search
menu

هتل Green Gerden city Antalya

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Green Gerden city
امکانات و خدمات عمومی هتل گرین گاردن سیتی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل گرین گاردن سیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Green Gerden city


هتل گرین گاردن سیتی، هتل آپارتمانی مجلل در منطقه ساحلی بلک در شهر آنتالیا در کشور ترکیه است. هتل آپارتمان گرین گاردن سیتی مجموعه‌ای است که واحدهای آپارتمانی را برای اقامت مسافران ارائه می‌کند. هتل Green Gerden city برای مسافرانی که قصد دارند در طول اقامت خود راحت باشند، خود آشپزی کنند و بیشتر زمان سفر را در بیرون از هتل سپری کنند؛ بسیار عالی است. هتل گرین گاردن سیتی به ساحل عمومی سریک بلک نزدیک است و تنها ۲.۴ کیلومتر فاصله دارد که می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به ساحل و دریا برسید و اوقاتی خوش و به‌یادماندنی را سپری کنید.
در صورتی که بلیط هواپیما آنتالیا رزرو کرده‌اید؛ خوب است بدانید که فرودگاه آنتالیا تا هتل آپارتمان گرین گاردن سیتی حدود ۲۴ کیلومتر فاصله دارد. سواحل دریای مدیترانه و گردشگران بی شمار آن هر ساله به شهر آنتالیا و مناطق مختلف آن سرازیر می‌شوند و از زیبایی‌های این شهر ترکیه لذت می‌برند. در طول مدت زمان اقامت خود در هتل گرین گاردن سیتی بلک حتما از پارک های آبی آنتالیا بازدید کنید؛ که یکی از معروف‌ترین پارک‌های آبی شهر آنتالیا،‌ پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا است.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرین گاردن سیتی


اقامت در هتل آپارتمان گرین گاردن سیتی که دارای استخر، کافی‌شاپ و فضای سبز است؛ فرصتی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند با خانواده، دوستان و دیگر همسفران خود در یک اتاق و خانه اقامت داشته باشند و دورهمی هایی داشته باشند که در خاطرشان ماندگار شود. رزرو بلیط هواپیما ارزان و سپس رزرو هتل Green Gerden city که در کنار دریا و ساحل تماشایی بلک در شهر آنتالیا قرار گرفته است می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای سفری مفرح و عالی باشد. یکی از مزیت‌هایی که هتل آپارتمان گرین گاردن سیتی دارد این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را بدون پرداخت هزینه اضافی به همراه داشته باشید. قابل ذکر است که کارکنان مجرب هتل گرین گاردن سیتی بلک به زبان انگلیسی و روسی مسلط هستند.

اتاق های هتل


در مجموعه هتل گرین گاردن سیتی، ویلاهای آپارتمانی متنوعی وجود دارند که هر کدام با دکوراسیونی چشم‌نواز و گیرا آماده اقامت خوش و راحت مسافران هستند. آپارتمان‌های هتل Green Gerden city دارای یک اتاق خواب هستند که ظرفیت اقامت شش فرد را دارند؛ در اتاق نشیمن آپارتمان دو مبل تخت خواب شو و در اتاق خواب، دو تخت سینگل و یک تخت دابل قرار دارد. هر یک از واحدهای آپارتمانی دارای بالکن با امکان نشستن در آن و لذت بردن از تماشای محوطه سرسبز اطراف هستند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل آپارتمان گرین گاردن سیتی تجهیزات و وسایل خوبی قرار دارند تا اقامتی با آسودگی و آرامش برای مهمانان فراهم باشد. امکانات هتل Green Gerden city شامل یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، حمام با دوش، دمپایی و سشوار هستند. در واحدهای آپارتمانی هتل گرین گاردن سیتی بلک آنتالیا انواع امکانات برای اقامتی چند روزه، فراموش‌نشدنی و راحت وجود دارد که شامل آشپزخانه مجهز به وسایل آشپزی، مایکروویو، ماشین لباسشویی، گاز، سینک ظرفشویی و میز ناهار خوری است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در محوطه و فضای باز هتل Green Gerden city یک استخر و سونا قرار دارد که می‌توانید در آن شنا کنید، ساعاتی مفرح را سپری کنید و در کنار استخر استراحت کنید. همچنین می‌توانید در محوطه و باغ سرسبز هتل گرین گاردن سیتی در فضایی دلنشین و دنج قدم بزنید و ساعاتی دلچسب و خاطره‌انگیز را تجربه کنید و برای خود به یادگار بگذارید.

فاصله هتل گرین گاردن سیتی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باشگاه گلف گلوریا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ ادیان: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی لند آف لجندز: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف کاریا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل کادریه: ۶ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی آسپندوس آنتالیا: ۱۳ کیلومتر


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است