search
menu

هتل Elips Royal Hotel & SPA Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elips Royal Hotel & SPA Antalya
امکانات عمومی هتل الیپس رویال اند اسپا آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الیپس رویال اند اسپا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Elips Royal Hotel & SPA Antalya


هتل الیپس رویال اند اسپا یکی از هتل‌های دیدنی و جذاب در شهر آنتالیای ترکیه است. این هتل دارای موقعیت قرارگیری بسیار خوبی بوده و برای مسافران خود اقامتی به‌یادماندنی رقم می‌زند. هتل ۴ ستاره در منطقه آتیلر آنتالیا قرار دارد، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر آنتالیا از قبیل پارک‌های آبی و مراکز خرید از این محل آسان است و به‌راحتی می‌توانید از آکواریوم آنتالیا، باغ‌وحش آنتالیا، موزه‌های آنتالیا، پارک‌های آبی آنتالیا و مراکز خرید بازدید کنید. همچنین دروازه هادریانوس ۲.۲ کیلومتر از این هتل فاصله دارد و این محل جزو پرطرفدارترین جاهای دیدنی شهر آنتالیا به شمار می‌رود، همچنین موردپسند مسافران قرار می‌گیرد. فرودگاه آنتالیا ۱۴ کیلومتر از هتل Elips Royal Hotel & SPA Antalya فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل الیپس رویال اند اسپا آنتالیا


پارکینگ اختصاصی در این هتل در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، استفاده از این پارکینگ رایگان و بدون هزینه است. اینترنت وای فای در نقاط مختلف این هتل قابل‌دسترس است و استفاده از آن رایگان است. قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعت مراجعه کرده و از خدمات این بخش بهره‌مند شوید. از امکانات مربوط به شستشو می‌توان به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد که هر یک از این خدمات شامل هزینه مجزا هستند. در بخش مربوط به بیزینس می‌توانید جلسات و کنفرانس‌های کاری خود را برگزار کنید. فضای بیرونی هتل Elips Royal Hotel & SPA Antalya را باغ زیبایی فراگرفته است و در لابی هتل نیز خدماتی مانند اتاق چمدان و تبدیل ارز وجود دارند. پرسنل مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در لابی این هتل می‌توانید از مغازه سوغاتی فروشی بهره‌مند شوید و اینکه در سالن زیبایی و آرایشی نیز آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. برای اطلاع از اخبار روز دنیا می‌توانید روزنامه‌های موجود در لابی را مطالعه کنید.

امکانات تفریحی هتل


از خدمات تفریحی ارائه‌شده در داخل هتل الیپس رویال اند اسپا می‌توان به خدمات اسپا و استخر سرپوشیده اشاره کرد. همچنین به دلیل فاصله ۲.۴ کیلومتری از ساحل به دریا و دسترسی آسان به این ساحل نوعی ساحل اختصاصی محسوب می‌شود، زیرا از این هتل تا دریا ترانسفر رفت‌وبرگشت تعبیه‌شده است. استخر سرپوشیده هتل Elips Royal Hotel & SPA Antalya در طول سال دایر بوده و در کنار استخر نیز بار تعبیه‌شده است که از این بار می‌توانید انواع نوشیدنی‌های خنک را سفارش دهید. در رابطه با بخش سلامتی انواع ماساژ ارائه می‌شود و در بخش اسپا می‌توانید از خدماتی مانند اتاق بخار، حمام عمومی و حمام روباز و سونا با هزینه مجزا بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از اتاق سینگل شامل یک تخت خواب یک‌نفره، اتاق دوبل شامل یک تخت خواب بزرگ دونفره یا دو تخت خواب تک‌نفره، اتاق خانواده شامل یک تخت خواب تک‌نفره و یک تخت خواب بسیار بزرگ دونفره و سوئیت دلوکس شامل یک تخت خواب بزرگ دونفره و سوئیت ماه‌عسل شامل یک تخت خواب دونفره است. توجه داشته باشید که هتل Elips Royal Hotel & SPA Antalya برای سفرهای کاری، تفریحی، ماه‌عسل و خانوادگی گزینه بسیار مناسبی بوده و بی‌شک یکی از بهترین اقامت‌هایتان عمرتان را تجربه خواهید کرد.
از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز غذاخوری، امکانات شستشو، میز کار، فضای نشیمن و سوکت در نزدیک تختخواب اشاره کرد. توجه داشته باشید ورودی هر یک از اتاق‌ها می‌توانید از مسیر ویلچر بهره‌مند شوید و مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق موردنظرشان را رزرو کنند، زیرا همه اتاق‌ها از طریق آسانسور قابل‌دسترس است و اینکه دیوارها و پنجره‌های اتاق‌ها نیز عایق صدا بوده و اقامتی توأم با آرامش خواهید داشت. سیستم سرمایشی و گرمایشی نیز در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق این هتل شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای بوده و در داخل اتاق‌ها نیز حمام اختصاصی تعبیه‌شده است و برای راحتی شما نیز در داخل حمام نیز دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی قرار داده‌شده است.

رستوران هتل


مهمانان می‌توانند وعده‌های غذایی‌شان را در رستوران موجود در این هتل میل کنند. بی‌شک از غذاهای این هتل سیر نخواهید شد و در سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق به رزرو همین هتل خواهید شد.

فاصله هتل الیپس رویال اند اسپا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید مارک آنتالیا: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامای کالجی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند آنتالیا: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است