search
menu

هتل ERDEM HOTEL Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ERDEM HOTEL
امکانات و خدمات عمومی هتل اردم
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اردم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ERDEM HOTEL


هتل اردم، هتلی سه ستاره، مجلل و در عین حال به‌صرفه است که در شهر آنتالیا در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل ERDEM HOTEL در مکان مناسبی در شهر قرار دارد که به جاهای دیدنی آنتالیا و ساحل نزدیک است. ساحل کنیالتی در فاصله‌ی حدود پنجاه متری هتل اردم آنتالیا قرار دارد که فرصتی مناسب است برای قدم زدن در کنار دریا و وقت گذراندن در ساحل که اوقاتی خوش و دلپذیر برای شما به ارمغان می‌آید. اگر قصد دارید که بلیط هواپیما آنتالیا رزرو کنید؛ خوب است بدانید که فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل اردم حدود ۱۵ کیلومتر است. از آنجایی که شهر زیبای آنتالیا، شهر ساحل، دریا و طبیعت است، در طول مدت زمان اقامت خود در هتل اردم آنتالیا، اصلا از تفریحات شبانه آنتالیا غافل نشوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اردم


هتل اردم دارای امکاناتی باکیفیت و متناسب با اقامتی راحت و بدون کمبود است که آسایش و آسودگی مسافران و مهمانان را فراهم می‌آورد. هتل اردم آنتالیا دارای لابی، آسانسور، رستوران، پارکینگ رایگان، اسپا، سونا و اینترنت رایگان و قابل دسترس در اتاق‌های هتل است. خدماتی که هتل ERDEM HOTEL ارائه می‌کند شامل مواردی است از قبیل: نظافت روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته و دسترسی و خدمات ویژه معلولین است. یکی از مزیت‌های هتل اردم آنتالیا این است که می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای اضافه، حیوانات خانگی خود را به همراه داشته باشید. اگر در زمان تخلیه اتاق و پایان اقامت خود در هتل اردم، بلیط هواپیما لحظه آخری دارید و باید به فرودگاه بروید، از هتل اردم بخواهید که برای شما تاکسی بگیرند تا با خیالی راحت به فرودگاه برسید. کارکنان مجرب هتل ERDEM HOTEL آنتالیا، علاوه بر زبان ترکی،‌ به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی هم مسلط هستند و با مهمان‌نوازی مثال‌زدنی از مسافران سراسر دنیا استقبال می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل اردم آنتالیا تعداد ۳۸ اتاق شیک و متنوع وجود دارد که هر کدام از اتاق‌ها طراحی و چیدمانی منحصربه‌فرد، گیرا و دیدنی دارند که اقامتی مملو از آرامش و راحتی برای شما فراهم است. هتل ERDEM HOTEL دارای اتاق‌هایی است که شامل اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق خانوادگی با ظرفیت اقامت پنج فرد بزرگسال که سه تخت سینگل و یک تخت دابل دارد. همچنین هتل اردم دارای یک سوئیت دابل دو نفره است که نمای زیبا و تماشایی از دریا دارد.

امکانات اتاق های هتل


در هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل اردم آنتالیا می‌توانید به وسایل و امکاناتی دسترسی داشته باشید که همگی برای اقامت خوش و بدون نگرانی شما تعبیه شده‌اند. یخچال، مینی‌بار، تلویزیون،‌ میز، صندلی، تلفن، حمام با دوش،‌ سشوار،‌ وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون،‌ سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع و سیستم اطفا حریق از جمله تجهیزات داخل اتاق‌های هتل ERDEM HOTEL هستند. باید توجه داشته باشید که اتاق‌های هتل اردم آنتالیا امکان سیگار کشیدن را ندارند؛ اما در فضای باز و مخصوص آن در هتل اردم می‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه سفری مفرح و خاطره‌انگیز داشته باشید؛ حتما به بخش اسپا و سونای هتل اردم آنتالیا سری بزنید؛ چرا که می‌توانید خستگی‌ها و آشوب‌های زندگی اخیر خود را از یاد ببرید و اوقاتی به‌یادماندنی و دلچسب را تجربه کنید که سلامتی و شادابی را هم به خود هدیه کنید.

رستوران هتل


رستوران اصلی هتل ERDEM HOTEL آنتالیا در طبقه بالا قرار دارد که با چشم‌اندازی تحسین‌برانگیز و چشم‌نواز از دریا و فضایی دلنشین، بسیار برای میل کردن خوراک‌های متنوع و صبحانه‌ای لذیذ مناسب است. همچنین در طبقه همکف هتل اردم در فضای باز رستوران ساحل واقع شده‌است که انواع خوراک‌های مختلف و خوشمزه را سرو می‌کند و می‌توانید در فضایی دنج هم از خوراک‌های محلی، فست‌فود، کبابی و بین‌المللی و هم از هوای مطلوب با نمای دریا لذت ببرید و ساعاتی فراموش‌نشدنی را سپری کنید.

فاصله هتل اردم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه آنتالیا: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل بانوان ساریسو: ۲۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۲۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل مویدا: ۲۷ دقیقه رانندگی

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است