search
menu

هتل Grand Park Lara Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Grand Park Lara Hotel Antalya
امکانات رفاهی هتل
فعالیت های تفریحی هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل گراند پارک لارا

هتل Grand Park Lara Hotel Antalya


هتل گراند پارک لارا (به انگلیسی: Grand Park Lara Hotel Antalya) با قرار گرفتن در فاصله ۲۰۰ متری از ساحل درخشان و تماشایی آنتالیا، درست همان مکانی است که شیفتگان ورزش های آبی و تفریحات دریایی در پی آنند. این هتل لوکس و چهار ستاره که در مکانی بسیار خوش منظره و در نزدیکی برخی از محبوب ترین مواهب طبیعی آنتالیا جا خوش کرده، نه تنها از موقعیت مکانی بسیار مطلوبی برخوردار گشته، بلکه گستره وسیعی از امکانات رفاهی، از استخر و ساحل خصوصی گرفته تا پارکینگ و رستوران را در محوطه وسیع خود جای داده است.
وجود کارکنانی مجرب و خوش برخورد، طرح های اقامتی متعدد، امکانات رفاهی بی شمار و ۸۹۰ واحد اقامتی مبله و مجهز به اسباب و وسایلی از قبیل تلویزیون، مبلمان، سشوار، صندوق امانات و چای ساز موجب گردیده که هتل گراند پارک لارا به یکی از برترین گزینه های اقامتی گردشگران و خریداران بلیط هواپیما آنتالیا مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل


سازندگان هتل Grand Park Lara Hotel در این بخش برای گردشگران سنگ تمام گذاشته اند، چراکه انواع و اقسام امکانات رفاهی را در محوطه هتل جای داده اند. برای تامین رفاه و آسایش گردشگران، دو استخر مجزای وسیع (یکی برای کودکان و دیگری برای تمام سنین) در فضای هتل گنجانده است تا عاشقان شنا اقامتی بیادماندنی را در این هتل تجربه کنند. افزون بر این، فضای وسیعی نیز به باشگاه بدنسازی هتل اختصاص داده شده تا گردشگرانی که قصد دارند در تعطیلات به تمرینات بدنی و فعالیت های ورزشی بپردازند، قادر باشند با استفاده از تجهیزاتی مدرن، تناسب اندام خود را حفظ کنند. فضای سبز، رستوران، انبار نگهداری از چمدان، فروشگاه، کادوسرا، آسانسور، سالن آرایش و زیبایی، باشگاه کودکان، اتاق خانواده، سونا، مرکز اسپا و... از دیگر امکاناتی است که در اختیار گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت، اتاقی را در این هتل برای خود رزرو می کنند، قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید که وقتی قدم در هتل گرند پارک لارا گذاشتید هیچ نیازی به امکانات بیرون از هتل نخواهید داشت، همه چیز در هتل گرند پارک لارا برای تعطیلات مفرح و بی‌نقص مهیا شده است و در طول ساعات مشخصی غذاهای تمام رستوران‌های هتل رایگان هستند. سرو غذا در رستوران‌های هتل گرند پارک لارا به سبک سلف سرویس بوده و تنوع چشم‌گیری از غذاهای محلی و بین‌المللی در آن‌ها دیده می‌شود. در طول روز می‌توانید بستنی، قهوه، کیک و نان پیتا نوش جان کنید و از نوشیدنی‌های کافی شاپ لذت ببرید. این هتل حدود ۲۰۰ متر با ساحل شنی لارا فاصله دارد و با برخورداری از تسهیلات اسپا، استخر کودکان، حمام ترکی، سونا، اتاق تناسب اندام و خدمات ماساژ دست کمی از هتل‌های ۵ ستاره ندارد. درباره امکانات تفریحی مختص کودکان می‌توان به کلاب کودکان اشاره کرد که بهشتی برای کودکان بین ۴ تا ۱۲ سال به حساب می‌آید. اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان از دیگر امکانات رایگان هتل Grand Park Lara Hotel هستند. لازم به ذکر است اگر به همراه حیوان خانگی خود سفر میکنید نگران نباشید زیرا ورود حیوانات به این هتل در قبال پرداخت هزینه‌های آزاد است.

فعالیت های تفریحی هتل


سرگرم کردن میهمانان نیازمند ارائه فعالیت هایی مفرح است و مدیریت هتل گراند پارک لارا به خوبی بدین امر واقف است، زیرا انواع و اقسام تفریحات هیجان انگیز و فعالیت های جذاب نظیر تنیس، دارت، پینگ پونگ، بیلیارد، شنا، غواصی، دارت و کارائوکی را برای میهمانان خود تدارک دیده است. حتی مکانی برای انجام بازی های کامپیوتری به آن دسته از افرادی که به فعالیت های بدنی تمایلی ندارد، مهیا گردیده تا این افراد نیز در طول اقامت در هتل گراند پارک لارا سرگرم شوند. نکته دیگری که گردشگران به آن اشاره کرده‌اند امکانات تفریحی فراوانی مانند کالسکه، محوطه بازی درونی و بیرونی، کلوب ورزشی، بازیهای فکری، فیلم و کتاب برای کودکان است که این هتل را مناسب سفرهای خانواده به همراه کودکان می‌کند.

خدمات هتل


علاوه بر امکانات ذکر گردیده، خدماتی از جمله: خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، صرافی، پذیرش شبانه روزی، پرستاری از کودکان، کرایه خودرو و خرید بلیط جاذبه های گردشگری آنتالیا برای میهمانان هتل صورت خواهد گرفت تا لذت اقامتی آسوده و راحت را تجربه کنند.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۸۹۶ واحد اقامتی مبله در ۹ طبقه هتل گنجانده شده تا از حیث تنوع و تعدد هیچ کمبودی وجود نداشته باشد و گردشگران قادر باشند واحد اقامتی مدنظر خود را بدون هیچ محدودیتی رزرو نمایند. اتاق‌های هتل یا رو به دریا هستند و یا چشم‌انداز زیبای شهر و همچنین باغ از پنجره‌هایشان پیدا است. همان‌طور که انتظار می‌رود اتاق‌های هتل گرند پارک لارا با مبلمان مدرنی چیدمان شده‌اند و دارای حمام خصوصی با وسایل بهداشتی رایگان، گاوصندوق، تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار و تهویه مطبوع هستند. وجود چنین تجهیزاتی در کلیه واحدهای اقامتی هتل گراند پارک لارا موجب شده که تمامی نیازهای گردشگران در طول اقامت در این هتل برطرف گردد و اقامتی لذت بخش و بیادماندنی برایشان رقم خورد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل گراند پارک لارا


فاصله هتل تا مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم مال: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا آبشار لوور دودن: ‌۸.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا باشگاه ملی گلف: ۹.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا شهربازی سرزمین افسانه ها (لند آو لجندز): ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا دروازه هادریانوس: ۱۵.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعتی: ۱۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۱۷.۸ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است