search
menu

هتل Elijah Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elijah Hotel Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل الیجه آنتالیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الیجه آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Elijah Hotel Antalya


هتل الیجه آنتالیا، هتل ۳ ستاره زیبا در منطقه کمر آنتالیا است و امکانات رفاهی و خدمات مناسب و گوناگون برای مهمانان فراهم کرده است. هتل الیجه آنتالیا گزینه مناسب برای آن دسته از مهمانانی است که دوست دارند در سفر به آنتالیا ضمن تجربه اقامت راحت با امکانات عالی، هزینه مقرون به صرفه و مناسب بپردازند. فاصله هتل تا ساحل آی ایشغی بسیار کم است و مهمانان می‌توانند در مدت زمان کم بدون پیمودن مسافت طولانی، به ساحل دسترسی داشته باشند. مهمانان می‌توانند در مدت زمان اقامتشان از جاهای دیدنی آنتالیا همچون آکواریوم آنتالیا، موزه های آنتالیا و ... بازدید نمایند.کارکنان Elijah Hotel Antalya بسیار خوش برخورد و کاردان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان را با خاطره خوش بدرقه کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل الیجه آنتالیا


در هتل الیجه آنتالیا امکانات و خدمات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرها به جای خرید بلیط هواپیما با خودروی شخصی‌شان به آنتالیا سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، تبدیل ارز، کرایه خودرو، روم سرویس، و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. درمحوطه بیرونی هتل نیز فضای سبز وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب است.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع در هتل الیجه آنتالیا قابل رزرو هستند. اتاق‌های هتل شامل اتاق‌های دبل و سینگل استاندارد و ... هستند. اکثر اتاق‌ها از چشم اندازهای فضای سبز، کوهستان و استخر برخوردار هستند. برخی اتاق‌ها بالکن دارند که میز و صندلی مخصوص فضای باز در آن‌ها تعبیه شده و برای استراحت بسیار مناسب هستند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و دلباز است. چیدمان اتاق‌ها نیز باسلیقه و مرتب صورت گرفته و فضای دنج و دلنشین دارند. کف اتاق‌ها با سرامیک‌های روشن پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تحویل اتاق‌ها در هتل الیجه آنتالیا از ساعت ۱۴ تا ۲۲ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل الیجه آنتالیا امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان علاوه بر اقامت فوق‌العاده راحت و دلنشین در این هتل، می‌توانند با انجام فعالیت‌های سرگرم کننده اوقات خوش و خاطره انگیزی سپری کنند. هتل دارای یک استخر روباز بزرگ است که برای تمام مهمانان و تمام سنین به طور رایگان قابل استفاده است و به طور فصلی فعالیت می‌کند. در روزهای گرم آفتابی تابستان شنا کردن و گرفتن حمام آفتاب جزو بایدهای سفر به آنتالیا به حساب می‌آیند. در اطراف استخر تخت‌ و چتر آفتاب، حوله و ... قرار داده شده‌اند تا مهمانان بتوانند استراحت کنند.

رستوران هتل


در رستوران هتل الیجه آنتالیا وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل انواع غذاها و خوراکی‌های رنگارنگ و خوشمزه است. بار نوشیدنی‌جات نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها را برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل الیجه آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ساحل بیداغلار: ۲۰۰ متر
فاصلاه تاپلاژ آکدنیز: ۵۰۰ متر
فاصله تا ساحل عایشیقی: ۵۵۰ متر
فاصله تا ساحل عمومی مرکزی باتی: ۸۰۰ متر
فاصله تا بندر باستانی فازلیس: ۷٫۵ کیلومتر
فاصله تا دینوپارک آنتالیا: ۹٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است