search
menu

هتل Elysium Green Suites Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elysium Green Suites
امکانات و خدمات عمومی هتل الیسیوم گرین
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الیسیوم گرین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Elysium Green Suites


هتل الیسیوم گرین سوئیتس، هتلی مجلل و با امکاناتی عالی در شهر ساحلی و زیبای آنتالیا، در کشور ترکیه است. یکی از مزیت‌های هتل Elysium Green Suites این است که به مراکز خرید متنوعی نزدیک است. همچنین هتل الیسیوم گرین تا جاهای دیدنی آنتالیا، فاصله کمی دارد. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما رزرو کنید؛ خوب است بدانید که فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل الیسیوم گرین آنتالیا تنها حدود ۷ کیلومتر است. یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر آنتالیا که حتما باید از آن بازدید کنید؛ آکواریوم آنتالیا است که یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های آبی در جهان است.

امکانات و خدمات عمومی هتل الیسیوم گرین


در هتل Elysium Green Suites انواع امکانات و خدمات متنوع و عالی وجود دارد که متناسب با اقامتی خوش، بدون کمبود و فراموش‌نشدنی هستند. هتل الیسیوم گرین سوئیتس دارای امکاناتی است که بدین شرح هستند: لابی وسیع و شیک، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ در محوطه و فضای باز، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، استخر روباز، اسپا، ماساژ، سونا، ساحل اختصاصی، اتاق بازی کودکان و سالن جلسات و کنفرانس. خدمات خوب هتل الیسیوم گرین آنتالیا شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتو، اتوی شلوار، خشکشویی، لباسشویی، خدمات اتاق، خدمات وی‌آی‌پی اتاق، خدمات دربانی و خدمات شاتل است. همچنین اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید؛ برای ترددی با راحتی خیال، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل الیسیوم گرین سوئیتس استفاده کنید. کارکنان مهمان‌نواز هتل الیسیوم گرین سوئیتس آنتالیا علاوه بر زبان ترکی، قادر به صحبت کردن به زبان انگلیسی هم هستند و می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

اتاق های هتل


تعداد ۹۶ اتاق و سوئیت متنوع و زیبا در هتل الیسیوم گرین سوئیتس قرار دارد که هر کدام دارای چیدمان و طراحی باشکوه و چشم‌گیر هستند. هتل الیسیوم گرین دارای سوئیت‌های دو نفره لوکس، دو نفره با دوش حمام و دو نفره سوپریور است. برخی از سوئیت‌های هتل Elysium Green Suites دارای وان با جکوزی هستند که جلوه خاصی به داخل سوئیت‌های هتل الیسیوم گرین سوئیتس بخشیده‌اند. در هتل الیسیوم گرین آنتالیا، سوئیت ویژه عروس و داماد هم موجود است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های لوکس هتل Elysium Green Suites دارای وسایل و تجهیزاتی باکیفیت و مختلف هستند تا اقامتی شیرین و آسوده برای مسافران فراهم باشد. امکانات داخل اتاق‌های هتل الیسیوم گرین سوئیتس شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، سشوار، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، دمپایی، سیستم اطفا حریق هستند. باید توجه داشته باشید که امکان سیگار کشیدن در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل الیسیوم گرین وجود ندارد. هر یک از اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای تراس با میز و صندلی هستند که می‌توانید در فضای آزاد بنشینید و منظره اطراف را تماشا کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل الیسیوم گرین سوئیتس همان هتل رویایی است که شما برای اقامت در شهر تماشایی آنتالیا به آن احتیاج دارید. چرا که انواع فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی را برای اقامت هر چه راحت‌تر و خاطره‌انگیزتر مسافران دارد؛ از جمله بخش اسپا و ماساژ برای فراموش‌کردن خستگی‌ها و آشفتگی‌های زندگی روزمره، بازی‌های دارت، بیلیارد و تنیس روی میز، استخر در فضای باز و محوطه سرسبز و دیدنی. در ساحل اختصاصی هتل Elysium Green Suites می‌توانید اوقاتی به‌یادماندنی و ماندگار در خاطرات را سپری کنید و از دریا، آفتاب و ساحلی آرام لذت ببرید. همچنین کودکان هم در هتل الیسیوم گرین سوئیتس آنتالیا اصلا احساس بی‌حوصلگی نمی‌کنند زیرا به استخر روباز، اتاق بازی و انواع بازی‌های فکری و کودکانه دسترسی دارند.

رستوران هتل


رستوران دنج و شیک هتل الیسیوم گرین سوئیتس با خوراک‌های متنوع و لذیذ پذیرای مسافران محترم است. کافی‌شاپی که در فضای باز و در کنار ساحل قرار دارد با فضا و جوی دلپذیر و عالی برای گذراندن ساعاتی لذت‌بخش بسیار مناسب است و می‌توانید در ساحلی آرامش‌بخش خوراکی‌‌هایی خوشمزه را میل کنید.

فاصله هتل الیسیوم گرین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی کندو: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم لارا: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید لائورا: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آنتالیا: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریانوس آنتالیا: ۱۰.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است