search
menu

هتل Megasaray Westbeach Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Megasaray Westbeach Antalya
امکانات عمومی هتل مگاسارای وست‌بیچ آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل مگاسارای وست‌بیچ آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Megasaray Westbeach Antalya


هتل مگاسارای وست‌بیچ آنتالیا هتلی ۵ ستاره با ساحل اختصاصی در منطقه آنتالیای ترکیه است. این هتل دارای پذیرش آنلاین بوده و به‌عنوان یکی از هتل‌های مشهور در این منطقه به شمار می‌رود. هتل مگاسارای وست‌بیچ برای سفرهای تفریحی، سفرهای دونفره و سفرهای کاری گزینه مناسبی است، بنابراین تنها کافی است با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنید. با توجه به اینکه در منطقه ساحلی کنیا آلتی واقع‌شده است، چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا و ساحل را تماشا خواهید کرد. همچنین هتل مگاسارای وست‌بیچ تا ایستگاه اتوبوس آکدنیز فاصله‌ای حدود ۳۵۰ متری دارد که از این طریق می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر آنتالیا بازدید کنید.
برخی از جاذبه‌های دیدنی و محلی در این منطقه عبارت‌اند از دروازه هادریانوس و مناره کشیک که هرکدام از این‌ها ۹ کیلومتر تا این هتل فاصله دارند. آکواریوم آنتالیا نیز یکی از جاذبه‌های مشهور منطقه به شمار می‌رود که با ۲ کیلومتر فاصله بازدید از آن به‌تمامی گردشگران توصیه می‌شود. فرودگاه بین‌المللی آنتالیا در عرض ۲۰ دقیقه از هتل Megasaray Westbeach Antalya قابل‌دسترس است و برای رفتن به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، رستوران، پذیرش آنلاین و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل مگاسارای وست‌بیچ آنتالیا


در فضای بیرونی این هتل می‌توانید از ساحل اختصاصی بهره‌مند شوید و این‌که باغ زیبایی محوطه هتل را فراگرفته است. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس در این هتل دایر گردیده و مسافرانی که به‌قصد کار و تجارت عازم شهر آنتالیا می‌شوند، با خیال راحت جلسات و کنفرانس‌های کاریشان را می‌توانند در بخش مربوطه برگزار کنند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ رایگان در هتل Megasaray Westbeach Antalya به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و استفاده از آن نیازی به رزرو قبلی ندارد. خدماتی مانند اتاق چمدان، میز تور و گردشگری، تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته در لابی دایر گردیده شده‌اند. با توجه به اینکه استعمال سیگار در داخل این هتل ممنوع است، بنابراین افراد سیگاری باید به محوطه مشخص‌شده مراجعه کنند. برای اطلاع از اخبار دنیا در لابی هتل می‌توانید روزنامه مطالعه کنید. کارکنان در این هتل بسیار مجرب و کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به استخر کودکان همراه با صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیری در کنار استخر اشاره کرد. سایر سرگرمی‌ها در هتل مگاسارای وست‌بیچ نیز عبارت‌اند از میز تنیس و زمین‌بازی کودکان. امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از مرکز بدن‌سازی مدرن و استخر شنای روباز. بی‌شک لحظات خوش و سرگرم‌کننده‌ای را در این هتل تجربه خواهید کرد و اینکه بخش اسپا در این هتل انواع خدمات مربوط به سلامتی را ارائه می‌دهند. حمام‌های ترکی نیز در بخش اسپم دایر گردیده که موردتوجه توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که در این حمام‌ها قسمت‌های زنانه و مردانه به‌صورت جداگانه است، بدین‌جهت برای خیلی از ایرانی‌ها یکی از مزیت‌های عالی به شمار می‌رود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل هتل مگاسارای وست‌بیچ عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا، سوئیت پریزیدنتال شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی است که در این پذیرایی‌ها ۴ کاناپه تخت شو یا یک کاناپه تخت شو تعبیه‌شده، سوئیت با تراس، اتاق خانواده مخصوص سه بزرگ‌سال و یک کودک، اتاق توئین یا دوبل دلوکس با چشم‌انداز شهر. اتاق‌های موجود در داخل هتل Megasaray Westbeach Antalya بسیار منحصربه‌فرد بوده و شامل خدماتی مانند تلویزیون و اینترنت وای فای رایگان است. همه اتاق‌ها با اسباب و وسایل مدرن و لاکچری چیده شده‌اند و در داخل اتاق‌ها می‌توانید از بالکن اختصاصی بهره‌مند شوید و از این طریق چشم‌انداز زیبایی از دریای مدیترانه را تماشا کنید. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، سوکت محافظ کودکان، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، گاوصندوق، کتری برقی، میز کار، فضای نشیمن و بالکن هستند. همچنین همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی با آرامش خواهید داشت. دسترسی به طبقات بالا در این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و در ورودی هر یک از واحدها مسیری برای افراد ویلچری تعبیه‌شده است.

فاصله هتل مگاسارای وست‌بیچ آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کنیا آلتی: ۱۵۰ متر
فاصله تا پارم آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۵ کیلومتر
فاصله تا آسانسور کالجی: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است