search
menu

هتل Flamingo Residence Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Flamingo Residence Antalya
امکانات هتل آپارتمان فلامینگو رزیدنس آنتالیا
خدمات هتل آپارتمان فلامینگو رزیدنش آنتالیا
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل
فاصله هتل آپارتمان فلامینگو رزیدنس آنتالیا تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Flamingo Residence Antalya


هتل آپارتمان فلامینگو رزیدنس آنتالیا در فاصله ۲ کیلومتری از دریا و در شهر زیبای آنتالیا واقع شده است. این هتل ۴ ستاره یکی از جذاب‌ترین هتل‌های شهر آنتالیا به شمار می‌رود و خدمات و امکانات رفاهی موجود در آن به گونه‌ای است که مسافران را برای بازگشت مجدد به این هتل ترغیب می‌کند. هتل دارای یک تراس آفتابگیر است که مهمانان می‌توانند علاوه بر استراحت کردن در آن، به مظره بسیار زیبایی از شهر آنتالیا نیز دسترسی داشته باشند و اوقات فراغت زیبایی را در زمان اقامت برای خود رقم بزنند. برخی از واحدهای اقامتی موجود در این هتل دارای آشپزخانه با امکانات و تجهیزات کامل آشپزی هستند و امکان پخت و پز را نیز در زمان اقامت برای مهمانان فراهم می‌کنند.
شهر آنتالیا طبیعت بسیار زیبایی را در خود جای داده است که به همراه اماکن گردشگری موجود در آن مجموعه‌ای جذاب و دوست داشتی را برای تفریح و گشت و گذار مهمانان فراهم می‌کنند. از جمله اماکن تماشایی و معروف این شهر می‌توان به دروازه هادریانوس، موزه‌های آنتالیا و آکواریوم آنتالیا اشاره کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما به این شهر زیبا سفر کنید و با اقامت در هتل Flamingo Residence Antalya لحظات زیبایی را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل آپارتمان فلامینگو رزیدنس آنتالیا


امکانات موجود در هتل آپارتمان فلامینگو رزیدنس آنتالیا متنوع و گوناگون هستند و همین مسئله این هتل را به انتخاب دائمی بسیاری از گردشگران شهر آنتالیا تبدیل کرده است. هتل دارای یک استخر بزرگ در محوطه است که از تمام سنین استقبال می‌کند و صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی و چترهای آفتابی نیز از امکانات آن به شمار می‌روند. ناهار‌های بسته‌بندی شده، منوی مخصوص رژیم‌های غذایی و وعده‌های غذایی مخصوص کودکان در این هتل وجود دارند که مسافران می‌توانند در صورت تمایل از آن‌ها بهره‌مند شوند. پارکینگ هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد و اگر به فکر کرایه اتومبیل در سفر هستید مشکلی برای نگهداری از آن نخواهید داشت. یک مینی مارکت در این هتل وجود دارد و نیاز شما را از بابت رفت و آمد برای خرید‌های جزئی برطرف می‌کند. هتل Flamingo Residence Antalya دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن نیز است که استعمال سیگار را در مناطق عمومی و مشترک هتل ممنوع می‌کند و همین مسئله در کیفیت اقامت مهمانان در این هتل تاثیر فراوانی دارد.

خدمات هتل آپارتمان فلامینگو رزیدنش آنتالیا


افرادی که قبلا در هتل آپارتمان فلامینگو رزیدنس آنتالیا اقامت داشته‌اند از خدمات این هتل کاملا راضی بوه‌اند و یکی از دلایل بازگشت دوباره به این هتل را خدمات گسترده موجود در آن می‌دانند. انواع ماساژهای سر، دست، پا، کمر، گردن، ماساژ کامل بدن و… به صورت تخصصی در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند که مسافران می‌توانند برای رفع خستگی و ایجاد آرامش بیشتر از این خدمات بهره‌مند شوند. در این هتل یک مجموعه آرایشگاهی مجهز وجود دارد که خدمات متنوعی را از جمله مدل مو، رنگ مو، مانیکور، پدیکور، اسکراب بدن، درمان‌های صورت و… به مسافران ارائه می‌دهد. هتل دارای وای فای است و مهمانان می‌ توانند در سرتاسر ملک هتل از اینترنت پرسرعت رایگان بهره‌مند شوند. در این هتل خدمات تبدیل ارز وجود دارد و ارز مورد نیاز مهمانان را در محل برای آن‌ها تامین می‌کند. در هتل Flamingo Residence Antalya تفریحات و سرگرمی‌های متنوعی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری گالری هنرهای موقت، اسب سواری، دوچرخه سواری، قایق رانی، دارت، موج سواری، ماهی گیری، زمین تنیس، غواصی، برگزاری تورهای پیاده روی و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل


واحدهای اقامتی هتل آپارتمان فلامینگو رزیدنس آنتالیا شامل آپارتمان‌های خصوصی و مجهزی هستند که براساس فضا و امکاناتی که به مهمانان ارائه می‌دهند در گروه‌های متفاوتی تقسیم‌بندی شده اند. برخی از این واحدها دارای بالکن اختصاصی با منظره استخر هستند. انواع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل آپارتمان دوخوابه، آپارتمان یک خوابه، سوئیت جونیور بدون آشپرخانه و اتاق استاندارد دونفره هستند که امکانات گوناگونی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. از جمله امکاناتی که در تمامی این واحدها مشترک هستند می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، کتری برقی، قفسه خشک کن لباس و… اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان فلامینگو رزیدنس آنتالیا تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله هتل تا پارک آبی آکوالند آنتالیا: ۶.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر روباز آنتالیا: ۶.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۷.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: ۹.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا آسانسور پانورامیک کالیسی: ۹.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است