search
menu

هتل Estera Hotels - Muhafazakar Halal Otel Antalya

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Estera Hotels - Muhafazakar Halal Otel
امکانات و خدمات عمومی هتل استرا محافظه کار آنتالیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استرا محافظه کار آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Estera Hotels - Muhafazakar Halal Otel


هتل استرا محافظه کار آنتالیا، هتلی زیبا در منطقه لارای شهر ساحلی آنتالیا است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی و خدمات مناسب و مطلوب سعی در تأمین اقامت خاطره انگیز و بی‌نظیر برای مهمانان دارد. هتل به لحاظ موقعیت مکانی به برخی جاهای دیدنی آنتالیا ازجمله دروازه هادریانوس آنتالیا، مارینای شهر قدیم و ... نزدیک است. همچنین، فاصله هتل تا پارک ساحلی دودن و پلاژ فنر بسیار کم است و مهمانان می‌توانند برای لذت بردن از ساحل و قدم زدن در شن‌ها به آن مراجعه کنند.
اقامت در هتل استرا محافظه کار آنتالیا تجربه خوبی برای مهمانان خواهد بود. اقامت مناسب و تجربه تعطیلات عالی در این هتل برای مهمانان میسر است. مهمانانی که قصد دارند بلیط هواپیما آنتالیا را برای چند روزی تفریح و گشت و گذار خریداری کنند، این هتل گزینه مناسبی برایشان به حساب می‌آید. کارکنان Estera Hotels - Muhafazakar Halal Otel بسیار خوش برخورد، زحمتکش و محترم هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل استرا محافظه کار آنتالیا


در هتل استرا محافظه کار آنتالیا امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانان در سراسر هتل می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تبدیل ارز، شاتل فرودگاهی، خدمات فکس، فتوکپی، اتو، لباسشویی و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل نیز مبلمان مخصوص فضای باز و تراس وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و متناسب هر سلیقه و نیاز در هتل استرا محافظه کار آنتالیا وجود دارند. این اتاق‌ها شامل اتاق‌های خانواده، دبل، تریپل، توئین استاندارد و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از شهر تشکیل می‌دهد. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند. در بالکن‌ها مبلمان مخصوص فضای باز قرار داده شده تا مهمانان برای هواخوری و استراحت از آن‌ها استفاده کنند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و مدرن بوده و با اسباب و اثاثیه زیبا و باکیفیت طراحی شده است. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روازنه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تحویل اتاق‌ها در هتل استرا محافظه کار آنتالیا ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل استرا محافظه کار آنتالیا امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، قهوه/ چای ساز، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان علاوه بر اقامت فوق‌العاده راحت و دلنشین در این هتل، می‌توانند با انجام فعالیت‌های سرگرم کننده اوقات خوش و خاطره انگیزی سپری کنند. در این هتل یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده وجود دارند که مناسب استفاده برای هر سنی بوده و در تمام سال باز هستند. در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب، حوله و ... وجود دارند. مهمانان می‌توانند از گرفتن حمام آفتاب در کنار استخر لذت ببرند. علاوه بر این، در مرکز اسپای هتل خدمات مراقبتی و ریلکسیشن نظیر سونا، ماساژ و ... ارائه می‌گردند. مهمانان برای تجربه یک روز پر از آرامش می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

رستوران هتل


در رستوران هتل استرا محافظه کار آنتالیا انواع غذاهای لذیذ و حلال در وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. صبحانه غنی و رنگارنگ هتل روز پرانرژی مهمانان را آغاز می‌نماید.

فاصله هتل استرا محافظه کار آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید ترا سیتی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل بلانچه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه اسباب بازی آنتالیا: ۷٫۲ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیم یا کالیچی آنتالیا: ۷٫۳ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۸٫۹ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۹٫۸ کیلومتر
فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۱۰٫۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است