ماشین از پارک ساحلی فاصله دارد و دارای چشم اندازهای دلپذیر از استخر روباز است. این ملک منحصر به فرد ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه اتوبوس اکسپرس آنتالیا فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا ۲۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر توریستی آنتالیا، هتل لوکس سو اند آکوالند آنتالیا گزینه بسیار ایده آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل سو اند آکوالند آنتالیا


این هتل یک استخر روباز، یک استخر سرپوشیده، استخر کودکان، ۵ رستوران، بار و یک اسپای وسیع ارائه می‌دهد. ساحل عمومی ۱۵۰ متر با ملک فاصله دارد. پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان و شاتل فرودگاهی از جمله امکاناتی است که در هتل مجلل سو اند آکوالند آنتالیا ارائه می‌شود. قبل از رزرو هتل به این نکته دقت داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل آسانسور، صندلی چرخدار و دستشویی‌های دارای ریل در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. وای فای رایگان نیز در اتاق‌ها، لابی و مکان‌های عمومی در دسترس است. یک صرافی در هتل وجود دارد که برای تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. تخت کودک در صورت نیاز به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. این هتل همچنین دارای یک آرایشگاه و فروشگاه در محل است. استعمال دخانیات در فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند.
هتل Hotel SU & Aqualand Antalya دارای محیطی بسیار دلنشین و تمیز است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، سالن کنفرانس، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. به هنگام گشت و گذار در شهر می‌توانید اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل تحویل داده و با خیالی راحت به تفریح بپردازید. کارکنان کارآزموده هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند. تمیزی و پاکیزگی هتل، قیمت مناسب نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد و تسلط پرسنل به زبان انگلیسی از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در آنتالیا به شمار می‌آیند.

امکانات تفریحی هتل


میهمانان به استخر روباز که با تخت‌های آفتاب‌گیر و چترهای آفتابی فراوان احاطه شده است، دسترسی دارند. علاقمندان به ورزش می‌توانند از سالن بدنسازی مجهز یا زمین‌های تنیس استفاده کنند. بعد از ورزش می‌توانید به مرکز اسپای بسیار مجهز هتل سو اند آکوالند رفته و استراحتی به بدن خود دهید. روش‌های سرگرمی زیادی از جمله ایروبیک، فعالیت‌های ورزشی زنده، کلاس‌های یوگا، موسیقی زنده، بدمینتون، تنیس، دارت و بیلیارد برای پر کردن اوقات فراغت میهمانان در نظر گرفته شده است. کودکان نیز می‌توانند در زمین بازی مشغول شوند یا از کتاب‌ها و کانال‌های تلویزیونی کودکان استفاده کنند. برای استراحت، یک آبگرم کامل با حمام ترکی، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل سو اند آکوالند آنتالیا عبارتند از:
• اتاق لوکس
• اتاق لوکس با منظره دریا
• سوئیت جونیور
• سوئیت جونیور با چشم انداز دریا
• اتاق خانوادگی
• اتاق خانوادگی با چشم انداز دریا
اتاق‌های لوکس هتل Hotel SU & Aqualand Antalya دارای ۲۶متر مربع مساحت با چشم انداز زمین و دریا هستند. این اتاق‌ها حداکثر ۳ نفر را در خود جای می‌دهند. اتاق‌های لوکس دارای تلویزیون LCD ماهواره ای، حمام اختصاصی، تلفن مستقیم، صندوق امانات الکترونیکی، تهویه مطبوع مرکزی، سشوار، مینی بار، سیستم اعلام حریق، حوله، دمپایی، آبگرمکن، ست چای و قهوه و وای فای رایگان هستند. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


هتل سو و آکوالند صبح‌ها به صورت بوفه صبحانه سرو می‌کند. شام هر روز عصر در رستوران آلاکارت Kırmızı ارائه می‌شود. گزینه‌های غذاخوری از غذاهای مدیترانه ای تا ژاپنی و بین المللی است. میهمانان همچنین می‌توانند از میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها در رستوران استخر و بار ساحلی لذت ببرند. منوهای رژیم غذایی، غذای مخصوص کودک، میوه و شیرینی نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل سو اند آکوالند آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۲۰۰ متر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامای Kaleici: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است