search
menu

هتل Exporoyal Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Exporoyal Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل اکسپورویال
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اکسپورویال تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Exporoyal Hotel


هتل اکسپو رویال، هتلی سه ستاره، مجلل و در عین حال اقتصادی است که در شهر آنتالیا در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل Exporoyal Hotel برای اقامتی راحت، بدون دغدغه و خانوادگی بسیار مناسب است. موقعیت قرارگیری هتل اکسپو رویال در شهر ساحلی و زیبای آنتالیا بسیار خوب است و به جاهای دیدنی آنتالیا نزدیک است. در صورتی که بلیط هواپیما آنتالیا رزرو کرده‌اید؛ خوب است بدانید که هتل اکسپو رویال آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. در طول مدت زمانی که در شهر آنتالیا و هتل اکسپو رویال اقامت دارید؛ حتما از پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اکسپورویال


امکاناتی که در هتل اکسپو رویال برای اقامتی آسوده و شیرین وجود دارد، شامل مواردی هستند از قبیل: پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ. خدمات خوبی که هتل Expo royal Hotel ارائه می‌کند عبارت است از: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، فکس، فتوکپی، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، میز تور برای معرفی تور به علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم و مشخص، خدمات شاتل، ارائه بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی و خدمات بلیط. همچنین اگر نیاز به تغییر ارزهای خود داشته باشید؛ به آسانی می‌توانید در هتل اکسپو رویال، تبدیل ارز انجام دهید. خدمات نظافتی که در هتل اکسپو رویال آنتالیا وجود دارد شامل نظافت روزانه، خشکشویی و لباسشویی است.
یکی از مزیت‌های هتل اکسپو رویال این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را بدون پرداخت هزینه‌ای اضافه‌تر، همراه داشته باشید و وسایل ویژه نگهداری حیوانات مانند سبد و ظروف غذا هم در هتل اکسپورویال موجود است. در صورتی که بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، برای رفت‌وآمد آسان از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل اکسپو رویال آنتالیا استفاده کنید. اگر علاقه‌مند هستید که در شهر خودتان رانندگی کنید، امکان اجاره خودرو در هتل اکسپو رویال وجود دارد. کارکنان مجربی که در هتل اکسپو رویال آنتالیا مشغول به کار هستند؛ می‌توانند به زبان انگلیسی، آلمانی و روسی صحبت کنند و از مسافران سراسر دنیا استقبالی گرم دارند.

اتاق های هتل


۵۰ نوع اتاق متنوع و طراحی شده با وسایل و امکاناتی راحت و خوب در هتل اکسپو رویال آنتالیا قرار دارد. اتاق‌های هتل Exporoyal Hotel بدین شرح است: اتاق استاندارد سینگل، اتاق اکونومی دابل، اتاق استاندارد تویین، اتاق استاندارد دابل، اتاق استاندارد سه نفره با سه تخت سینگل، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل، اتاق چهار نفره با یک تخت دابل و دو تخت سینگل و اتاق چهار نفره با چهار تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


امکانات و تجهیزاتی که در هتل Exporoyal Hotel می‌توانید از آنها استفاده کنید و اقامتی دلپذیر را تجربه کنید؛ شامل وسایلی است از جمله: تلویزیون، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان، یخچال، صندوق امانات، کتری برقی، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون به صورت رایگان، سشوار، مبلمان، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، تلفن، تهویه مطبوع و سیستم هشدار و اطفای حریق. به یاد داشته باشید که در اتاق‌های هتل اکسپو رویال آنتالیا امکان ندارد که سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه در هتل اکسپو رویال اقامتی مفرح و خوش را داشته باشید؛ می‌توانید دارت بازی کنید؛ تورهای متنوع و یا در تور یا کلاس آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید و ساعاتی خاطره‌انگیز را سپری کنید.

رستوران هتل


در رستوران هتل اکسپورویال آنتالیا در فضایی دلنشین خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را در وعده های غذایی مختلف میل کنید و اوقاتی دل‌انگیز را تجربه کنید. همچنین می‌توانید در کافی‌شاپ و رستوران هتل Exporoyal Hotel در فضای باز، در هوایی مطلوب و فضایی دنج ساعاتی خوش را در کنار همسفران خود بگذرانید.

فاصله هتل اکسپورویال تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آنتالیا: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه آنتالیا: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک کارالی اوغلو: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا دروازه هادریانوس آنتالیا: ۱۵ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است